Villa Romantika - Recklinghausen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Moet je het wel met behulp van smartphone doen want ze spreekt geen Engels en Duits. Gewoon via google translate jouw voorstel voor mmf aan haar laten blijken.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
De taal van de euro kennen ze allemaal. Andere dames vertalen graag jullie behoeften, volgens mij mmv no problem.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Maar staat iedere theke toe dat een dame met 2 man gaat kameren want theke Anastasia keek nogal bedenkelijk toen Diana 2 zei en gelijk toevoegde met 2 vrouwen?

Of gewoon niet aan theke laten blijken dat een dame met 2 mannen gaat kameren dus niet met 2 man achter een dame gaan aanlopen?

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ik heb het wel vaker zien gebeuren bij romantica, lijkt me ook vrij normaal dat dat mogelijk moet zijn

Laatst bewerkt door een moderator:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Theke bemoeid zich niet met de personen die omhoog lopen. Ze ziet het meestal ook niet. Op de deuren staat overal 2 personen max op de kamer. Toen ik vorige week Diana daarop wees, moest ze lachen. Ohh that was covid time. Dagje later lag Robbie een trio af te werken.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Was even schrikken, om 10.00 maar twee dames. Gelukkig kwamen de donkere parels later. Super kamer met Princess gemaakt. Ongelofelijk grote en zachte clit na stimulatie. Het water bleef maar komen en haar benen konden niet meer sluiten. Hele lekkere finale gemaakt met haar.
Maria was/is niet gekomen, ik denk dat ze het te druk heeft gehad deze week. Morgen is nog onzeker.
Verder super weinig mannen, vaak één wippie en weg.
Ga nog lekker een tweede kamer maken. De eerste had een weeklading gekregen 😂😂

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Zojuist nog gebeld en gevraagd naar de aanwezigheid van Maria morgen. Ze kon me niets zeggen. Erg amateuristisch. Als een dame vandaag niet op is komen dagen neem je als theke toch contact op met betreffende dame. Je behoort toch te weten hoeveel en welke dames je morgen kunt verwachten?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Robbie, Romantica is als een reis terug in de tijd. Met de auto ga je door karrensporen naar het parkeerterrein. De zaak zou zo in het Open Lucht Museum te Arnhem kunnen staan. Ook binnen alles uit grootmoeders tijd. Ik begrijp dat amateuristische wel. Gelukkig verversen ze de dames weleens. 🤣🤣🤣🤣

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Ondanks de laatste keer niet zo succes was gisteren ( zaterdag) naar Romantica gegaan .
Er waren 7 dames . De eerste kamer heb ik met de donkere Princess gedaan. Naar eigen zeggen 39 , jamaicaans en moeder van drie kinderen. Haar hele zwarte lijf staan vol met tatoeages. Op de kamer bleek de dame niet te zoenen en wilde alleen met condoomgebruik. Ik wist dat ze ook zonder ging dus accepteerde het niet en ze liet zich zinder nemen . Toch een aardige kamerling gehad.

Daarna met een erg dikke dame op de kamer gegaan . Die z3onde wel lekker.

De derde kamer veruit de beste . Diana ., 47 jaar uit Nigeria
Had haar die dag nog niet gespot en ze profileerde zich nogal. Ondank ik net van de kamer kwam garandeerde ze me dat ze hem wel hard kon krijgen . Hup naar boven dus . Eenmaal boven moest ik lekker gaan liggen en relaxen ze masseerde me sensueel en deed ook nog een baby to body massage . Ondertussen werd ik , mijn vingers en zelfs mijn tenen afgelakt en in haar mond genomen. Zoenen was ook vol overgave. Toe ze met pijpenstelen begon nam ze tussen mijn benen plaats . Ik moest ze dus open doen en ze rijden mijn anus geweldig lekker . Ze stak zelfs haar tong naar binnen en too me sensueel af . Toen ze me pijpte stak ze een vinger in me . Was erg verast. Nog hard was die ondertussen zeker wel en al zoenend kwam ze op me zitten en reed me spetterend tot een eind . Ze is nogal outgoing en profileerd zich nogal . Natuurlijk een spel en klantenbinding. Ze bood me zelfs aan een Nigeriaanse t3 regelen en gaf zonder vragen meteen haar nummer . Klantenbinding natuurlijk maar velde me toch wel een beetje speciaal.

