Vrouwen versieren aan winkel

bluedorade

Toogplakker
4 jun 2016
53
68
Tja @Pastore

Met de jaren door, leren we beter te observeren, hun lichaamstalen en blikken te begrijpen, het aanvoelen van een klik en de juiste manier van het maken van contact. Dit geld gewoon voor ieder mens. Voor ons heren is een gentleman houding sexier dan een jagershouding.

In the right time, right place and right (TS) ladies, breekt het moment aan om dit op een leuke manier aan te pakken, zonder een jachthouding.

Voorbeeld van 8 jaar geleden in Antwerpen in Que Pasa bar. Ik had lol met 2 toeristen uit Australië. 2 leuke jonge meiden en hun blikken werden steeds ondeugender. Maar ik zag ook een mooie latina trans met silicon valley assets. Tussendoor ook mee gesjansed en dan heb ik het goed naar mijn zin. Die trans lachte zich rot, toen ik met die jonge dames een mislukte tango aandurfde. Tevergeefs die 2 jonge Aussie ladies, moesten er van door. Contact met die trans ging snel en ik belandde uiteindelijk bij haar appartement en heel direct begeleide ze me naar haar slaapkamer. Deze herinnering smelt niet in mijn hand maar wel in mijn hoofd.

Tegenwoordig in een gay kroeg in mijn stad, waar ook veel gewone dames komen, hebben mijn mattie die hetero is en ik regelmatig leuk contact. Maar vaak komen we niet verder dan flirten en tongen en dat is prima. Dan hebben we stof om daarover na te praten. En stapje meer dat komt ook weleens voor. Daar hebben nu een Marokkaanse squirt queen aan over gehouden en met deze lekkere 46 jarige dame neuken wel weleens.

Een winkel of supermarkt is een minder geschikte locatie. Wel voor korte grappen en een klein beetje uitdagen. Daar zijn de situaties te vluchtig voor. Ik heb wel een leuke tip voor u in een supermarkt, bij kleine dames die ergens niet bij kunnen. Stel een leuke foute vraag: mevrouw zal ik het voor u pakken of zal ik u optillen?

CG
Cumgiver je bent een man van de wereld. Je benadering is lovenswaardig. Nooit veranderen en blijven schrijven. Greetz vanuit Pattaya

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
tja als je een dronken meid versiert kan ze je nog aanklagen dat je haar verkracht hebt
eerst verklaring laten tekenen :)
Dat wil de EU ook. Zonder expliciet "ja" kan het achteraf verkrachting zijn. Naderhand kan er echter nog op worden teruggekomen! Dit is wat Kim Holland erover vindt;

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
tja als je een dronken meid versiert kan ze je nog aanklagen dat je haar verkracht hebt
eerst verklaring laten tekenen :)
Zorgen dat je audio opname hebt met gsm waarin ze zeker zegt dat het vrijwillig is(gewoon gsm ergens leggen en terwijl neemt die op...). Nog geen problemen gehad maar ik hou de audio opnames wel mooi bij moest er eens iets verkeerds lopen en er gaat eentje naar de politie.

Soit terug on topic.

Een dvp die ik 10jaar terug veel geneukt heb werkt nu in een winkel als ik haar nog eens zie krijgt ze een papiertje met mijn nummer...kan maar proberen.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
zulke akties moeten doen vind ik toch niet meer normaal

Zorgen dat je audio opname hebt met gsm waarin ze zeker zegt dat het vrijwillig is(gewoon gsm ergens leggen en terwijl neemt die op...). Nog geen problemen gehad maar ik hou de audio opnames wel mooi bij moest er eens iets verkeerds lopen en er gaat eentje naar de politie.

likkertje65

Toogplakker
5 okt 2025
66
52
Geloof het of niet:

Hier op het dorpsplein waren vandaag activiteiten met de politie en scholen. Er stonden een aantal vrouwelijke agentes tussen. Met eentje kreeg ik opeens een soort van klik, ze bleef steeds maar naar me kijken en naar me lachen. Mooie blonde meid met een prachtig figuur. Onze blikken gingen over en weer. We bleven ons steeds maar aankijken en naar elkaar lachen.

Maar wat moet je dan met een agente die op dat moment in functie is ?

Dennis11

Toogplakker
9 sep 2021
53
12
Geloof het of niet:

Hier op het dorpsplein waren vandaag activiteiten met de politie en scholen. Er stonden een aantal vrouwelijke agentes tussen. Met eentje kreeg ik opeens een soort van klik, ze bleef steeds maar naar me kijken en naar me lachen. Mooie blonde meid met een prachtig figuur. Onze blikken gingen over en weer. We bleven ons steeds maar aankijken en naar elkaar lachen.

Vragen of ze eens met jou pistool wilt schieten?

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Geloof het of niet:

Vragen of ze zin heeft om te neuken lijkt me niet heel erg handig, maar het zou wel van een heleboel lef getuigen als je het zou doen :ROFLMAO:

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
In een winkel is me dat helaas nog niet gelukt. Ik zou het persoonlijk niet durven.

Heb nu inmiddels al zo'n 16 tal jaar geleden wel een zorgkundige van een RVT uit Diest gecontacteerd via Facebook. Ze verzorgde mensen op de afdeling waar mijn nu overleden oma lag. Mijn oma kende haar voor en familienaam en zo haar gezocht op Facebook en 'per ongeluk' een FB berichtje gestuurd. Echt een SSBBW met met mega grote dikke borsten en een gigantische kont. We zijn naar de bioscoop geweest en iets gaan drinken en jawel erna zat ik zonder condoom in haar heerlijke ruime natte kut en zo zijn we wel ff blijven daten. Enkele jaren geleden helaas GB ondergaan. Weg dikke tieten, dikke kont

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
Iemand ervaring met een veganist? Zijn die net zo lekker of misschien wel lekkerder? Ik zou denk ik niet tegen hun gedram kunnen.
Als dit jouw niveau van denken is, dan snap ik best dat je niet genoeg leuke dames 'in het wild tegenkomt'.

Denk je ook dat Albert Heijn winkelende dames te arrogant zijn, Mercedes rijdende dames te dik en Libelle lezende dames niet geil worden?
Zet je vooroordelen en je bekrompen ideeën overboord en er gaat een wereld (aan kutjes) voor je open!

Grote kans dat ze niet tegen jouw domme vooroordelen kunnen!

Terug
Naar boven