Voormalig lid 35364
Toogplakker
- 18 jan 2023
- 80
- 41
Maakt ook niet uit maar dat is jouw mening
Ik vind dit als hetero gewoon homo gedoe
Ik vind dit als hetero gewoon homo gedoe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En homo's vind je ook vies? Maar niet als je je vriendin in haar kont neukt? Daar is het ook geen lentebloesem hoorIeder zijn ding maar wel alles van een vrouwtje
Zodra er mannelijk dna bijkomt dan haak ik toch echt af
Echt smerig dit
Jouw vriendin pakt ook ladingen bare tijdens t swingen ? Zoja, als ze knap is kom ik haar wel vullen. Steeds test van max 2 maanden oud. Zelf knappe viriele twintigerHey geilaards, net zoals @livingwild94 hou ik enorm van vreemd zaad proeven/slikken.Dus als jullie een kandidaat zoeken, ik wil heel graag de laatste in de rij zijn. Jullie mogen de één na de ander het kutje volspuiten en nadien lik ik het volgespoten kutje met jullie zaad dan helemaal proper.
Voor zij die liever neuken met condoom, drink ik heel graag jullie volgespoten condoom (of glas gevuld met jullie zaad) leeg. Dit doe ik regelmatig in een parenclub waarbij mijn vriendin de rondslingerende gevulde condooms uitperst in mijn mond.....
Nadien laat ik graag mijn lading achter in het poesje voor wie nog een tweede ronde "sloppy second" wil.....
wat is het adres?Kruibeke kan bij mijheb een czech fuckhole
![]()