Villa Romantika - Recklinghausen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ja Diana is echt qua inzet en gfe het beste wat er te vinden in de Duitse RTC's in NRW.
Lastig is alleen dat ze vaak en lang bezet is en heb in Bochem meer toppers en doe meestal niet meer dan 2 kamers dus dan wordt het kiezen lastig.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Op parkeerplaats stonden twee auto's en was even bang dat de tent dicht was... gelukkig ging poort open.
Binnen maar vier dames aanwezig (Elli, Susanna, Elina, ?)
Kop koffie gedronken en met Elli en Elina op kamer vol spiegels beland.
Leuke actieve sessie gehad met teasing, TZ (Elli), aangenaam voelend kutje (Elina), oogcontact
Terwijl ik Elina doggy nam, toonde Elli haar latina-like ass - schoof hier even later in en hield het niet meer.
Achteraf nog wat gekletst.

Hoop dat hier in toekomst meer dames komen voor opties
- sfeer (geen schreeuwende theke) en layout bevalt me eigenlijk wel

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ja deklos, ik vind het ook een leuke setting. Het is net of je in de jaren 50 een club binnen gaat. De tijd heeft lang stilgestaan met het interieur. Altijd een ongedwongen sfeer, voldoende sits, altijd goede warme public douche en altijd lekker hete sauna. Inderdaad jammer dat er niet een paar extra dames zijn. Nicolleta (zelfde ass als Elly) en Flori zijn er normaliter ook, maar uit jouw stuk begrijp ik van niet.
Ben benieuwd naar Eline, die ken ik niet. Verder zou ik graag Diana terug zien (nu Arabella) en of Princess. Maar De Lange XXX, keep dreaming 🤣

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Vandaag in Arabella geen Diana, wel een ander zwarte dame, slank/tenger, kleine borstjes, brildragend, zat rechts van Cindy
Moet even wachten of deze geplaatst wordt, moderators moeten hier een ei over leggen 🤣

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ja @MilfAddict ben benieuwd naar die Jenny, iets bekend over haar kwaliteiten, tz en nzc?
Heb je iets op de bank al gezien of van andere wandelaars gehoord?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Op de bank geen tz oid. Neem wel aan nzc gezien haar vele kamergangen. Echter tot op heden nog geen eigen topic op een Duits forum waargenomen. Spreekt Duits dus er valt wat te babbelen.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Afgelopen weekend hier binnengewaaid - en stond 20min later na bak koffie weer buiten....
Drie dames aanwezig: Susanna (maatje te groot voor mij), Elli (goede service maar had vandaag zin in iets nieuws), Dame3 (alleen rubber-service).
Over half jaar nog maar eens kijken of aanbod in weekend beter is.

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
202
Helaas heeft romantika niet de beste kaarten als het om de dames gaat.
vooral nu tegen pasen is er een massale uittocht

wim2000

Snuffelaar
30 jul 2017
16
17
Vandaag sinds lange tijd Romantica bezocht. Flori was er en hoe, compleet anders dan een jaar geleden. Weegt nu 65 kg heeft van onderen nu wat lichte beharing wat haar goed staat en daarnaast was de GFE super goed. Ze spreekt nu ook redelijk Duits.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Wat ik me herinner van Flori is dat ze heerlijk kan zoenen, alleen had ze wel haar beperking, neuken was alleen mogelijk met condoom.
Is nzc nu ook mogelijk met haar?

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Geen nzc activiteiten in deze club. Het is beter om dit topic te verwijderen of te archiveren.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Cj2019 niet correct. Ik zie aan je reactie dat je nooit binnen bent geweest. Hier vinden onze praktijken dus wel plaats, alleen aantal dames is laatste tijd minder. By the way, gisteren 3 nieuwe dames begonnen. Ik hoor graag van hun kwaliteiten, en welke dames naast Elly en Flori er nog meer aanwezig zijn.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Iemand vandaag of gisteren nog geweest en wat nieuwe info.
Laatste weken steeds max 4, de 'oude' hap. Ben benieuwd of er nieuw bloed bij gekomen is .

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag een bezoekje bij Romantica gebracht. Ik had geen zin in druk gepeupel van andere RTC. Drie bekende dames aanwezig. Zelfs de Kunden waren oude bekende. Sauna was al vroeg op goede temperatuur. Drinken ok, douche ok en de kamer gang was ook als verwacht.
Een goed bezoek en voor herhaling vatbaar. Hopelijk volgende keer een nieuwe dame.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag bezoekje Romantica gedaan. In totaal 5 dames aanwezig. Twee bekenden uit de MEx, waaronder Larissa. Een volumineuze vrouw waar ik normaliter niet op val, echter zij is verschrikkelijk lief en laat je wegsmelten. Langdurige sessie op de bank en kamer gehad, gewoon heerlijk. De andere sessie was met Mira, donkere lekkere milf. Daarvan zie je dat ze gewoon geniet van de sex als je ze neemt. Ze lacht zo lekker, dat je steeds door wilt gaan.
Verder maar een paar beren gezien, meestal was ik alleen. Douches, sauna en drankjes zoals gebruikelijk in orde.
O ja, de prijsstelling was veranderd, a la MEx formule. 1x 50, 2x 80 en 3x 100 euro.
En verder zat de lekkerste dama aan de verkeerde kant van de balie🤣🤣.
Ik kreeg ook te horen dat op 1 okt de MEx weer open zou gaan. Dit al vaker gehoord, laat ze ons maar weer verrassen.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Inderdaad, geen entree prijzen. Robbie, verder is denk ik alleen Ellie jouw type. Die had een lange sessie met een jonge god 😏

Terug
Naar boven