voledig geteste bukakke/gangbang feestjes

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
beste leden,

Een meisje dat ik ken zou heel graag eens een baregangbang/bukakke doen.
Maar ze wil wel een gangbang waar meer dan alleen HIV en Syfilis worden getest. zijn er in Duitsland feestjes waar uitgebreidere tests gebeuren dan bij spermagames?

Grzz

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Zeer interessant alleen moet die dag ver weg.
Anders zeker gegaan.

Noorman

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ivm mijn vraag ivm filmen dat staat waarschijnlijk wel op hun website maar ik versta geen woord Duits dus das nogal moeilijk :(

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Ze filmen een aantal minuten voor een paar scenes videomateriaal voor hun website, maar als je niet gefilmt wil worden moet je het gewoon even aangeven.
Het is niet zo dat ze de hele tijd met een camera op je neus zitten.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Barefan zei:
beste leden,

Een meisje dat ik ken zou heel graag eens een baregangbang/bukakke doen.
Maar ze wil wel een gangbang waar meer dan alleen HIV en Syfilis worden getest. zijn er in Duitsland feestjes waar uitgebreidere tests gebeuren dan bij spermagames?

Grzz

Zo`n onzin die verplichte tests en ook niet betrouwbaar.
Blijft een moment opname, heeft iemand op de dag van testen iets opgelopen, of zeer kort daarvoor dan vind je dat niet.
Dus beetje schijnveiligheid kweken heet dat.
Maakt het nodeloos duur en je denkt veilig bezig te zijn en bent dat dus niet.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
duur ja maar als ik als koppel ga is het gratis. maar inderdaad het is een beetje schijnveiligheid.
Dat heb ik haar ook verteld maar ze voelt zich hier beter bij dus oke dan is het zo he.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Barefan zei:
duur ja maar als ik als koppel ga is het gratis. maar inderdaad het is een beetje schijnveiligheid.
Dat heb ik haar ook verteld maar ze voelt zich hier beter bij dus oke dan is het zo he.

Tsja, is maar hoe je het bekijkt: als ze dat echt denkt zegt dat iets over haar niveau.
Ik hou niet van dat gedoe en jezelf schijnveiligheid aan lopen leuren.
Dan sla ik al meteen over. Zal daar nooit een klik mee kunnen hebben dan.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Cerato zei:
Barefan zei:

Tsja, is maar hoe je het bekijkt: als ze dat echt denkt zegt dat iets over haar niveau.

Heb jij steeds zo een oordeel over mensen die je niet kent?

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Barefan schreef:

Reactie Cerato: Tsja, is maar hoe je het bekijkt: als ze dat echt denkt zegt dat iets over haar niveau.

't is inderdaad maar net hoe je het bekijkt. Inderdaad blijft er een risico op hiv overdracht bestaan want eerstens weten we niet of de ingezette dames ook recentelijk getest zijn (daar moeten we maar op vertrouwen) en tweedens kan de test besmettingen jonger dan 3 maanden niet aantonen. Toch zou ik die hiv test aan de deur daarom nog niet direct als onzinnig willen afserveren. De meeste hiv besmettingen vinden namelijk plaats door dragers die niet op de hoogte zijn van het feit dat ze iets onder de leden hebben. Aangezien sommigen zich NOOIT laten testen kan iemand dus jarenlang een bron van besmetting zijn zonder het te weten. Die hiv test aan de deur voorkomt dus in ieder geval dat er mensen aanwezig zijn die al jarenlang drager zijn en daarmee onbedoeld (of willens en wetens) een gevaar zijn voor anderen. Jou claim "ik hou niet van dat gedoe en jezelf schijnveiligheid aan lopen leuren. Dan sla ik al meteen over" zegt hopelijk niet iets over jou niveau, er lopen namelijk al genoeg struisvogels rond. Hoe dan ook, als je dan tóch besluit om bare te gaan én de daarbij behorende risico's te aanvaarden dan lijkt het bezoeken van een party met sneltest me hoe dan ook significant veiliger dan het bezoeken van een vergelijkbare party zonder test. Dat noem ik geen schijnveiligheid, of gedoe, of geld uit de zak kloppen maar risico analyze en risico beperking, net als een autogordel dragen. Maakt dat het veilig, nee, maar wel iets veiliger dus ook ik zou daar een beter gevoel bij hebben.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Barefan zei:
Cerato zei:
Barefan zei:

Heb jij steeds zo een oordeel over mensen die je niet kent?

Tsja, kennelijk wel op dit gebied tenminste.
Mensen die ik niet ken is het probleem niet eens zo zeer hoor, meer mensen die hun kennis niet op
orde hebben en zich veilig wanen door dit soort testen, dat vind ik pas eng: die hebben een oordeel over
zgn veilige bare sex. Dat is natuurlijk onzin en dat staat me tegen ja. Dus sla ik die over ja.
bovendien is al eens aangetoont dat die thuistesten erg nauw luisteren wat betreft afname, opslag, temperatuur, manier van afname enz.
De gemiddelde onwetende persoon maakt snel een fout. Resultaat: een valse uitslag met als gevolg het idee dat alles in orde en dat niet zo is of juist andersom met alle paniek die dat weer mee brengt en je dus weer opnieuw getest moet worden in profesionele instelling.
Ik zie daar de veiligheid niet van in maar wie dat anders ziet moet het vooral doen.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Cerato zei:
Mensen die ik niet ken is het probleem niet eens zo zeer hoor, meer mensen die hun kennis niet op
orde hebben en zich veilig wanen door dit soort testen, dat vind ik pas eng: die hebben een oordeel over
zgn veilige bare sex. Dat is natuurlijk onzin en dat staat me tegen ja. Dus sla ik die over ja.

