Videocalling en/of foto op adres

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
veel dames willen tegenwoordig beeldbellen voor de afspraak of als je op het opgegeven adres bent.
Of een selfie van jezelf als je op het opgegeven adres bent.

Is dit nieuw of trendy of zo !
Ik ben hier echt heel huiverig voor.
Als het scammers zijn zullen zij het niet laten om je te chanteren

Ik doe het daarom nooit.
Jullie wel ?

Spuiter16

Toogplakker
26 aug 2025
88
53
Dan zullen nog weinig gaan neuken in de toekomst vrees ik.
Maar ik ben er ook niet dol op, ook al slechte ervaring mee opgelopen.

De meeste doen het toch omdat ze dit meestal eisen als je de reis al gemaakt heb en al bij hun deur staat, dan wil je niet meer afhaken.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ik zou dit inderdaad zelf ook nooit doen. Maar als je even verder nadenkt, kun je jezelf ook afvragen of er in de ruimte waar je seks hebt niet gefilmd wordt. Je hebt camera's die niet groter zijn dan een speldeknop en wie gaat er eerst de hele ruimte inspecteren als een vrouw begint zichzelf of jou uit te kleden? Je hoort er eigenlijk zelden iets over, maar het kán wel....

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Tja. Als je je druk gaat maken om wat er allemaal kan.... kan je beter alleen thuis blijven, je internet opzeggen en niemand binnen laten. Leef toch vooral een beetje.
Inderdaad! Als je gebonden bent snap ik wel dat je voorzichtig bent, maar als je net als ik aan niemand verantwoording af hoeft te leggen wordt het makkelijker. Het lijkt me zelfs wel geil om stiekem gefilmd te worden bij een DVP bezoekje. Als er daarna gedreigd wordt om het online te zetten zou ik zeggen dat ze dat gewoon moeten doen, dan kan ik de beelden zelf ook zien:LOL:

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Tot nu toe nog niet veel gevraagd geweest om een foto te sturen of te videobellen. Wel regelmatig dat ik moet aanbellen aan een parlofoon met camera zodat de dame je kan zien. Bij de meeste modellen kan je zo theoretisch worden gefilmd.

Daar heb ik op zich geen probleem mee, ook nooit last mee gehad. Maar op voorhand een foto sturen naar een meid die ik nog nooit heb gezien, of haar pimp die de afspraken vastlegt, doe ik nooit.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
ik heb geen probleem met video bellen, als je maar anoniem blijft en dus een anoniem prepaid nummer gebruikt anders krijg je die sukkels met die chantage smsjes weer, telefoon naar plafond richten, zie jij eerst een gezicht dan laat je de jouwe zien, als ze express niet laten zien of express in een donkere ruimte zitten dan zijn ze spelletjes aan het spelen.

dat terzijde is het voor vrouwen die alleen ontvangen ook eng om sommige mannen binnen te laten helemaal in de avond als het donker is, dus video bellen kort, kort gesprekje heb ik geen problemen mee hou je aan een aantal punten
prepaid telefoon
kort gesprek
geen details bespreken
anoniem blijven
verdere details enz. verder op whatsapp bespreken
geen foto sturen
video gesprek met net voldoende licht zodat ze een idee krijgen wie er straks voor de deur staat

in sommige gevallen denk ik ook dat ze willen zien voornamelijk jongere dames een beetje aantrekkingskracht, wat ik ook wel snap ergens aangezien je die avond je blote lul erin stopt, terwijl je hijgend aan het pompen bent en haar probeert te tongen lol:LOL:

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Ik heb AI een aantal fotos laten maken op basis van 1 beeld van mijzelf. Hierdoor is er grote gelijkenis met mijn echte uiterlijk. Als het de dame erom gaat aantrekkingskracht te bepalen is dat voldoende. Aangezien het een AI foto is kan ik aan het thuisfront altijd zeggen dat het AI materiaal is een ik slachtoffer ben.

Videobellen heb ik nog niet veel meegemaakt. Wel fotos van de straat of flat zodat ze weten dat je echt er bent maar dat hoefde nooit een selfie te zijn

30 aug 2025
215
233
Voor mij gelukkig geen probleem, ben alleenstaand en heb geen verantwoording
af te leggen, ook niet aan familie of vrienden.
Nog nooit meegemaakt dat er iets naars gebeurde na korte video check.
Al kan het wel natuurlijk, dan dus voor mij geen punt.
Geen Facebook of dat soort media, niet aan mij besteed dus via die weg zullen ze
ook weinig bereiken.
Ben je een bezet man dan zal het gevoelsmatig riskanter zijn, dat kan.
Maar ja, als je een soa oploopt heb je ook wat uit te leggen in dat geval.

Inktvlek

Toogplakker
19 apr 2023
67
53
Ik heb één keer een korte video call met een dame gedaan zodat ze kon zien wat voor vlees ze in de kuip had. Daarnaast één keer een foto gestuurd van een verkeersbord in de buurt van waar een dame ontving. Dat was enkel de eerste keer dat ik bij die dame kwam.
Ik heb AI een aantal fotos laten maken op basis van 1 beeld van mijzelf. Hierdoor is er grote gelijkenis met mijn echte uiterlijk. Als het de dame erom gaat aantrekkingskracht te bepalen is dat voldoende. Aangezien het een AI foto is kan ik aan het thuisfront altijd zeggen dat het AI materiaal is een ik slachtoffer ben.

Voor een scherpe waarnemer kan het feit dat je zegt dat het een AI foto is een aanwijzing zijn dat je hier meer van weet. Dan kun je beter zeggen dat het een lookalike betreft. Dan bevestig je gewoon de waarheid.

Ik heb via Yandex image search een Russische lookalike gevonden en dat is mijn profielfoto op mijn wandeltelefoon met prepaid simkaart. Daarnaast zit ik niet op social media.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Voor een scherpe waarnemer kan het feit dat je zegt dat het een AI foto is een aanwijzing zijn dat je hier meer van weet
Het is tegenwoordig AI voor, AI na en AI tijdens. Het wordt door iedereen geroepen zonder dat die er perse meer van weten.

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
Uiteraard heb ik een prepaid maar dat heeft weinig nut als je alleen kan afspreken als de dame in kwestie wil beeldbellen.

Terug
Naar boven