Vlaams koppel

Voormalig lid 37378

Snuffelaar
30 apr 2023
10
27
Wij zijn een Vlaams koppel regio antw.
In verleden actieve daters, helaas door omstandigheden de laatste tijd wat minder dit door verschillende redenen. Groot deel ook het hoge fake gehalte dat ons erger en erger lijkt te worden ( afspraak maken maar niet komen opdagen) dit bederft toch een groot deel van de pret. Binnenkort zullen we de draad weer oppakken en hopende dat de fakers een andere hobby hebben gevonden 😁 zijn dus een stel beginnende 30tigers, trio doen we niet. Af en toe date het vrouwtje afzonderlijk of met de man nog aanwezig dat hangt van de situatie af.
Indien oprecht geïnteresseerd laat je maar een bericht achter ;)

didier

Snuffelaar
7 apr 2016
22
1
Hoi, voor werk kom ik regelmatig langs Antwerpen. Heb zeker interesse. Ben 62 jarige man, normaal postuur, mooie pik en 1.92 groot. Stuur je me een bericht voor nader contact?? Thx

sharqch

Snuffelaar
15 sep 2021
8
4
Heb ook wel interesse... je kan altijd een bericht sturen.. 27jarige jongeman hier met gespierd postuur!

dewit

Snuffelaar
26 feb 2016
7
3
Wij zijn een Vlaams koppel regio antw.
In verleden actieve daters, helaas door omstandigheden de laatste tijd wat minder dit door verschillende redenen. Groot deel ook het hoge fake gehalte dat ons erger en erger lijkt te worden ( afspraak maken maar niet komen opdagen) dit bederft toch een groot deel van de pret. Binnenkort zullen we de draad weer oppakken en hopende dat de fakers een andere hobby hebben gevonden 😁 zijn dus een stel beginnende 30tigers, trio doen we niet. Af en toe date het vrouwtje afzonderlijk of met de man nog aanwezig dat hangt van de situatie af.
Indien oprecht geïnteresseerd laat je maar een bericht achter ;)
Ik heb intresse laat maar bericht na met de looks van vrouw..

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
hallo,
Begrijp de fakers niet goed maar ja

ik heb zeker interesse. Ik ben werkzaam in Antwerpen centrum en vrijdag de ganse dag beschikbaar.
Verder heb ik geen probleem indien er een man bij is (aktief of niet aktief).
Ik kan ook vlot een gesprek voeren over verschillende onderwerpen mocht dit nodig zijn.

Dus ja ik ben kandidaat

Peterke

Toogplakker
6 apr 2015
69
17
Hallo,
Ik heb veel interesse om jullie eens te ontmoeten. Ik ben steeds fris, verzorgd en zeker niet fake, een afspraak wordt correct nagekomen. En ik verwen zelf ook graag uitgebreid, en heb een goede conditie. Ik woon in de Antwerpse rand en kan gemakkelijk afspreken. In de week is 's avonds geen probleem , en in het weekend kan overdag ook. In de week kan soms ook overdag. Als je bepaalde wensen hebt, laat maar weten.
Hopelijk tot ziens.

Pinoccio

Toogplakker
24 mei 2022
58
90
Ik ben eerst benieuwd naar jullie ervaringen. Afhankelijk daarvan moogt ge mij misschien tzt ook op de lijst zetten voor vrouwke alleen.

Terug
Naar boven