Uit de beperkte informatie die we van haar gekregen hebben valt anders totaal niet op te maken of ze zich door die "totaaltest" veilig waant of de risico's juist zeer goed op waarde weet te schatten en binnen de geboden opties de meest veilige kiest. Ik trek over jou toch ook niet de overhaaste conclusie dat je niet in testen geloofd en kennelijk alleen bare sex wilt met mensen die zich nooit laten testen, gevolgd door de opmerking dat dat alles over je niveau zegt en dat men je maar beter kan mijden ? Zijn alle mensen die in autogordels geloven of deze verplicht stellen een gevaar op de weg omdat ze zich dan onkwetsbaar wanen ? Is het een gebrek aan niveau als het dragen van een gordel je een beter gevoel geeft dan het zonder gordel deelnemen aan het verkeer ?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
enjoyerik zei:
Cerato zei:

Uit de beperkte informatie die we van haar gekregen hebben valt anders totaal niet op te maken of ze zich door die "totaaltest" veilig waant of de risico's juist zeer goed op waarde weet te schatten en binnen de geboden opties de meest veilige kiest. Ik trek over jou toch ook niet de overhaaste conclusie dat je niet in testen geloofd en kennelijk alleen bare sex wilt met mensen die zich nooit laten testen, gevolgd door de opmerking dat dat alles over je niveau zegt en dat men je maar beter kan mijden ?

Ik geef slechts mijn mening, dat mag hier toch?
Wat voor conclusies men daaruit trekt is niet relevant voor mij.
Men mag ervan vinden wat men wil, maar dat geld voor mij ook.
Dat onze meningen verschillen is duidelijk maar ook dat mag wat mij betreft.
De één heeft hier een oordeel over, de ander weer over iets anders.
Als ik lees wat men over Erasmus schrijft die mij ooit prima geholpen heeft, nou, dan denk je ook waar gaat het over.
Maar goed, ook dat moet men zelf weten verder.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Dat een dame een veilig gevoel wil hebben kan ik begrijpen, maar dat zij in sneltesten cq zelftesten gelooft begrijp ik absoluut niet.
Gisteren nog in de media, journaal en actualiteitenprogramma op tv uitgebreid aan de orde geweest dat zelftesten zeer onbetrouwbaar zijn. Zo blek uit een test dat een man met hiv schoon werd verklaard door een zelftest en iemand die schoon was werd weer ziek verklaard.
Ik ben van mening dat je jezelf voor de gek houdt met zo'n zelftest en dat je jezelf onnodig in de stress brengt als die test zegt dat je iets hebt of dat je een veilig gevoel krijgt terwijl iemand ziek is die niet is opgemerkt door de zelftest.

Ik ga gewoon netjes met regelmaat naar de GGD en laat mij daar testen, kost niets en hier heb ik meer vertrouwen, ook al is dat ook maar een momentopname.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
538douche zei:
Ik ga gewoon netjes met regelmaat naar de GGD en laat mij daar testen, kost niets en hier heb ik meer vertrouwen, ook al is dat ook maar een momentopname.

Zeer verstandig maar ook daar kunnen op soa gebied valse "niets aan de hand" uitslagen opduiken want niet ieder lab gebruikt dezelfde test en waar de ene test bij jou positief scoort kan een ander soort test negatief scoren en andersom. Is de drempelwaarde van een gegeven test 0,6 en zit je daar toevallig net onder dan is er op papier niets aan de hand terwijl er als er een dag later getest zou zijn of er een ander soort test gebruikt zou zijn er mogelijk wel alarm geslagen zou zijn. Soa tests zijn dus nog meer een moment opname dan menigeen zich realiseert. Veel valt en staat bovendien met de deskundigheid waarmee een monster wordt afgenomen/verwerkt.

Overigens bood de GGD mij 2 weken terug zélf een (aanvullende) sneltest aan zodat ik direct een voorlopige uitslag van ze kon krijgen, zonder zelfs maar naar het mogelijke moment van besmetting te vragen. Over schijnveiligheid gesproken. Volgens de GGD zijn hiv sneltests op zich niet minder betrouwbaar dan lab tests (mits van goede kwaliteit en goed uitgevoerd) maar zit het verschil vooral in het raam waarbinnen de besmetting voor het eerst kan worden aangetoond (vanaf 6 weken met de ggd test en vanaf 3 maanden voor de sneltest).

Die sneltests mogen dan minder zinnig zijn voor iemand die regelmatig door de de GGD laat testen maar er zijn ook mensen die zich NOOIT laten testen en in hun "onwetendheid" jarenlang met een ooit opgelopen hiv besmetting blijven rond lopen. Ik vind het een prettige gedachte dat met name die groep een grote kans heeft om via zo'n verplichte sneltest uiteindelijk toch tegen de lamp te lopen.

Terug
Naar boven