Gedurende de dag waren er aardige Duitsers en het was wel gezellig. Rond etentjjd naar het centrum van Recklinghausen gegaan en lekker in een brauhaus schnitzel gegeten met een zelf gebrouwen biertje . Trouwens nog een leuk stadje recklinghausen om even doorheen te lopen .

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Ben hier ook sinds lange tijd keer weer geweest gisteravond na het lezen van diverse reviews hier en op de duitse sites
Voor degene die van slank houden kunnen hier beter niet komen
Aangezien ik van donkere vrouwen hou gekozen voor Diana, die hier boven ook is beschreven
Toppertje die je het erg naar je zin maakt. Geen woord op deze site over gelogen

Wil wel even kwijt aan @Timbo, over Princess
Zijn we nu echt niet in staat om een vrouw die niet zonder te wil, dit te accepteren? En dit zonder enige schaamte gezien je er gewoon over schrijft.
Ook ik neuk liever zonder condoom maar zal een ander nooit verplichten zoals jij denkt het wel te moeten doen.
Er worden mannen voor minder opgepakt
Je hebt ons Nederlanders weer een goede naam bezorgt.

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Heren, was Maria er weer? Blonde Bulgaarse die niet dik is en nog geen Duits praat, maar wel goede service. Ik miste haar eergisteren. Zat waarschijnlijk in allerachterste kamer waar de dames ook hun relax kamertje hebben, zeg maar naast de sauna kamer.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
@voodoo1

Volgens mij begrijp je het niet helemaal. In dit soort clubs is rubberloos nog steeds de norm en gelukkig maar want als dat niet meer zeker is haken velen af want je wilt weten waar je aan toe bent. Als je als dame toch met condoom wilt kies dan voor een andere soort club en er zijn zat andere clubs waar ze dan beter tot hun recht komen.

Als een dame pas op de kamer aangeeft het alleen met condoom te willen doen zit ze m.i. fout en is een reactie van Timbo te voorspellen. Als een dame afwijkt van het gangbare moet ze dat vroegtijdig aangeven dus vooraf op de bank en niet pas op de kamer. Ook de vraag of id mogelijk is zou ik het liefst vooraf te horen krijgen want het is toch een beperking..

20 aug 2022
1.328
767
Heren, was Maria er weer? Blonde Bulgaarse die niet dik is en nog geen Duits praat, maar wel goede service. Ik miste haar eergisteren. Zat waarschijnlijk in allerachterste kamer waar de dames ook hun relax kamertje hebben, zeg maar naast de sauna kamer.
Onderweg naar de Villa, gebeld en volgens theke 7 vrouwen aanwezig inclusief Maria

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Beste Robbie

Volgens mij is rubberloos de norm die "wij" als "bezoekers" hanteren en ze dat in die clubs en ook de "meeste" vrouwen gelukkig nog toestaan.
Niet alle vrouwen doen er aan, dat weet jij als ervaren bezoeker maar al te goed net zo goed als jij en ik ook weten dat het eigenlijkverboden is in Duisland
Er hangen niet voor niets bordjes met condompflicht.

Zelf vraag ik het altijd netjes voor we naar de kamer gaan. Lijkt me ook niet meer dan normaal
We hebben toch nog wel enig fatsoen en een mond om mee te praten?

Had van jou ook wel iets mee niveau verwacht Robbie inzake zulke kwesties, maar blijkbaar is het voor jou ook de norm dat je in die clubs in alles wat vrouwelijk is ongevraagd je lul rubberloos in stopt

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Maria weer aanwezig; das onverwacht goed nieuws. Potente veel plezier met haar en denk dat je niet teleurgesteld zal zijn.
Zal misschien wel een wachtrij voor zijn.

Terug
Naar boven