Volgespoten kutje likken - help each other out

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik ga morgen ochtend mijn favoriete dame in Brussel nog een vullen is tussen 0630-0730 iemand zin om ze samen te neuken is een skinny met fijne tietjes A-straat
Een beetje voorzichtig nog met mijn Albanees lieverdje, ze is 2 weken geleden geopereerd van een kiste op haar baarmoeder

Dus voorzichtig met het mooiste poesje van Brussel. Ik heb me afgelopen weekend 30 min laten pijpen en rimmen.... was ook zalig

Wurmpie3

Toogplakker
15 jan 2022
55
17
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ja ik weet het ze is nog niet 100 procent.
En vorige week ook nog de deur open gestampt en haar gsm gestolen. Was wel ff schrikken van Het lawaai dat het maakte de sfeer was er direct uit

Laatst bewerkt door een moderator:

Braham247

Toogplakker
22 nov 2021
32
20
Mijn vrouw is een wat oudere bbw en woensdag 21 febr. Op de bbw gangbang in Amai te Meer mag
Iedereen bare in haar klaarkomen en als er heren haar schoon willen likken, je bent zeer welkom.
Interesse stuur even een berichtje.
Vrouwtje weet nergens van ik regel alles, succes verzekerd
@jan willem
Ik was gisteren woensdagavond bij deze BBW gangbang bij Amai's huis. Een beetje rustig maar goede sfeer. Het likken van dat druipende poesje van je geile vrouw was heerlijk.
De bbw-slet liet haar kutje goed neuken en haar kutje werd verschillende keren gevuld met sperma. 💦
Ik hoop snel terug te keren naar deze club.
Bedankt voor het delen van deze informatie 👍

Braham247

Toogplakker
22 nov 2021
32
20
@jan willem
Vaak in de bioscoopzaal en de Boeddhakamer. Ik neukte drie grote hoeveelheden sperma in haar natte poesje. Spannende BBW slet

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
85
97
+66 is netnummer Thailand dus ze zal wel Thais zijn. Gezien de lengte en het gewicht zal dat dan wel kloppen.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Geen thaise, wel Belgisch met Oostblok roots.
En ja was een kalme gb, beetje last minute.
Maar prachtig skinny meisje, klein spannend kutje.
Nummer is idd van Thailand, gebruikt die gewoon om zijn privé te waarborgen.
Whatsapp sturen naar zo'n nummer kost je niks en kan ook niks gebeuren.

Terug
Naar boven