Waar bestellen jullie Super Kamagra

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Vind het smerig smaken, maakt niet uit welke smaak je kiest.
Werkt verder net als de pillen, het werkt en uren/dagen lang.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik gebruik de gel. En nadien ff doordrinken. 1 gel werkt een paar uur hoor. En vaak 1 a 2 dagen erna ook nog hardere erecties.
Enige bijwerking is telkens 1 neusgat verstopt. En als je door je neus ademt is dit soms lastig

Hansie68

Toogplakker
13 apr 2020
65
37
Had ik ook last van met die kamagra en Jelles. Op aanraden van een maat overgestapt op cenforce 200, waar ik dan een stukje van neem. Nergens last meer van. Geen dichte neus of rood gezicht meer en werkt perfect.

Marcel36

Snuffelaar
14 feb 2016
15
1
Wil ook eens een pilletje proberen.
maar welk middel doet buiten het makkelijk hard worden ook je lust opwekken.

gr

Brabo77

Toogplakker
30 mei 2015
56
5
Hoe lang blijft dat spul eigenlijk goed of werkzaam na de houdbaarheidsdatum?
Heb een hele tijd geleden bij een kameraad, een geile Indiër die een sexshop uitbaat in de Van Schoonhovenstraat eens een heleboel gekocht. Deze zijn nu sinds het najaar de uiterste houdbaarheidsdatum overschreven.
Mijn Kamagra's zijn productiedatum 2006 en vervaldatum 2009 en werken nog steeds perfect :)
Liggen in de badkamer in een plastic afgesloten doosje (dus droog en op kamertemperatuur).
Had er destijds een hele boel gekocht en door omstandigheden wandel ik nog maar af en toe, heb er nog een stuk of 6, dus volgend jaar zullen ze wel op zijn :)

Takit Bahlzdeep

Toogplakker
16 jun 2021
59
53
Iemand die ervaring heeft met vloeibare kamagra?
Ja ik heb 2 maal gebruik gemaakt van Kamagra oral jelly van Ajanta Pharma (100 mg), dus met die verschillende smaakjes.
Het innemen is erg makkelijk, maar inderdaad wel tering smerig en het is naar mijn mening ook behoorlijk sterk, ik heb destijds een 4 uur durende erectie gehad na geneukt te hebben in Rotterdam destijds. Ik had geluk dat ik met de auto was, in het OV had iedereen me namelijk aangestaard vrees ik. Dus ik ben maar uitgeweken naar Sandoz Sildenafil, dat kan ik veel beter hebben en is minder sterk.
Dus mocht iemand nog interesse hebben in 5 gesealde zakjes oral jelly, dan mag je me dat laten weten :)

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Is het geen optie om stiekem in de late uurtjes een dame te laten langs komen?

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
11 dagen geleden bestelling gedaan bij Kamagrabestellen.eu Tot op vandaag niets ontvangen.:cry:

Easydoesit

Snuffelaar
14 jan 2024
21
21
Ik heb hier Kamagra etc al een paar keer besteld, levering varieert van 2-5 dagen, kwaliteit is goed.
Ik heb nu de SuperKamagra geprobeerd, van een hele pil wordt ik duizelig, nu met een halve pil veel plezier en nagenoeg geen bijwerking op een lichte hoofdpijn na.

erwin1974

Snuffelaar
28 mrt 2023
17
17
Ik kan kamagra moeilijk vinden in België. Sinds een paar maanden gebruik ik XL Power en ik vind deze echt efficiënt. Goede en harde erectie en meer sperma ook. Geen last van bijwerkingen tot nu toe !

https://miniurl.be/r-55vz

pcb3359

Toogplakker
19 okt 2018
43
8
Hallo aan allen, ik heb reeds 2x gemeld, Kamagrabestellen.eu is oplichting!!!!!!
Zelf nooit bestelling ontvangen maar wel geld kwijt!!!

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Ik kwam van de week er achter dat ik nog 2 Super Kamagra pillen in een kostuum in de kledingkast had liggen. Houdbaarheidsdatum was 2021 en had de pillen maar weggegooid aangezien ik al een nieuw voorraadje heb (zie voorgaande berichten in dit draadje).
Had niet gehoeven maar wilde het evt. risico niet aangaan.
Wel jammer want ik ben er nu achtergekomen dat ik een betere ervaring met Super dan met de huidige normale Kamagra heb.
Misschien vanaf nu toch (nog) iets meer van de normale innemen …

Laatst bewerkt:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Meer innemen helpt niet.
Andere samenstelling kan wel beter resultaat geven.

Gewoon afhalen bij de plaatselijke sexshop.
Geen gedoe met opsturen en het risico dat je niets krijgt.

Terug
Naar boven