Verwijderen account werkt niet

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
Omdat ik er wel een beetje klaar mee ben.
De onderwerpen gaan van kwaad tot erger en ik heb geen zin meer om daar aan mee te doen.

Maar de kern van mijn opmerking blijft ook gewoon,... de geboden functionaliteit werkt niet naar behoren.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
zou zonde zijn als je afscheid zou nemen
je bent met meer dan 200 berichten een zeer gewaardeerd lid in onze community

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
https://www.nzcforum.be/threads/ooit-stief-familie-geneukt.14919/page-3#post-169264
De bewoording in het draadje over Raven is een ander voorbeeld.

Dit is 1 van de onderwerpen waardoor ik liever mijn gegevens van het forum laat verwijderen.
Tentijde van een vorige moderator had ik een andere account met ook daar enkele honderden berichten (de 1 van meer waarde dan de andere).
Ook toen waren er berichten waardoor ik het forum uiteindelijk heb verlaten door het taal gebruik en de escalatie bij de berichten waar ik mij toen in heb gemengd.

Ik ga deze keer zeker niet de discussie aan of het betreffende onderwerp (en dit is er slechts 1) nu wel of niet moet blijven bestaan.
Door dit voorbeeld onderwerp is er voor mij geen nut en bruikbaarheid meer voor het forum,...

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Gebeurt het verwijderen 'handmatig' door de beheerder, waardoor er nu wel staat 'voormalig lid' , of is het een automatisch proces wat gewoon even duurt?

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Zie bericht #1. Naamloos, maar zoals zn status al zegt: ervaringsdeskundige

Terug
Naar boven