Vulkanstrasse 13, 1e verdieping, kamer 104 Maya

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Maya nu 1 verdieping hoger op kamer 202. Deur is dicht en een stoel overdwars voor haar deur. Hoop dat ze er is. Ben toch wel benieuwd naar hoe ze eruit ziet en hoe ze reageert bij het voorbijgaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik bleef gisteren even vlakbij haar deur staan en zag onder de deurspleet dat er licht brandde dus ze was aanwezig en het liep tegen middernacht. Haar deur ging plotseling open en ik verwachtte een klant haar deur te verlaten maar niets van dit. Ze ging op haar stoel zitten en keek me niet eens aan en voor de rest geen reactie. Echt heel blond was ze niet maar het moest wel om deze Maya gaan want op de deur haar naam en op haar vorige kamer 104 stond op de deur dat ze was verhuisd naar kamer 202. Haar uiterlijk deed me weinig en had veel meer respons verwacht als ik lees dar het een geile meid is en je benaderd dus ben maar doorgelopen. Vanavond maar weer eens kijken hoe ze reageert.

draga

Snuffelaar
29 aug 2018
12
11
Zaterdag rond 20,30 stond ze in der kamer .Ze werkt al lang in duisburg heb haar in 2015 gehad ik vond ze toen niet echt super
Ze heeft ook in haus 69 gewerkt rond 2015/2016 volgens mij was ze bulgaars of half bulgaars

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Gisteren avond eerst in house 21 lekker een donatie ge Daan toch nog even bij 13 naar binnen. Staal die geile donder in de gang, nou hup naar binnen elk gaatje weer getest of mijn pik naar een maand nog paste. Haar heerlijk vol gespoten. Ze vertelde dat het haar eerste avond was dat ze weer werkte.. gauw weer terug voor een trio dan is ze zo geil niet normaal

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Huh, volgens mij niet. Is toch echt huis 13 (of eigenlijk 11?).
Als je bij nummer 11 (op de hoek, of is dat toch nummer 13?) naar binnen gaat en daar gelijk de trap naar boven pakt is het een kamer links (als je via de trap op de 1e verdieping komt begint de linkse kamer met 101 en dan tel je naar links verder).

dickycurtis

Toogplakker
4 jul 2018
55
8
Huh, volgens mij niet. Is toch echt huis 13 (of eigenlijk 11?).
Als je bij nummer 11 (op de hoek, of is dat toch nummer 13?) naar binnen gaat en daar gelijk de trap naar boven pakt is het een kamer links (als je via de trap op de 1e verdieping komt begint de linkse kamer met 101 en dan tel je naar links verder).
Huis 11 is dicht, V11 en V13 - 15 zijn open. In huis 17-19 is een #104 met haar naam op de deur. Helaas bleef de deur dicht zaterdag. Bij 103 en 104 in V11 zaten andere vrouwen.
V13-15 heeft geen #104, althans volgens deze plattegrond:
https://bordellcommunity.com/pages/duisburg_vulkan/
Bedankt.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
* Plattegrondje nog eens goed bekijken 13-15 heeft 100% wel een # 104

Bijlagen

• Screenshot_20250218_210005_Chrome.jpg
    Screenshot_20250218_210005_Chrome.jpg
    975 KB · Weergaven: 184

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Vannacht weer heerlijk een uurtje+. Met Maya gekamemert alles was weer an bod gekomen een voorbijganger op de gang naar binnen gehaald en een heerlijk trio tot gevolg Maya regisseerde ons en tot zelf spuitend aan toe kwam zij klaar.haar poes weer goed volgespoten en de collega lekker in haar bekje. Was weer een groot feest .

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Nu op kamer 111 naast het trappenhuis. Vannacht weer heerlijk geneukt was weer een uurtje lekker knallen.

Spitfiremk

Snuffelaar
12 feb 2018
13
5
Vanavond van plan om er langs te gaan met een vriend, zou ze in zijn voor Dubbele penetratie?

Mocht het zo zijn dan horen jullie van me

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Middelste trap,eerste verdieping loop je recht tegen haar aan. Op het moment van schrijven vrij…..

bareanaal

Toogplakker
14 jan 2024
154
66
Net geweest (19:00) wist niet eens dat het maya was.
Ze zag er stoned uit.
Ze heeft hele mooie heldere ogen heel aardig continu knuffelen en ze begon me op de hal al vollop te zoenen.
Eenmaal in de kamer verder zoenen en omhelsen.
100 voor 1 uur betaald voor 2x sex.
Maar eenmaal uitgekleed zei ze dat mijn anaconda niet ging passen.
Eenmaal in bed nam ze heerlijk de tijd en ging bovenop me liggen en zoenen.
Daarna wat olie erop en duwde ze hem er met moeite in ze trok soms pijnlijke gezichten tijdens de sex ze was idd lekker strak.
2x haar volgespoten en nu lekker naar huis

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
gisteren even wezen tanken dacht van ik jaag hem ff door naar db . Was best rustig in de rosse buurt meer meiden dan mannen. Even een rond je gemaakt het pand 65 was open. Even weze koekeloeren drie verdiepingen goed bezet ", toch maar naar Maya gelopen. Ze hing half in de deur naar d'r mobiel te staren.pakte haar tiet en ze was gelijk bij. En ze pakte mij in het kruis haald mijn leuter er uit, die was al aardig op oorlogssterkte, ze gaf er een paar likken aan en nam hem gelijk diep in haar mond. Wist even niet wat mij gebeurde. Drukte haar naar binnen ze deed de deur dicht en ze vind je het niet spannend in de deuropening. Zei o zeker maar de security wenkte dat we naar binnen moesten. Ze ging verder zuigen en n ik pakte haar poes en voor ik het wist kwam ze spuitend klaar. Ze moest even bij komen en na wat kletsen trok ze mijn pik weer kop sterkte en ging als een en dolle er op zitten en hoppa weer kwam ze spuiend. Ik haar in doggy gezet en verder neuken en de duim in haar ster en gelijk steek die pik in mijn kont daar veder pompen. Ik hield het niet meer uit en soot die reed vol met mijn sperma. We plofte neer nou dit was top sport .ze bestelde beneden een koffie om bij te komen vroeg wat de schade was 50 was genoeg.. en bij geklets en toen weer leeg naar huis en nu al weer zin mmm wat een leuke giet is het ook gauw weer gaan…

Terug
Naar boven