Vulkanstrasse 13, 2e verdieping, kamer 208, Mimi (Bul)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Vanavond bezocht Mimi; de zus van Angelina die ik voorheen altijd zonder neukte. Aan de deur vroeg ze 30€ en voor 50€ kon het condoom achterwege blijven. Ze heeft een bos haar op haar poes. In het begin hoorde ik haar niet maar naarmate ik haar doorneukte werd ze losser en kwamen de kreuntjes. Wellicht is ze klaargekomen. Ze zei nog dat ik lekker neukte. Geen tattoos en slank met cup a/b.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@Robbie:

Bedoel je echt Angelina of misschien Angelica Robbie?

Die laatste is toch die blonde dame die jaren in huis 25 werkte? Of bedoel je iemand anders?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Ik kwam regelmatig bij Angelina en zus Mimi kwam ik toen ook wel eens tegen maar aangezien ik wat van voller hield koos ik altijd voor Angelina. Mimi sprak me laatst weer aan en toen dacht ik laat ik het eens proberen want Angelina komt toch niet meer.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Na Arrabella kwam ik langs de Vulcan. Eigenlijk even kijken of Melissa er zou zijn. Heb daar paar uurtjes gelopen (tussendoor gegeten) maar helaas. Verrassend was voor mij wel Daw, haar naam hing op, maar helaas niet getroffen, zij is een favorietje uit het verleden. Echter wel Mimi tegen het lijf gelopen aan eind van de gang. Ze begon me al te kussen op mijn buik en voor 50 was alles mogelijk. Die kans kon ik niet laten gaan. Echt een slank mini meisje. Xxl moest even wennen aan tiny. Maar voor een loophuis lekkere service gehad. Pijpen lekker, maar mocht eigenlijk wel iets langer. Doggie was een beetje opletten, maar wel de lekkere moves gehad. In missio verder afgemaakt, ik zag gewoon het buikje met xxl meebewegen, maar ook zij begon over lang. Goed wasbeurtje gegeven en hup naar huis. Later hoorde ik van een medeloper dat ik vandaag twee zussen heb volgespoten, Mimi en Angelina. Gelukkig weet ik dat er geen twee eiige tweeling (met hetzelfde koppie) over 9 maanden in het ouderlijk huis tevoorschijn gaat komen. 🤣🤣🤣

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Angelina werkte voorheen in pand 11 maar is inmiddels gestopt volgens zus Mimi.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Op de terugweg toch maar even bij de Vulcan binnen gevallen. Ik was nog lekker geil. Op herhaling gegaan bij Mimi. Het blijft toch een lekker tiny girl. Vandaag moest ik op het kleine buikje komen. Dit is een dame die jong en petit is. Ze doet gewoon wat je afspreekt. Vandaag geen klachten over groot of lang, ze liet me lekker gaan. Wel mooi als je alles in dat buikje ziet verdwijnen. Na een wasbeurtje weer fris naar huis.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Gisteravond na lange tijd weer in de vulkanstrasse want doe lioophuizen niet veel meer aan; zeker niet nu in veel panden 2€ entree moet worden betaald. Ik had Mimi een poos niet gezien en toen ik langs haar deur liep die openstond zag ze me en sprak me gelijk aan. Ik bekeek haar goed en wist dat onze hobby mogelijk is maar aantrekkelijk vind ik haar niet. Ze drong wel aan toch binnen te komen maar ben toch weer doorgelopen

Nb: op haar deur staat niet de naam Mimi maar Mima.

Terug
Naar boven