Volgespoten kutje likken - help each other out

livingwild94

Toogplakker
27 sep 2021
31
19
Heey collega's,

Sommigen zullen ervoor zijn, anderen zullen het niet begrijpen. Ik vind het zelf opwindend om een volgespoten kutje leeg te likken. Ik merk dat anderen hier dit ook opwindend vinden.

Vandaar wil ik dit topic starten zodat we misschien kunnen afspreken om samen een dame te bezoeken of na elkaar te gaan. Zo kunnen we onze fantasie samen beleven.

Ik ben beschikbaar regio antwerpen maar kan ook verplaatsen voor een geil avontuurtje

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Greetje ontvangt niet meer in Stabroek , zij is verhuist naar Spanje .

In Heist op den Berg ontvangt Bieke , deze dame kan voor jullie fantasie wel te vinden zijn .

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
Hey geilaards, net zoals @livingwild94 hou ik enorm van vreemd zaad proeven/slikken. 😊 Dus als jullie een kandidaat zoeken, ik wil heel graag de laatste in de rij zijn. Jullie mogen de één na de ander het kutje volspuiten en nadien lik ik het volgespoten kutje met jullie zaad dan helemaal proper.
Voor zij die liever neuken met condoom, drink ik heel graag jullie volgespoten condoom (of glas gevuld met jullie zaad) leeg. Dit doe ik regelmatig in een parenclub waarbij mijn vriendin de rondslingerende gevulde condooms uitperst in mijn mond..... 😋
Nadien laat ik graag mijn lading achter in het poesje voor wie nog een tweede ronde "sloppy second" wil.....

Laatst bewerkt:

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Ik ben ook nog steeds opzoek.
Lieft voor regelmatig contact.
Tussen regio noord Holland, Utrecht Limburg, Antwerpen.
Wel graag slank tot normaal postuur, en tussen de 24 en 50 jaar

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
die melanie uit ede die laatst in arnhem ontving, deed toen een bare cumdump, die ging zo op je gezicht zitten terwijl ze lachend vertelde al 20 man te hebben gehad en douchen en schoonmaken doet ze vanavond wel na de cumdump

V

Verwijderd lid 18909

Guest
Geef mij maar een lekker goed gevuld kutje met veel zaad. Om dat dan lekker te likken met het kutvicht. Het gevulde kutje van Melanie is heerlijk. 20 man lekker vol. Helaas door een koekebakker hier van de aardbodem verdwenen. Ze was geweldig Melanie

Terug
Naar boven