Vrijgevige/welstellende partner in crime gezocht voor quatro

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Eerlijk en open vraag.
Gezocht: sportieve man tussen 30-50j die wat meer kan of wil spenderen dan het gemiddelde.
Ruime regio Gent.
Gisteren zag ik bij mijn 24jarig skinny contactje een nieuwe foto op haar whatsapp profiel, ze staat er samen op met een ander lekker ding.
Vandaag afgesproken met mijn contactje, maar zoals altijd heeft ze meer centjes nodig dan ik haar geef.
Ik vroeg haar, wie is die knappe vriendin op de foto? Ahh die spreekt ook af met mannen voor geld vertelt ze mij. Ah ok, en willen jullie samen afspreken. Ja geen probleem voor ons zegt ze😀.
Ondertussen die ander haar facebook gekregen en mee zitten chatten. Ze is Belgische en 20jaar, slank en bruin haar. Foto's beschikbaar bij ernstige interesse.
Ze vragen samen 500€ voor 1 uurtje, teveel voor mij aangezien ik max 150-200€ uitgeef.
Dus iemand die de rest wilt bijleggen en mee doen met een quatro?
Verdeling van het geld is niet eerlijk, i know. Maar anderzijds heb ik in beiden moeite gestopt om dit voor elkaar te krijgen. En waar vind je nu 2 slanke knappe jonge amateurdames??

Beiden spreken Nederlands, 1 is Oostblok en ander 100% Belgisch.
Shoot.

Bijlagen

• IMG_3218.jpeg
    IMG_3218.jpeg
    154,5 KB · Weergaven: 642

appiejwz

Toogplakker
6 apr 2020
26
36
Kijk dit is nou een mooi voorstel en duidelijk onderhandeld, beetje meer betalen als het voorwerk is gedaan, ik neem contact op in de toekomst als ik wat meer te spenden heb en als de dames nog beschikbaar zijn.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Dag mannen, ik heb redelijk wat privé berichten gekregen met vragen.
1) haar facebook zal ik niet geven wegen ms privacy. (Blijkbaar is ze 19 in plaats van 20, khad een date met een ander contactje van mij die ik al 3j niet meer had gezien, 50€ bare sex😁 in de auto. Blijkbaar kennen ze elkaar. Zijn allemaal van dezelfde regio, en éénmaal ze drugs gebruiken mag je er van uit gaan dat ze elkaars pad kruisen)
2) ze vroeg ook opeens 400€ voor haar alleen, wat er bij mij over gaat. Geen enkel kutje is dit waard.
3) toen ik nog eens polste voor een quatro met 2 mannen stuurde ze me plots "laat maar".
Dus ik geef ze wat ademruimte eer ze mij blokkeert.
Ik probeee binnenkort nog eens opnieuw. Een gangbang met haar vriendin van Oostblok is ook nog steeds aan de orde. Maar ik twijfel omdat ik jullie niet persoonlijk ken en omdat ik weet dat er hier toch wel wat "verpesters" op dit forum zitten. Ik steek er altijd veel tijd in om een contactje aan mij te binden.
Contact a) date ik al 14 jaar mee
Contact b) eergisteren mee afgesproken, ken ik al 10 jaar en eerste keer was toen ze 18j was, aan de ramen in Gent stond ze toen
Contact c) Marokkaanse die ik door A heb leren kennen, date ik al sinds corona.
Contact d) ken ik ook via A, ondertussen ook al 8 jaar
Contact e) Oostblokmeisje, was "jong" eerste keer. Spreek in ondertussen ook al 7 jaar mee af.
Dus je begrijpt wel dat ik wat sceptisch ben om die langetermijn relatie op te geven als er één "verkeerd" lid tussen zit. Vraag me soms af of er hier leden zijn die elkaar in het echt ontmoet hebben.

Maar het verhaal is nog niet ten einde, ik zit momenteel in drukke periode. Binnen een tweetal weken ga ik nog eens polsen bij haar. Misschien heeft ze haar eisen wat bijgesteld tegen dan.

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Thx Bare-Addict : is duidelijk.
Voor gangbang ben ik ook te vinden.
Groeten

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Verknal het vooral niet voor jezelf kerel. Das zonde voor de moeite die je nu doet

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Update: het ene meisje dat ik al enigste jaren ken, daar spreek ik nog steeds mee af. Maar dat andere geval van 20j oud. I give up. Vandaag gingen we voor de zoveelste keer afspreken, ik stelde voor op hotel, zegt zij kom naar ***, mijn vriendin heeft hier woning en we kunnen daar neuken.
Ik ok, super. Kosten van kamer uitgespaard. Ik zeg haar, geef mij een uur en ik zal er zijn. Opeens stuurt ze me dit terug (zie foto).
Kzeg nee dat gaat niet, borg betaal ik nooit.
Stuurt ze me nadien nog, "laat maar, doei".
Haha ongelooflijk die jonge babes, en dit al omdat ze weten dat er veel sukkelaars onders ons daar intrappen.
Kzou zeggen mannen, get your shit together. Geen belachelijke bedragen, geen voorschotten. Wij betalen, dus wij hebben het voor het zeggen. Als ze niet willen, pech dan.
Antwerpen, Gent, enz loopt vol van de jonge babes die neuken voor de centen. Wie zoekt die vindt.
Geen quatro voor den deze, ik hou liever mijn centen in mijn zak als het over zo'n wijven gaat.

IMG_3491.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Wat een hoop gelul. Jong, skinny, 20 jaar enerzijds.
Ken ik al 14 jaar, 10jaar, 7 jaar... anderzijds.
Start je dan als ze 6 jaar zijn, of neuk je ouwe wijven? En blijkbaar zijn doe jonge fantasie of oplichters.
Ik wil geen band opbouwen met een hoeren die toch NOOIT te vertrouwen zijn. Voor mij enkel afwisseling en vers vlees, dat maximum 25 jaar is.
Oud vlees vind je makkelijk gratis op dating.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Deze meiden hebben een korte aandachtspanne.
Wanneer je na een eerste contact nog een medestrijder moet vinden zijn de dames al met iets anders bezig.

Borg vragen is onzin. Wat verliezen ze bij een no show? Ze verplaatsen zich niet.
Het is een regelrechte oplichtingstruc die soms nog slaagt ook.

Terug
Naar boven