Vluggertje max 50e

A

Anonymous

Guest
Wie heeft een aantal adresjes, van dames die nzc aanbieden in Amsterdam en omgeving.
waarbij nzc / pzc mogelijk is tegen een normale vergoeding.

Cascharel lijkt van de aarde verdwenen te zijn, en Lala/sandy is niet echt betrouwbaar.

grt.
Bapao

nightcrawler

Toogplakker
21 mei 2015
77
13
Vrouwen die zich voor 50€ laten neuken zonder condoom :?: :!: :?: :!:
Hoe kan je nu verwachten dat deze betrouwbaar zijn.

Man man man... op dit forum kom je toch nogal wat tegen hoor.

Voor een "vluggertje" betaal je al snel 100€ en meer hoor.

Ik kom da in mijnen business ook geregeld tegen hoor...
Klanten willen de beste materialen laten plaatsen tegen de laagste prijs...

Maar dan komt het

...waarom moet dat zoveel kosten...
Dan zeg ik, ja maar u wenst toch kwaliteit ?
...Ja, maar bij den Doe het zelf is da veel goedkoper hoor....
Ja mijnheer, maar de kwaliteit is ook veel minder
....Daar geloof ik niks van...Jullie krijgen daar toch korting op...
Ja mijnheer, maar de tijd om de materialen op te halen, en als er iets mis is dan ben ik daar verantwoordelijk voor.
...Hoe...en waarom moet ik daarvoor betalen...
Ja mijnheer, dan zal u het zelf moeten gaan halen bij de doe het zelf, en zelf plaatsen.
....Jamaar...das toch uw job...
Ja mijnheer, en voor die job moet er betaald worden.
...Hoe...ik moet toch niet betalen om dat op te halen....
Toch wel mijnheer, of verwacht u dat ik die tijd gratis spendeer voor U ?
...
Enz...enz...enz... !!!!

Maar ge moest is weten hoeveel er al zijn, waar ik achteraf shit moet gaan oplossen, omdat er
ne klojo, die niet weet waar mee bezig is het "goedkoop" even goed vond...

Dan kost het nog meer geld om dat op te lossen natuurlijk...

Maar wat zit ik hier nu allemaal te zeveren...50€ om te neuken zonder condoom is toch ni meer dan normaal zeker !!!!
Da zijn toch geen vrouwen hé zeg, das gewoon een stuk vlees waar da kik mijn zaad in wil achterlaten...
En liefst van al moet ze het nog met nen Big Smile doen ook nog.

Ik ga eerlijk zijn gasten... ik zal ook nooit meer dan 200€ voor een uur betalen.

Maar 50€ !!!! zijde gij ni beschaamd ?????

Sorry, maar da moest er ff uit !!!!!!

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Ik ken er wel een paar dames in België die 50€ voor 30min vragen, maar dit helpt je natuurlijk niet verder....

Vluggertjes moeten toch wel te vinden zijn denk ik...

A

Anonymous

Guest
nightcrawler zei:
Voor een "vluggertje" betaal je al snel 100€ en meer hoor.

wellicht heb ik dan geluk gehad tijdens de bare ervaringen die ik heb gehad o.a. met cascharel.?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik ken ze in de regio Rijnmond ook wel hoor. Maar meestal moet je eerst investeren voordat je uiteindelijk voor 50 mag. ;)

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
bapao zei:
Wie heeft een aantal adresjes, van dames die nzc aanbieden in Amsterdam en omgeving.

Cascharel lijkt van de aarde verdwenen te zijn, en Lala/sandy is niet echt betrouwbaar.

grt.
Bapao

Sandy is idd ONBETROUWBAAR met koeieletters. Complete leugenaar...en heeft echt sch.. aan een ander.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
bapao zei:

grt.
Bapao

Probeer het eens rond het Oude Kerkplein op de wallen bij die wat oudere Latina's en donkere vrouwen.
Als je het daar niet kan vinden wens ik je een fijne zoektocht.

A

Anonymous

Guest
Bij deze Sara - Saartje Nederlands/Marokkaans halfbloedje kon ik in het verleden ook terecht voor een half uurtje zonder condoom voor €50,-:

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/543547-saartje/default.aspx
Eerste keer wel gewoon haar normale tarief voor half uurtje betaald zonder condoom maar daarna gewoon €50,- voor half uurtje. Maar ik vermoed dat als je gewoon meteen aan haar vraagt voor een vluggertje zonder condoom voor €50,- dat ze wel akkoord gaat.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
In de advertentie van Saar staat 70 euro per half uur en er word niet gerept over bare. Vraagt ze daar extra voor ?

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Maya in Alkmaar.
En dat vluggerte dat valt wel mee. Ze adverteert met vluggertje 50, half uur 80 en heel uur 150 maar ze neemt ruim de tijd, al met al ben je een 20 minuten met haar bezig. Kost je dus 50 euro, geen condooms te bekennen.
Ze is nog eens heel redelijk om te zien ook. Keurig schoon appartement aan de rand van de binnenstad.
Ze staat op sexjobs als ze werkt. Heeft ze geen zin dan is haar advertentie ook niet aanwezig.
Op 2 minuten lopen van station en parkeergarage

Terug
Naar boven