Verwijderen van berichten die de regels van het forum NIET volgen!

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Moderatoren voeren graag aan dat zij veel 'vrije tijd' in een forum steken. Dat wil ik best geloven, maar niemand is gedwongen om moderator te worden. Dat is een vrije keuze.
Ik had het niet over de moderatoren maar over de eigenaar van het forum.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Er wordt precies graag veel geleuterd over regels ivm quoten en dat de mod hen op de vingers tikt, moesten leden evenveel energie steken in recensies geven (als ze al meiden bare neuken natuurlijk) ipv enkel dombo commentaar te geven, dan hebben we er nog iets aan…

Volg gewoon de regels, het is echt niet moeilijk hoor, en ben je het er niet mee eens start dan je eigen forum, kan je doen wat je wil.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Laat ons toe dit nogmaals duidelijk te maken!

Het volledig quoten (citeren) van het direct voorgaande bericht is niet toegestaan. Zulke berichten worden integraal verwijderd!
Reageer je op een lange bijdrage, quote dan enkel het meest relevante deel.
Je kunt een citaat dus inkorten, maar je mag de gequote tekst niet zodanig verdraaien dat de betekenis ervan verandert.
Verwijder foto's zoveel mogelijk uit je aanhaling.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nou, geheel volgens die regels werken jullie zelf ook niet:
Ik had in mijn bericht bij Anna één regel gequote en kreeg bericht dat mijn bijdrage
daarom was verwijderd.
Terwijl in hetzelfde topic meerdere berichten staan met wel 5 regels quotes.
En als je het forum doorbladerd kom je veel berichten tegen die gewoon blijven staan.
Dus beetje flauw om dan een bericht met 1 quote gelijk te verwijderen terwijl de inhoud wel
bijdraagt aan het topic.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
De term 'Moderator' slaat dus op alle mods hier, kwestie van geen ego-tripperij te creëren. Remember CWP...

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Onlangs ook weer een bericht van mij verwijderd vanwege een quote regel.
Kreeg de mededeling: beste, quote geen volledig bericht wat ervoor staat.
Dat deed ik ook niet, ik gaf slechts één zin als quote mee omdat het duidelijker
maakte waar de inhoud van mijn bericht op sloeg.
Dus flauw om dat geheel te verwijderen en zeker omdat ik vaak genoeg nog veel
berichten zie staan met complete quotes die gewoon blijven staan.
Dus heel rechtlijnig en consequent zijn de moderators niet, dat zal wel weer tegen
zere been zijn maar het is aantoonbaar wel het geval.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Ik wil het betoog van @Cerato graag ondersteunen. In de nettiquette staat nergens dat een voorgaand bricht niet gequote mag worden. Wel staat er in de nettiquette dat je alleen het relevante deel mag quoten. Dat geldt dus voor elke quote, of het nu het voorgaande bericht is of een bericht verder terug.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: diverse berichten werden verwijderd daar deze niet aan de forumregels voldoen.

Alle 'irrelevante' berichten worden 'zonder verwittiging' verwijderd en de poster riskeert een ban van 1 week!

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Terug
Naar boven