Volspuiten en kans op kinderen doen of niet?

A

Anonymous

Guest
Hallo

Anderhalve week geleden heb ik via chatten eindelijk nog eens iemand leren kennen. Na wat geile gesprekken, en wat cammen zit het goed. Ze heeft een serieus stel lekkere tieten, lekkere kont en een lekker getrimd kutje. Heb de indruk dat kale kutjes toch wat passé zijn :lol:
Komende donderdag spreken we bij haar thuis af. Sta al anderhalve week extreem geil, we hebben tijd zat, dus ik zal mijn zak tot de laatste druppel mogen ledigen in haar.
Het is de bedoeling om haar meermaals vol te spuiten. Al die geilheid heeft natuurlijk een keerzijde. Ze neemt niks van anticonceptie en heeft ook geen spiraaltje zitten. Ze kickt enorm op zaad, maar wil ook enorm graag een baby. Een kind wil ik niet, wat zouden jullie doen? Zak ledigen of niet? Ik ben nu ook niet het type die elke week eek ander kan neuken. Heb zo al vrouwen bare geneukt, zij wilden geen kind. Zij ABSOLUUT wel.

A

Anonymous

Guest
Mocht ik in jouw schoenen staan, ik zou het niet doen ! Als ze zwanger wordt en er komt een baby van, dan kan zij jou het leven behoorlijk lastig maken. Ook al maak je vooraf duidelijke afspraken, het kan als een boomerang onverwacht terugkomen.

A

Anonymous

Guest
Ik heb niks tegen kinderen, maar ik weet niet of ik dat wel wil. Ik ben geen Don Juan die elke week de lekkerste meiden kan neuken. Ik bezoek af en toe een dvp, en als ik iemand wil neuken is het toch vaak ff online zoeken. Irl heb ik nog niet veel geile vrouwen ontmoet op cafe.

'k Weet dat ik donderdag haar kontgaatje mag likken, facesitting, meermaals volspuiten, mn zak laten melken. Een echte dag waar het sperma en kutvocht heerlijk vloeit en sopt dat is waar ik op kick. Maar als ik haar zou zwanger neuken :shock: ..

A

Anonymous

Guest
Als zij zegt zwanger te willen worden en jij daar niet achter staat, dan is het denk ik verstandig om er eens heel goed over na te denken voordat je haar flamoesje meerdere keren volkwakt. Dit klinkt mij als een nachtmerrie scenario!

A

Anonymous

Guest
Ik hou van vrouwen die geen bla bla verkopen. Ik heb zo al enkele dates gehad, waar ik mij tot de laatste druppel mocht leegspuiten. Ze zeiden wel anticonceptie nemen we, dat vertrouwde ik. Is natuurlijk ook niet te controleren, maar heb nog geen zwanger gemaakt. Ik ben een echte 'ancien' die al lang zoekt op chats en tegenwoordig moet je veel moeite doen om iemand te vinden. Als ik dat aanbod afsla, dan kan het mss nog maanden duren. Wetende dat ik mij kan leegspuiten, mits eventuele gevolgen dat doet me nadenken. Aan de andere kan ik trek me nu meermaals af omdat ik zodanig veel zin heb en wetende dat ik mag lozen in een kletsnatte kut :D ..

A

Anonymous

Guest
Heb niet het kapitaal om meermaals per maand een dvp vol te pompen, en als het gratis kan ... :mrgreen:

31 aug 2016
1.194
112
pussyshooter zei:
Heb niet het kapitaal om meermaals per maand een dvp vol te pompen, en als het gratis kan ... :mrgreen:

Gelijk heb je maar gratis kan duur uitpakken tot zijn 18 kost zo'n koter een aardige cent .

Vraag haar of ze vader of verwekker zoekt .

A

Anonymous

Guest
Goede vrienden en later meer geniet haar voorkeur. Dus ik vermoed van wel, niet specifiek gevraagd

