Villa Romantika - Recklinghausen

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
In Nederland hebben Guus met de zachte "G" In Duitsland Diana met de geile "G"! Wat blijft ze lekker. Iedere genieten alsof je met je beste vriendin sex hebt. Alles kan en zelf geniet er ook volop van. Iedere keer de rit waard vanuit het westen. Je raakt verslaafd aan haar

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Zo; vandaag wilde ik graag naar Romantika want kreeg van iemand info over een "Bulgaars" meisje met nepblond haar en haar naam "Maria". Pas nieuw in het vak dus goed te kneden en lerende. Communicatie wel een probleem want nagenoeg geen Duits of Engels. Ook kreeg ik te horen dat Diana een vriendin had meegenomen "Princess" genaamd. Net als Diana een donkere parel.

Was er vroeg bij. Na het afrekenen gelijk naar de kledinglockers en zag ik een blondine zich opmaken en het bleek om Maria te gaan. Zag er niet verkeerd uit maar van dichtbij zie je wel haar niet zo mooie gezichtshuid maar het stoorde mij niet. Snel gedouched en wilde gelijk met Maria want Diana en Princess waren er nog niet. Ging naast haar zitten en ze pakte haar smartphone voor de vertaalapp. Dat functioneerde helaas niet goed zei ze dus maar gelijk een kamer opgezocht. Gelukkig een kamer met wat spiegels. Heb haar eerst gelikt en mijn pik was al behoorlijk stijf dus langzaam hem erin geduwd toen ze op haar rug lag.
Oef dat was best strak en ze had er best moeite mee dus rustig aan in het begin. Ze sloeg haar armen om me heen en spreidde goed haar benen en soms ook gooide ze haar benen omhoog. Zoende haar ook en ik wist dit komt wel goed. Na verloop van tijd ging het neuken soepeler en kwam ze ook wat meer los. Ze kreunde er lekker bij. Vervolgens wilde ze doggy dus dat een poos gedaan en vervolgens plat op haar buik. Ik nam haar goed en diep en ze zette me een geile blik op. Ik werd er superhorny van en het duurde ook niet lang dat ik tot een ontlading kwam.
Zeer geslaagde kamergang en maar goed dat ik haar als eerste nam want naderhand werd ze goed geboekt uiteraard haar nieuwe verschijning trekt veel mannen aan en ze is nog nieuw in het vak dus aantrekkelijk voor mannen.

Daarna pauze genomen en kort na mijn kamergang toen ik mij bij de kledinglockers bevond hoorde ik Diana binnenkomen en ze kwam me voorbij en gaf me een zoen als warm welkom. Haar vriendin "Princess" zag ik ook. Best aantrekkelijke meid. Ook donker net als Diana en ik kon heel goed met haar praten. Ik wilde zeker met Princess kamer maar Diana wilde ik ook wel maar driemaal kameren zou teveel voor mij zijn dus ging ik voor een trio want zo sla ik twee vliegen in een 1 klap en best spannend ook hoe de wisselwerking zou verlopen. Het werd een geweldige sessie en vooral Diana gooide alles in de strijd. Na afloop was ik moe maar voldaan.

In totaal 8 dames: Nicoletta, Elli, Diana, Princess, Sasha, Mira, Maria en nog een mollige meid waarvan ik de naam niet ken. Geen slanke dames dus want Gabi weg en geen Dea. Elli is dan de slankste.

De volgende keer wil ik zeker weer voor de onervaren Maria gaan als ze er nog is tenminste en Princess daar wil ik dan ook weer mee gaan kameren maar dan niet met Diana erbij. Nicoletta en Elli zijn ook aantrekkelijke dames dus ik heb wat te kiezen.

Nb: qua mannen viel het behoorlijk tegen voor de aanwezige 8 dames en levert te weinig kamers op voor meeste dames in mijn aanwezigheid. Gisteren was het beduidend beter met mannen heb ik van iemand vernomen die er toen was want Princess werd vaak geboekt en nu viel dat niet mee. Ook Diana had het rustig. Maria was gevraagd en hopelijk blijft dat zo want dan kunnen we hopelijk nog langer van haar blijven genieten

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Als ze er zaterdag is ben ik er ook. Werd bloedgeil van haar gekreun en neuken ook lekker in haar best strakke kut. Ze is onervaren en dat maakt het zo opwindend/spannend. Princess wil ik ook weer testen.

Terug
Naar boven