Violetta (vh Natasjah) - Arnhem

GeknaptCondoom

Snuffelaar
28 nov 2021
20
13
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lieve-geile-mama-ontvangt-nette-heren-voor-sex_7418603
Heb al een aantal keer met Natasjah een cardate gehad. En haar volgespoten.
ze heeft een lekkere strakke behaarde poes. En ze geniet er van als je haar volspuit. Haar man is er wel altijd bij voor haar eigen veiligheid.
maar die houdt zich op de achtergrond.
heb ongeveer 150-160 euro betaald voor een neuksessie. Ze spreken wel laat in de avond af rond een uur of 11 - tot 1 a 2 s'nachts.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Ik was pas met Natasja aan het appen.
Voor pijpen, likken en in dr kutje klaarkomen. Vraagt ze 350€ voor een uur. En dan kijkt dr man ook nog toe. Wel heel erg veel geld. Denk ook niet dat dr iemand is die dat betaald. Maar proberen kan ze het altijd natuurlijk.

• Like
Waarderingen: doc

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Dat is heel veel voor een oude milf, 160€ voor een cardate? Shit op zijn minst een comfortabele bed voor dat bedrag of ben ik te luxe bezig dan

Stoner74

Snuffelaar
5 jun 2025
17
7
Ze had een klein jaar geleden advertentie: voor 70€ vluggertje volspuiten. Stond ze op een parkeerplaats met haar busje. Titel advertentie was zoiets als: zin om een volgespoten kutje te neuken.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Nu 120 voor een cumdump waarbij alle deelnemers binnen 45 minuten langs moeten komen.
Dan kun je max 3 of 4 man hebben. En dan moet je wel snel spuiten....

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Zo'n advertentie waarbij iedereen binnen 4 minuten klaar moet zijn, neem je toch niet meer serieus? Mij zien ze dan sowieso niet.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Nou de foto's zijn prima.
En een cumdump ben ik ook wel voor te vinden,.. maar max 45minuten??
Dan kom je inderdaad op 4 minuten per persoon voor 120, daar heb ik geen zin in

markie055

Toogplakker
16 jul 2025
34
13
Bij de vraag of we kunnen afspreken krijg ik een niet echt standaard antwoord haha: "Hoi 👋🏽 ja dat kan zeker als ik weet wie jij bent en hoe en foto alles goed heb afspreken kunnen wij afspreken"

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Cardate!!
Wel haar auto hoop ik, zelfs op leer krijg je vlekken van zaad!

Fenris

Snuffelaar
26 jul 2020
5
2
Ik heb bijna 3 dagen met haar geappt wat lijkt op mikken op een bewegend doelwit. Eerst een barebang die toen wel, toen niet, toen weer wel en uiteindelijk niet doorging. Daarna 1 op 1 voorgesteld. Inderdaad voor alles wil je geld zien, ondanks dat er in de advertentie staat half uur alles inclusief 150 euro. Megamisleidend. Voor dat soort ongein pas ik.

• Like
Waarderingen: doc

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Ik heb een zelfde ervaring als Fenris. Vorig weekend had ik zin om iemand te bezoeken, en het lijkt alsof je van te voren een heel interview af legt.
Kort samen gevat.. Naar meer als een uur appen uiteindelijk nog steeds niks afgesproken.

Nu stuuren ze wel af en toe een filmpje mee, dus ik ben toch aan het kijken of ik morgen niet weer eens moet kijken om af te kunnen spreken.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Als het allemaal zo moeizaam gaat zou ik haar lekker links laten liggen, en dan bedoel ik niet links op bed :ROFLMAO:

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Haha, als het weer een chat gesprek word en niet snel afspraak, dan doe ik dat inderdaad 😂
Ook een beetje onderzoek voor de medewandelaars, dus verwacht een update.

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Deze dame/gozer is gewoon een grote tijdsverdoening.
Ik heb geprobeerd het kort te houden, en aangegeven dat ik niet te lang wil appen.
Uiteindelijk veel moeite, heb ik de hoop opgegeven. Begon ermee dat sommige 'klanten' 350 euro betalen voor een half uur, en of ik dat ook zou willen. gezien alles zo 'duur is'.
Vriendelijk bedankt dat het afwijkt van de advertentie, en ik niet meer geinteresseert ben.

Lijkt erop dat deze persoon polst om te kijken of ze geld kunnen krijgen vooraf aan de afspraak door smooth talk te doen/aan het lijntje te houden. voor het geld wat ze verawchten kun je 2-3x ergens heen 😂

wees gewaarschuwd.

Bernaldo

Toogplakker
22 aug 2022
34
23
In de advertentie staat dat ze Aziatisch is maar dat is ze niet. Ook dat ze in Arnhem ontvangt maar uit mijn app sessie blijkt ze in Ede te zijn.
Firma List en Bedrog

Goede Pasen allemaal!

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Wat is ze dan wel als ze niet aziatisch is ( foto's wijzen daar immers ook op). Ben toch wel nieuwsgierig.

John1984

Toogplakker
25 jul 2020
93
21
Veel appen door de dame en vooral de man. Ze zijn op één lijn. Eén keer mag iets en 4 uur laten mag het niet. Wat mij irriteert veel appen en vragen en afspreken kan niet zomaar. Wil je afspreken, maar mevrouw/meneer wil €350,- voor 1x klaarkomen. Verder veel gechat en Sorry daar heb ik geen tijd voor.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Moeilijk geval deze dame. Ze wil dan laat op de avond een gangbang met 2 man en dan kan het weer niet bij haar thuis vanwege de buren en als ik 1 op 1 wil en dat ik haar, door een voorganger volgespoten, wil neuken dan maakt ze er een heisa van en ze wil ook een foto van je. Bovendien vraagt ze teveel als ik een vluggertje voorstel. Eindeloos geapp terwijl ik gewoon terzake wil komen. Meestal zijn het mannen die een dame met vragen overstelpen maar in dit geval betreft het Violetta die maar blijft drammen.

Terug
Naar boven