Verzamel Topic ( Voorheen Subforum)

nico2019

Snuffelaar
16 jul 2019
18
4
Misschien een beetje domme vraag, maar hoe bereid je je voor op een (eerste) bezoek?

Moet ik iets kopen om mijn anus te reinigen? Hoeveel tijd kan er zitten tussen reiniging en bezoek, ik wil natuurlijk niet dat geurtjes of zaken de lust in sex doen inzakken...

En volledig geschoren is de gangbare norm? Geldt dat ook voor beharing op/tussen de billen?

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
nico2019 zei:
Misschien een beetje domme vraag, maar hoe bereid je je voor op een (eerste) bezoek?

Moet ik iets kopen om mijn anus te reinigen? Hoeveel tijd kan er zitten tussen reiniging en bezoek, ik wil natuurlijk niet dat geurtjes of zaken de lust in sex doen inzakken...

En volledig geschoren is de gangbare norm? Geldt dat ook voor beharing op/tussen de billen?

Punt 1; Some vragen bestaan niet, alleen some antwoorden.

Aangezien je anaal genomen wil worden, is een (goede) spoeling van belang. Er zijn verschillende methoden om dit te bewerkstelligen. Op deze pagina staan genoeg accessoires, om dit te doen. Anaal Douche. Zelf neem ik het spruitstuk van een pompje en verwissel daarmee de douchekop. Temperatuur goed afregelen! Toen ik het pompje voor het eerst had, mengde ik er een paar druppels douchegel in, maar direct via de douche lukt dat uiteraard niet en dan blijft wassen met water en zeep over. Een vriendin van doet een slok lysterine in haar pompje. Ik kan je verzekeren, dat dit een zeer frisse ervaring is, zowel met rimmen, als met neuken - vooropgesteld dat dat bare gebeurd.

Wat scheren betreft, zie ik alle soorten beharing voorbijkomen. Van een volle bos ongeschoren, snorretje, landingsstrip, tot full Hollywood of Braziliaans gewaxt. Persoonlijk vind ik haartjes vreten niet echt prettig, dus zorg ik zelf ook voor een goed getrimde zone, rond mijn pik en ballen en een haarvrij sterretje. Laat jouw beharing/ontharing een beetje afhangen naar de stijl, van de door jou geprefereerde shemale en er kan weinig misgaan.

Terug
Naar boven