Villa Romantika - Recklinghausen

20 aug 2022
1.328
767
Renni/Remi, whats in a name, kort gezien, had een lange kamergang. Schat haar leeftijd wel midden dertig, tegen de veertig. Volslanke dame met flinke uiers/kont, voor drukafbouw zou ik haar wel kiezen, maar is uiteraard voor een ieder verschillend

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Alleen 'stunners' zoals Raluca kunnen zoiets eisen binnen Romantica. De anderen als ze brood op de plank willen, zullen ze moeten concurreren met de anderen die alles nzc doen. Als ze dat niet doen, zijn ze in één week weer vertrokken. Bel of ze aanwezig is, dan weet je al genoeg. Schrijf graag je ervaring op 👍

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Morgen mag ik Diana witten, heerlijk geile sex met deze lekkere Nigeriaanse . Lekkere kut, lekkere tieten en enthousiast. Stelt nooit teleur!!!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Jawel, haar naam was Lucy en ze kwam maar zo'n tweemaal per jaar voor een aantal weken. Heb geweldige kamers met haar gehad.

franken

Toogplakker
3 jan 2022
28
81
Lucy heeft mij (RTC) ontmaagd. Zeer lieve en vriendelijke dame. Zou haar graag nog een keer ontmoeten.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Net Dea van een week lading voorzien. Mooi skinny tienerlichaam. Echter haar kutje giga ruim, ongelofelijk met zo'n kleine body. Ze wilde het snel afwerken, echter ik heb mijn tijd genomen. Totaal 7 meiden, helaas komt Diana niet, dat was mijn reden om hier naar toe te rijden. Echter met Raluca, Flori, Alexandra en Dea, hele mooie meiden. Elly altijd goede service. Cherry zit weer te lonken.
Eerste nummer ok, nu de warme sauna in.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Diana ere divisie sex, een toppertje! Helaas niet altijd aanwezig. Vorige week een uur met haar mogen stoeien. Beffen, pijpen, neuken, zoenen. Het bleef maar gaan en een uurtje samen heerlijk orgasme gehad. Je bent kapot, maar wel lekker. Blijft een toppertje

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag 8 meiden aanwezig. Net een super sessie met Diana gehad. Ze zit ver boven de eredivisie 🤣. Far beyond gfe6 was het vandaag weer. Rustig beginnen, had 2 weken geen sex gehad. Ze had me gemist. Ze is goed in klantenbinding. Al het goede wat je leest klopt. Verder zijn er diverse jonge slanke dames aanwezig. Romantica pakt vandaag lekker uit.
Sauna warm, douche super en mooie dames, ook een nieuwe Sophia, nog heel bleu 🤣

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Na al het vuurwerk van Diana en een hete sauna, zag ik Sophia nog steeds bleu zitten. Dames ondertussen naar 9 stuks.
Even smalltalk op de bank, Frans, Spaans, beetje Engels maar geen Duits. Dame is 24 en heeft roemeens/Hongaarse roots. Het is echt een poppetje. Vers in het vak, eerste dag, en ik was ook nog eerste klant. Na al het vuurwerk van Diana, was dit echt het tegenovergestelde. We hebben echte kalverliefde bedreven. Heel mijn lichaam werd oraal bevredigd, van top tot teen. Ze keek continue verliefd en zocht steeds bevestiging. Lekker misio, toen wilde ze cow en reed zich klaar. Kussen ging verder, op der rug, even weer misio en mevrouw wilde weer on top, reed zich weer klaar. Zij (en ik ook) had het zichtbaar en voelbaar goed naar der zin. Daarna heb ik het heft maar in handen genomen en met lieve sex en heel veeeeel heupbewegingen het finale schot gegeven. Dit gaat ze op deze manier niet lang volhouden, ik verwacht ook dat ze haar service wel vrij snel naar 'normaal' zal aanpassen. Flori was zichtbaar continu aanwezig om Sophia van aanwijzingen te voorzien. De sex was ook zeker een afgeleide van Flori. Aan het einde lieten Flori en Sophia mij uit, waar Flori uitlegde hoe de deur werkte en zo.
Al met al een super ervaring in Romantica vandaag.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Openbare acties in Romantika ver te zoeken zeker? Ben een paar maal hier geweest maar zelfs pijpen zonder in het zitgedeelte hier nog niet kunnen aanschouwen laat staan neuken.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Sophia niet skinny, zeker niet dik of gezet. Iets voller dan Dea en Raluca . Alles lekker om vast te pakken. Lengte 155, zwart haar, brilletje, zonder bril voor mij meer stunning, met bril bleu. Borsten B-tje. Al met al lekker jong ding. Verder zelfde service als Flori, haar leermeester denk ik.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Bij Romantica alleen achterste kamer als je wil, zeker niet gebruikelijk. Één keer bij de sauna ruimte ook wat pijpwerk gezien

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Vandaag 8 meiden aanwezig. Net een super sessie met Diana gehad. Ze zit ver boven de eredivisie 🤣. Far beyond gfe6 was het vandaag weer. Rustig beginnen, had 2 weken geen sex gehad. Ze had me gemist. Ze is goed in klantenbinding. Al het goede wat je leest klopt. Verder zijn er diverse jonge slanke dames aanwezig. Romantica pakt vandaag lekker uit.
Sauna warm, douche super en mooie dames, ook een nieuwe Sophia, nog heel bleu 🤣
Sorry 😊 Champions League 😉 is inderdaad beter!!

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Sophia niet skinny, zeker niet dik of gezet. Iets voller dan Dea en Raluca . Alles lekker om vast te pakken. Lengte 155, zwart haar, brilletje, zonder bril voor mij meer stunning, met bril bleu. Borsten B-tje. Al met al lekker jong ding. Verder zelfde service als Flori, haar leermeester denk ik.
Dus Sophia ook doet ook nmc neem ik aan

Terug
Naar boven