A

Anonymous

Guest
Het is iemand die geniet van een lange neukpartij en graag zaad in haar poes heeft. Het klikt wel, beeje gewoon gebabbeld al snel naar het seksuele overgegaan ze is echt gewoon extreem geil. Als ik afspreek neuk ik haar sowieso. Begin augustus spreek ik af met een ex collega, Mijn kansen om haar te neuken schat ik op 50/50. Ze houdt wel niet van rubber dus als ik haar zou kunnen neuken is volspuiten sowieso zeker, geen idee of ik meermaals zou mogen doneren. Zoveel mogelijk neuken en kutjes en kontjes volspuiten is wat ik wil maar toch liever zonder gevolgen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Lijkt mij ook niet zo slim om het te doen maar om een of andere rede vind ik het wel geil.
Net zoals die Chantal uit delft die wil een kind van de vriend dus geen anticonceptie en toch ging ze zc met mij neuken en ik met haar. Maar ze werd gewoon ongesteld, gelukkig maar. Heb het wel vaker meegemaakt maar dan wel bijtijds terug getrokken.
Had dat ook met een andere dame uit Delft maar die neukte ook nog een ander zc in de periode dat ik in haar klaar kwam. Ik dacht mocht ze zwanger zijn dan is het van die ander. Nee niet slim maar gelukkig ook werd deze gewoon ongesteld. :)
Op dit moment zie ik een dame die in tussen al meermaals zwanger is geworden terwijl ze de pil slikt zegt ze. Foetussen laten weg halen zei ze maar wel nzc maar dan niet intern klaar komen. Net als ie Louise van vroeger die donkere dame uit Capelle. Die was zo vruchtbaar als de pest dat zei ze ook en was ook vaak zwanger, Ze wist van wie de kinderen waren zei ze. Maar het idee maakt het extra geil en ja het hoort uiteraard niet om een DVP te bezwangeren. :roll:

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Tja no go voor mij. Dan betaal ik liever €1000 dan 18j alimentatie.
Zeker in de uk/usa zijn er die zich zwanger laten maken enkel voor de alimentatie.

A

Anonymous

Guest
Kweet dat het nogal risicovol is, maar de drang om vol te spuiten is enorm. Een dvp volspuiten is altijd geil, maar in de omgeving waar ik woon heb ik alle dvp's die nzc aanbieden op enkelen na al volgespoten. Ik probeer zoveel mogelijk te neuken, dvp's en niet dvp's, al is een dvp bezoekje toch altijd een duur zaakje :D.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
pussyshooter zei:
Kweet dat het nogal risicovol is, maar de drang om vol te spuiten is enorm. Een dvp volspuiten is altijd geil, maar in de omgeving waar ik woon heb ik alle dvp's die nzc aanbieden op enkelen na al volgespoten. Ik probeer zoveel mogelijk te neuken, dvp's en niet dvp's, al is een dvp bezoekje toch altijd een duur zaakje :D.

Nou dan horen we eind van de week wel hoe het was en wat je gedaan hebt.
Veel plezier. :)

13 mei 2015
1.163
462
Pussyshooter, bijkbaar lees je de diverse verwittigingen niet goed die hier gegeven worden want je blijft maar doordrammen over haar kutje vol te spuiten. :roll:
Dus doe maar, maar onthou dit wel: 'leef met de consequenties van de genomen beslissing'! :cool:
Veel succes.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
pussyshooter zei:
Hallo

Anderhalve week geleden heb ik via chatten eindelijk nog eens iemand leren kennen. Na wat geile gesprekken, en wat cammen zit het goed. Ze heeft een serieus stel lekkere tieten, lekkere kont en een lekker getrimd kutje. Heb de indruk dat kale kutjes toch wat passé zijn :lol:
Komende donderdag spreken we bij haar thuis af. Sta al anderhalve week extreem geil, we hebben tijd zat, dus ik zal mijn zak tot de laatste druppel mogen ledigen in haar.
Het is de bedoeling om haar meermaals vol te spuiten. Al die geilheid heeft natuurlijk een keerzijde. Ze neemt niks van anticonceptie en heeft ook geen spiraaltje zitten. Ze kickt enorm op zaad, maar wil ook enorm graag een baby. Een kind wil ik niet, wat zouden jullie doen? Zak ledigen of niet? Ik ben nu ook niet het type die elke week eek ander kan neuken. Heb zo al vrouwen bare geneukt, zij wilden geen kind. Zij ABSOLUUT wel.

Je klinkt allereerst wel erg zeker van je zaak dat je haar idd mag nzc en vullen . Als zij het doet om een kind te willen krijgen dan zou ik toch oppassen aangezien ze je aan het lijntje kan houden wat je veel geld gaat kosten , of dat je ineens de pappa bent !!! Als je dat risico niet wil nemen dan niet op bezoek gaan , maar gezien eerdere antwoorden van je hecgt je meer waarde aan het vullen van kutjes dan dat je je hersens laat werken

A

Anonymous

Guest
Ja dat klopt, dat ik haar mag neuken en volspuiten is zeker. Non stop berichtjes, gebeld, foto's gestuurd, haar adres gekregen. In een tijd van vele fakers op het internet is het eens een verademing dat er nog zulke personen zijn. Of ze die dag specifiek vruchtbaar is weet ik niet, ze heeft me enkel gezegd dat ze niks neemt of heeft zitten. Voor mij is het een kick en puur genieten om mijn zak te ledigen in een vrouw haar kutje of kontje. Van iedereen hier een beetje zeker, anders zou er geen zo'n forum zijn :D.

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Dus je bent er zeker van dat dit geen fake is?
Voor mij klinkt het te mooi om waar te zijn en papa wil ik ook niet worden.

Terug
Naar boven