VV of Villa Romantika of Grimberg

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Beste medewandelaars,
In welke van de bovenstaande clubs is de meeste openbare actie te zien.
Ik wil binnenkort dientengevolge weer eens op.
Graag verneem ik jullie reacties.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Ik las dat in Arabella veel openbare actie te zien was. In de Grimberg niets gezien gisteren.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Lees je een beetje in op alle drie de plaatsen en dan kun je zelf wel een oordeel vellen. Grim was heel actief, beetje afgezwakt ivm controle. Echter daar momenteel nu steeds vele dames.
Ken je wandel ervaring niet en ook je verdere voorkeuren niet. Pijpje op de bank is overal mogelijk 😉

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
mischiens stomme vraag maar pijpje op de bank ben je dan verplicht te kameren en gaat dit van de tijd af of zijn dit presales en gaat de tijd op de kamer in.
uiteraard snap ik best dat je niet met iedere dame pijpje op de bank of kussen kunt doen en dan niet gaat kameren, maar vraag me af je kunt weigeren zonder dat je raar aangekeken word

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Lijkt me wel want dat doet ze niet voor de lol. Het hoort bij de voorpret om vervolgens te gaan kameren en gaat niet van de tijd af. Op de bank zit je doorgaans 5 tot zeg maar 10 minuten met een dame.
Als je je laat pijpen op de bank stem je in feite toe om te gaan kameren maar verbeter me als ik het niet juist heb.

ericgroenlo

Toogplakker
23 sep 2022
26
36
of zeg het gewoon. Afhankelijk van de presales gaan we naar de kamer. Wat gaat het kosten als we na de presales toch niet naar de kamer gaan.
Velen geven antwoord hoor, ze bijten niet.
Maar....als je dit te vaak doet....de dames spreken elkaar ook he.
Zelf doe ik dit soort praktijken niet. Als het mij op de kamer toch niet bevallen is krijgen ze gewoon geen fooi. Maar ik kan altijd wel genieten van de dame in kwestie hoor (ook als ze op de kamer pas zegt dat ao niet mogelijk is). En laten we eerlijk zijn....€ 40,-- is niet veel.
succes

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Als een dame pas op de kamer zegt dat ao niet mogelijk is is dat een gegronde reden om de kamer direct te verlaten.
In een RTC is ao nog steeds de norm. Mocht een dame daarvan afwijken dan moet ze dat vooraf dus op de bank aangeven.

DePiet

Toogplakker
3 jan 2020
104
39
Weet iemand waar je kan zien welke dames waar zitten op bepaalde dagen? Dit zonder te bellen.

franken

Toogplakker
3 jan 2022
28
81
Openbare actie hangt van de stemming van de dames en beren af. Als je zelf openbaar wilt kun je dat natuurlijk ook met de dame van jouw keuze bespreken.
In de verslagjes van de Grim en Villa Venus kun je zien dat het door ook gebeurd. Recent bij het Venus topic: https://www.nzcforum.com/threads/villa-venus-fkk-duisburg.366/post-212014

Of een dame aanwezig is weet je pas wanneer je zelf in de club bent. Soms worden dames door de Theke verwacht maar komen toch niet opdagen. Meestal klopt het wel. De dames hebben allemaal een favoriete/vaste plek dus je kunt er redelijk vanuit gaan dat ze op de bank zitten. Een beschrijving van de dame met een favoriet banknummer en je bent bijna zeker. Ook hier geldt je kunt het ook gewoon vragen aan iemand. Het is echt niet ingewikkelder.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
want anders zou je voordat ze de presales doet al na de mogelijkheden moeten vragen , maar zou bv ook kunnen dat je merkt dat jezelf wat overschat hebt en te snel na bv kamerbezoek weer op het bankje bent gaan zitten maar merkt dat het hem nog niet gaat worden,. Je kunt dan natuurlijk aanbieden over uurtje of zo te kameren.
zijn best wel wat redenen te bedenken waarom je afziet van kamer bezoek maar dit zal in de praktijk zeer zelden voorkomen.
Je kunt haar ook nog altijd 10 of 20 euro geven om het netjes af te handelen.
Vroeg me dat eigenlijk gewoon af

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Lees je een beetje in op alle drie de plaatsen en dan kun je zelf wel een oordeel vellen. Grim was heel actief, beetje afgezwakt ivm controle. Echter daar momenteel nu steeds vele dames.
Ken je wandel ervaring niet en ook je verdere voorkeuren niet. Pijpje op de bank is overal mogelijk 😉
Gewoon alles in het openbaar

spermadouche001

Toogplakker
19 mei 2023
122
113
Voor mij is het simpel. Op de bank bekeken worden is het meest opwindend. Paar tientjes meer prima. Inderdaad gewoon vragen aan de dane in kwestie

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Op de bank overal mogelijk. Vaak liever beetje uit zicht theke. Denk ook aan MEx in dit rijtje. In principe is het nergens extra betalen. Tip vinden ze allemaal leuk, ze komen voor de pegels, niet voor jou.

Terug
Naar boven