Villa Venus - (FKK) Duisburg slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Er mag best een kritische noot geplaatst worden, maar daar constant op hameren verliest snel z'n waarde.

Dat gezegd hebbende is het wel vermoeiend om veel te lezen over niet ter zake doende details. Af en toe kan dat best een leuke anekdote opleveren, maar het hoeft geen vast onderdeel van verslaggeving te zijn.
Overigens heb ik mij daar in het verleden ook wel schuldig aan gemaakt en heb ik in de loop der tijd dat meer en meer achterwege gelaten.

Maar ik dwaal af. Een ban als strafmaat is prima, en dat mag van mij ook strenger toegepast worden bij hardleerse leden.
Ik noem maar wat... eerst een week, tweede overtreding een maand, daarna 6 maanden (inderdaad... rap omhoog met die strafmaat). Overtreding nummer 4? Dan toedeledokie... bye bye, zwaai zwaai.👋👋

Maar stel nou dat je na je laatste overtreding (ongeacht de straflengte) je jezelf 3 maanden goed gedraagt, dan begin je weer met een ban van een week als je dan toch weer opnieuw de fout ingaat.

Of het helpt? Geen idee. Het zorgt wel voor wat rust op het forum denk ik.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Hopelijk ziet hij in dat dit niks oplost. Misschien een korte afkoelingsperiode.
Vindt sowiezo dat lieden (peterke, voodoo) die negatief reageren op andermans schrijven (tijdelijk) moeten worden geband
@Robbie, kijk eens in de spiegel zou ik zeggen. Stukje zelfreflectie kan geen kwaad denk ik.
Als jij nu eens minder klaagt dan zijn anderen misschien wel positief

Echter sinds je normvervaging, lees je reviews in villa Romantica, dat voor jou de norm is dat een vrouw in dit soort clubs verplicht zonder condoom moeten neuken omdat dat in verleden ook altijd gebeurde, is mijn respect wel helemaal weg. Onder het motto, de vrouwen in de clubs, zijn de voetveeg van de klant en heeft helemaal niets te vertellen. En dat voor maar liefste 30/40 euro per half uur.

En zulke mensen gaan hier ook nog eens de politie uithangen over wat ze vinden over verbanningen.

Voormalig lid 45453

Toogplakker
6 jul 2024
49
34
Gaan we nu dit draadje gebruiken om op de oude voet verder vuil te spuiten? Open dan een eigen "rant" draadje en leef je daar helemaal uit.

Laat het wat het is, een oprechte uiting van een van ons dat een tijdelijk slot te rigoureus is als een paar leden zich volgens de mods misdragen.

Pffff

050

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: topic gesloten.

Beste medewandelaars,

het onvermijdelijke is wederom gebeurd, het 'ontsporen' van een topic.
Daarom nog maar eens de basisregels herhalen zodat iedereen zich eens kan bezinnen.
- Dit forum is bedoeld om ervaringen met anderen te delen. Hier is dus geen plaats voor scheldtirades, dreigementen, beledigingen of ondoordachte puberpraat.
- Indien je niet akkoord kunt gaan met iemands mening, ga dan in op de inhoud van zijn bericht. Persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.
- Post geen berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend of beledigend zijn, of de wet op de privacy schenden.
- Forumgebruikers brengen in hun berichten en privéberichten respect op voor ieders persoon en mening, ongeacht huidskleur, geslacht, leeftijd, religie en seksuele voorkeur.
Gelieve jullie daaraan te houden aub.
Een nieuwe poging om een eindeloze discussie te beginnen over deze problematiek zal resulteren in een ban van minimum één maand.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven