Volgespoten kutje likken - help each other out

GroteSpuiter

Toogplakker
29 nov 2017
39
58
Jazeker neuken ook nadien
Klinkt goed : ik doe het voorspel, zal haar als eerste neuken en volspuiten, dan mag jij uitlikken. Daarna neuk jij haar tot jij haar ook volspuit. Daarna ga ik haar spermakutje neuken (een kick van mij), waarop ik zeken een tweede keer ga spuiten. En dan mag jij de boel helemaal schoonlikken - doen zo ? Dan zal ik haar eens bellen.

Piero1880

Snuffelaar
26 nov 2019
5
2
Voor dit weekend op zoek naar een betrouwbare date buddy die een dame kan volspuiten terwijl ik toe kijk en ik haar nadien nog van een lading kan voorzien. Ik betaal de date. Vereisten: Date gaat door met dame regio Antwerpen, je bent beschikbaar vrijdagavond of zaterdag, e hebt ervaring in neuken terwijl.iemand toe kijkt en je spuit veel zaad. PM me

Kenaneke

Snuffelaar
25 feb 2022
9
2
Voor dit weekend op zoek naar een betrouwbare date buddy die een dame kan volspuiten terwijl ik toe kijk en ik haar nadien nog van een lading kan voorzien. Ik betaal de date. Vereisten: Date gaat door met dame regio Antwerpen, je bent beschikbaar vrijdagavond of zaterdag, e hebt ervaring in neuken terwijl.iemand toe kijkt en je spuit veel zaad. PM me
Hallo, ik ben zelf van Antwerpen centrum.
Ik kan ook op gevraagde tijdstippen vanaf 20u15 na het werk.
Presteren in het bijzijn van anderen is ook geen probleem, uithoudingsvermogen varieert soms kan het lang zijn of soms kort.
Ik kon geen pb sturen omdat ik niet genoeg posts heb haha.

jack94

Toogplakker
7 dec 2023
65
24
Wie kan er in omgeving den haag een volgespoten kutje likken en daarna ook vullen?

Babro

Snuffelaar
23 okt 2022
22
5
Woensdag begin van de avond wil ik in den Haag een kutje gaan vullen, als iemand wil dan mag die hem daarna uitlikken.
Stuur een DM als je dat leuk lijkt
Welke dames zijn daarvoor in?
IK ben 54, blond en slank

livingwild94

Toogplakker
27 sep 2021
31
19
Iemand die woensdag samen een dame wil bezoeken? Jij neukt haar en spuit ze vol. Op het einde lik ik alles schoon ;)

• Like
Waarderingen: Babs

jack94

Toogplakker
7 dec 2023
65
24
Valt me op dat veel in belgie zit. Hebben we niks in zuid holland voor dit soort taferelen?

zandloper

Toogplakker
28 jun 2015
41
10
Zuid-Holland naar Belgie is wellicht nog te doen? Er zullen liefhebbers in heel Nederland zijn, het is combi denk ik van zoeken, toeval en ook zelf wat initiatief nemen. Een volle verrassing is dan een extra smile 😊

Sander85

Snuffelaar
29 dec 2017
14
7
wil best een x een kutje volspuiten hoor, woon zel regio Antwerpen/breda dus als je iemand weet.. ik doe het graag!

livingwild94

Toogplakker
27 sep 2021
31
19
Ik kan zelf regio Antwerpen, Vlaams Brabant, Limburg of Nederland indien in de buurt van Belgische grens :)

Terug
Naar boven