Villa Romantika - Recklinghausen

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Die blonde Maria was er inderdaad ook toen ik er was , ben echter niet met haar de kamer op geweest. Ze spreekt geen woord engels of Duits.
Met betrekking tot Princess ik zou respect ervoor gehad hebben als ze het van te voren had gemeld en niet als het zover is als verassing op de kamer mee komen. Ze liet zonder dan ook toe maar mocht niet in haar klaar komen wat ik dan ook niet gedaan heb...

20 aug 2022
1.328
767
Werd door Princess uitgemaakt voor racist, omdat ik vertelde, niet op donkere dames te vallen. Met deze Jamaicaanse/Ghanese dame maak ik geen kans meer op kamer 🤪

20 aug 2022
1.328
767
Zeker, Diana ook hoor, die weet ook dat ik niet op donkere dames val, maar zij vat het anders op en ben altijd goed met haar. Wellicht een wat hoger EQ?
Zal voorzichtig zijn, anders krijgen we hier een zwarte pieten discussie 🤣

Laatst bewerkt:

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Vanmiddag 2x met Diana naar de kamer geweest voor heerlijke sessies 😊 Altijd weer een feestje op de kamer. En goed om haar kort voor haar vakantie nog even te zien te voelen.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Bij afwezigheid van Diana een bezoekje aan Princess gebracht. Dama spreekt goed Duits en Engels. Als je het met haar bespreekt kan alles wat wij graag doen met onze hobby. Ze heeft wat hangende borsten met mooie tepels, een heerlijke kont en een lekkere kut met een mooie grote klit. Heerlijk om daar op los te gaan en daar geniet zij zelf ook van. Enige minpuntje is dat we Diana als referentie hebben en die toch wat vuriger en enthousiaster als princess. Verder een prima date met een leuke vrouw

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Princess is morgen ook in de club heeft mij verteld. Check voor de zekerheid als je die kant op gaat!!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Gisteravond Romantika gebeld en de theke zei dat Maria en Princess woensdag aanwezig zouden zijn. Zodoende woensdagochtend rond 10.30 uur aangebeld en binnengelaten door Mira. Ik zag Flori nog en Elli. Helaas nog geen Princess. Zag nog wel Maria dus gelijk naast haar gaan zitten. Niet al te lang want geen woord Duits en Engels. Weer kamernummer 1 met de plafondspiegel waarop Maria mij wees toen ik haar in lepeltje lepeltje penetreerde. Was wel geil te constateren dat ze haar clit stimuleerde tijdens het neuken. Trouwens een zoen op de mond kon ze niet waarderen. Ik heb haar kutje gebeft en dat was in het begin erg gevoelig voor der wat later beter ging. Ik liet haar nog even pijpen maar dat had weinig op het lijf. Dat wou ze zelfs met condoom doen maar de vorige keer heb ik me niet laten pijpen maar apart vond ik het wel. Ze heeft best een lekker kutje maar niet al te strak dus ik hield het wel even vol maar uiteindelijk toch het schot kunnen lossen.

Toen ik een uur binnen was nog steeds geen Princess hoewel ze wel zou komen want dat had ze tegen de theke gezegd. Ik baalde als een stekker want voor de rest was er niet veel. Als Nicoletta er zou zijn geweest had ik wel met haar willen kameren.

Ik wilde nog een keer neuken maar niet hier dus besloot ik nog voor het middaguur naar Bochum af te reizen.

Trouwens morgenvroeg rond 11 uur maar weer even bellen met Romantika en wellicht dat Princess nu wel aanwezig is en in dat geval maak ik wellicht een lange kamergang met haar als er niks anders voor mij bij zit. Mocht ze er (nog) niet zijn dan naar die andere club in Leverkusen.

