Vulkanstraße 17 kamer 112, Marina

Bartjuh1688

Snuffelaar
27 jan 2025
7
2
Vanavond bij Marina langs geweest.
Slanke dame lang donker haar. Ik schat haar tussen de 30 en de 40 jaar.
Zeer vriendelijk ontvangst. Leuk praatje.
Alles zonder was mogelijk.(150) Niet intern klaarkomen.
Erg strak. Redelijk droog en gaan glijmiddel voor handen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
150€ das veel geld voor Duits seksplezier maar dan was je zeker een half uur zoet?

Jeroennh

Toogplakker
15 mei 2023
31
15
Wat is een redelijk prijs dan? Ik wil zelf binnenkort ook duisburg aan doen en ben dus aan het onderzoeken wat de kosten zijn.

petersc

Toogplakker
4 jul 2023
76
88
Ik zit te denken om een Hotel te nemen in Duisburg. Daar genieten van het uitzicht.... Uhh dames. Als ik het even vergelijk kan je 2x neuken + Hotel wat je normaal in Nederland kwijt bent voor 1 date ongeveer.

lassie

Toogplakker
12 jun 2015
161
36
je kan een kamer boeken naast Sexxxpalace, was vroeger een laufhaus. Lekker dichtbij

Lwd

Toogplakker
12 jul 2021
48
71
Dat hotel kun je gewoon boeken via Booking.com. De naam van het hotel is: bed and breakfast 33 en is gelegen in de Charlotten Strasse, dus midden in het red light district. Ik heb er meerdere keren overnacht en het is prima. De kamer waar je slaapt is een voormalige 'peeskamer' Het hotel wordt beheerd door de snackbar gelegen naast het hotel. Ik vermoed dat je ook wel een DVP mee kunt nemen naar je kamer, maar dit heb ik zelf nog niet gedaan.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
186
Ik vind het nogal wat vo9r Duitsland. Mijn ervaring is dat het vanaf 40 in hetnlaufhaus of club kan. Dan heb je zo nog voor het uitzoeken

Terug
Naar boven