Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En haar kik is toevallig britttxoxxo?Een voor mij nieuwe truc, was van een dame die ik via een suikerrelatie Kik group heb leren kennen. Na een paar dagen tot bijna een week hadden we gewoon normaal contact en we spraken af om kennis te maken en als we samen ok waren, zou ik haar geld geven en meelopen naar haar huis om de hoek.
Ik ontmoette deze zeer aantrekkelijke jonge dame (ca 25) en ze wilde wel afspreken maar eerst betalen. Ik liet haar het geld zien en gaf aan dat ze het thuis zou krijgen. Na overleg gaf ik haar slechts 50 euro en liep met haar mee....bij portiek aangekomen zei ze dat ze de sleutel in de deur had laten zitten ( erg domen nep natuurlijk). Ik voelde de bui al hangen....ik loop even naar de buurvrouw om de hoek...blijf hier staan ze mag je niet zien....fuck it ..ik liep achter haar aan 10 meter...en zag haar wat sneller lopen...totdat ze een huis binnenging verderop....ik haar geappt waar ze bleef. Toen ze een idioot zielig verhaal op hing heb ik aangebeld en geld teruggeist met dreiging van aangifte... gelukkig is e.e.a. goed afgelopen. Rendez vous was in Nijmegen bij een groot park...het huis lag vlak aan de Waalkade....dus opgelet!