20 aug 2022
1.328
767
Vanmiddag kort bezoek gebracht.
Awl Princess, Elli, Flori, Maria en voor mij twee onbekenden (vrij gezet)

Neergeploft op het bankje van Maria, en al snel naar de kamer gegaan.
Maria positioneerde zich uitdagend in doggy op het bed, heerlijk uitzicht op haar bevallige reet.
Potente was geil en probeerde mijn pik in haar kut te douwen, maar dat ging moeilijk, Maria maakte het wat makkelijker door haar grotje met wat spuug te bevochtigen.
Na een aantal stoten ging het allemaal soepeler en Maria's kutje werd al lekker vochtiger.
Voerde het tempo flink op en Maria kreunde zachtjes mee, uiteindelijk een volle lading ingeschoten en Maria liep heel snel naar douche om de boel te reinigen.

Voor drukafbouw een prima keuze.
Robbie zou rond 12:30 ook nog komen, maar hij appte dat het 14:00 zou worden ivm technische problemen op het spoor.

Rond 13:50 tent verlaten richting het oosten.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Robbie zou er moeten zijn om 12.30 uur maar weer een groot drama op het spoor waardoor ik pas even na 14 uur in Romantika was.

Gelukkig zag ik Princess op de bank maar wel met een drievoeter naast haar. Ook Susanna, Elly, Flori, Sascha en Maria. Nicoletta op vakantie en Diana volgens Princess morgen weer present.

Susanna zag mij wel zitten en wilde wel met mij kameren maar ik vond haar helemaal niet aantrekkelijk. Veels te dik en ook Sascha is me iets teveel van het goede. Flori is wel een leuke meid maar ze is helaas wel ongelovig. Zoenen doet ze met overgave op de bank en ze is regelmatig bezet dus haar service moet wel goed zijn maar wel met beperkingeni

Trouwens theke was ditmaal Suzi. Ik herkende haar niet meer met kleren aan. Zie haar toch liever zonder want haar lichaam erg aantrekkelijk. De eerste keer dat ik haar achter de balie zag staan. In de Verena heb ik tweemaal met haar gekamerd maar helaas was ze toen niet meer gelovig.

Toen Princess met klant naar boven ging gelijk op haar bank plaatsgenomen. Hoefde niet al te lang te wachten. Leuk met haar gekletst op de bank en vervolgens een geweldige kamer in kamer 4 met de vele spiegels en veel ruimte. Lang voorspel en alles relaxed. Een kleine 45 minuten me vermaakt met haar en ik vond het leuk. Zoenen liet ik achterwege want ze nam daarvoor niet het initiatief. Heb haar wel langdurig gebeft en gevingerd en gezien haar reactie vond ze dat wel aangenaam. Daarna heb ik haar in verschillende standjes genomen en uiteindelijk goed klaargekomen.

Daarna zo'n 2 uur pauze genomen. Elli bekeek ik weer eens goed en die kont van haar is echt verrukkelijk. Lang bleef ze niet want rond 16 uur kleedde zij zich aan en verdween. Ik twijfelde voor een tweede kamergang tussen Elli en Maria maar nu Elli vertrok ging ik uiteraard voor Maria.

Maria was best wel speels en ondeugend. Ze zit altijd in het rechter zitgedeelte met rechts van haar Sascha met wie ze het goed kan vinden. Op een gegeven moment ging ze naar een andere bank en kwam ik naast haar zitten. Ze klom bovenop me en ging me fake zitten neuken en maakte geile geluidjes. Volgens mij heeft ze het hier wel naar haar zin. We namen weer kamernummer 1 en in missio zoog ze weer lekker aan mijn tepels. Op de één of andere manier maakt ze me erg geil en nog binnen het kwartier kwam ik weer goed klaar. Ze ging gelijk naar het toilet en daarna met haar afgerekend.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste wandelbroeders,

Dit onderwerp is eens opgeschoond.
Vanaf nu enkel weer recensies over het onderwerp van de topic aub.
Gelieve het vanaf nu netjes en rustig te houden en je laat iedereen in zijn/haar waarde.
Zo niet dan volgen er maatregelen.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Terug
Naar boven