Vulkanstrasse 13, 2e verdieping, kamer 204, Teddy

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Ja, ze is er (weer). Vrijdagavond laat in ieder geval wel...

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Inderdaad, zaterdag nacht 02.00 aanwezig. Vroeg bij mij 100€ voor complete pakket. Ik vond haar niet super de super. Ben bij mijn Afrikaanse Betty gegaan, daar heb ik meer chemie mee 👍

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Neen dan krijg je 10 minuten🙈 en trouwens wat maakt het uit want in #4 van dit topic schrijf je zelf dat ze jouw type niet is. Of ben jij de boekhouder van de dvp's misschien?

Laatst bewerkt:

Lwd

Toogplakker
12 jul 2021
48
71
Vorige week zaterdagavond de Vulkanstrasse bezocht. Het was er rustig met klanten, daarentegen waren er best nog veel dames aanwezig.
Tot mijn verbazing was Tedi er ook, had gedacht dat ze op vakantie zou zijn. Bij haar naar binnen gegaan en €50 ,- overhandigd. Ze klaagde dat het zo rustig was, ik was pas de eerste klant voor haar die dag.

Eenmaal binnen mij uitgekleed en Tedi begon gelijk staand te knuffelen en mijn lichaam te zoenen. Mijn pik werd hierdoor al flink hard en ze vroeg hierop of ik staand of op bed gepijpt wou worden. Voor het laatste gekozen en op bed gaan liggen. Ze begon mij hierop heerlijk te pijpen, ze kan dit met zeer veel gevoel. Ze pijpte me bovendien zo uit de broek want ik was nog niet bij de wasbak geweest. Haar na enige tijd bovenop mij getrokken waar ze mij met veel overgave begon te berijden. Ze heeft een lekkere zachte kut en kijkt je constant aan tijdens het neuken.
Vervolgens gewisseld en haar in missio diep in haar poes gespoten.

Met een knuffel en kus haar kamer verlaten. Ze gaf overigens aan niet op vakantie te gaan.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Betty staat om de hoek tegenover die frituur. Zeg maar huis 48. Ze heeft een naam op de deur. Op maandag meestal vrij.
Ik vind het een pareltje, Black Beauty.

jurrt2

Snuffelaar
10 aug 2020
1
1
Betty staat om de hoek tegenover die frituur. Zeg maar huis 48. Ze heeft een naam op de deur. Op maandag meestal vrij.
Ik vind het een pareltje, Black Beauty.
Volledig mee eens. Eerste verdieping, voor wie het wil weten. Doet zij ondertussen iets wat betreft onze hobby?

Lwd

Toogplakker
12 jul 2021
48
71
Vandaag op de terugreis uitgestapt bij Duisburg HBF om een rondje Vulkan te doen.
Tedi zat op haar stoel en bij het passeren hier gelijk naar binnen gegaan. Kleren snel uit wat zij ook deed, en geld overhandigd.
Daarna eerst staand wat aan het knuffelen en voelen geweest waarbij zij mij kusjes op het hele lichaam gaf. Op een gegeven moment ging ze op haar knieën op de vloer voor mij zitten en nam ze mijn pik zonder blikken of blozen in haar mond en ik werd staand te pijpen. Ik werd zo uit de broek gepijpt want ik was nog niet bij de wasbak langs geweest. Ze bleef dit doen totdat ik aangaf op bed te willen gaan liggen. Hier ging ze eerst met haar tong langs mijn pik om deze vervolgens weer in haar mond te nemen. Ondertussen zat ik met een paar vingers in haar kut. Ze ging na enige tijd op mijn lul zitten en begon mij intens te berijden, waardoor ik zo geil werd dat ik haar van mij af heb gehaald en in missio keihard ben gaan neuken totdat ik luidkeels klaar kwam in haar kut. Het zweet stond mij dik op het voorhoofd🥵

Al dit geile plezier bij deze topdame was gewoon weer voor €50,- waarbij niet naar tijd wordt gekeken. Ze gaf aan vanaf as maandag 4 weken op vakantie te zijn naar Bulgarije.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.256
Al dit geile plezier gewoon weer voor €50 ...
meer mag een vlugge wip eigelijk niet kosten.. :)

Terug
Naar boven