Waar bestellen jullie Super Kamagra

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Die invitaties code zal is pas toen ik iets naar beneden scrolde… (iPad scherm haha).
Ik zal ze eens mailen hoe ik een nieuwe klant kan uitnodigen.
Mvg Remco

Smart1

Snuffelaar
6 mrt 2022
2
0
Heeft iemand een site die wel verstuurd naar een postnl pakketpunt? De laatst gelinkte hier waar dat gevraagd werd stuurt op dit moment niks. En alle andere sites staat geen pakketpunt :(

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Als je de PostNl app instaleert op je telefoon kan je zelf aangeven of jouw pakket ergens anders moet
worden bezorgd en dan gaat dat volledig automatisch. Al hoe wel ik denk dat erectiepillen niet als een pakketje
zal worden verzonden maar meestal in een witte envelop met bubbeltjes er in en dan kan je deze optie vergeten.

Wat ik weet staat er nooit een afzender vermeld op de envelop en anders laat je het naar je werk sturen
of een vriend die vrijgezel is nadat je het er met hem over gehad hebt.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Ik heb 3 bestellingen gedaan op 3 verschillende websites zodra ze binnen zijn zal ik het hier vermelden dan krijgen jullie een idee hoelang het duurt.

kamagra4pleasure.com
via IDeal/wero
4 dagen later bericht van betaling en voorbereiding van bestelling
10 dagen later bestelling binnen

👑https://betterinbedshop.ms/
via overschrijving
2 dagen later bericht van betaling en voorbereiding van bestelling
bestelling was binnen 8 dagen binnen

https://kamagrabestellen.eu/
via overschrijving
geen bericht
3 weken later bestelling binnen

houd er rekening mee dat een grote bestelling eventueel langer duurt

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Ik heb 3 bestellingen gedaan op 3 verschillende websites zodra ze binnen zijn zal ik het hier vermelden dan krijgen jullie een idee hoelang het duurt.

kamagra4pleasure.com
via IDeal/wero
4 dagen later bericht van betaling en voorbereiding van bestelling
10 dagen later bestelling binnen

👑https://betterinbedshop.ms/
via overschrijving
2 dagen later bericht van betaling en voorbereiding van bestelling
bestelling was binnen 8 dagen binnen

https://kamagrabestellen.eu/
via overschrijving
geen bericht
3 weken later bestelling binnen

houd er rekening mee dat een grote bestelling eventueel langer duurt
10 strips Cobra gekocht bij betterinbedshop.
Ik laat hier weten wanneer ik ontvangen heb
Groeten,
R

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Jaren bij ene Peter gehaald, contact gegevens ooit op Sexjobs gevonden, daar stonden de Kamagra advertenties gewoon. Helaas contact kwijtgeraakt, nu de door @Sephiroce geteste beterinbedshop maar eens genomen. Ben benieuwd.

Dit keer ook voor Vardenafil gekozen, hoop dat dat beter bestand is tegen innemen met voor of na een maaltijd. Maakt timing wat makkelijker :)

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Dinsdag 10 strippen cobra besteld bij betterinbedshop, gisteren (donderdag) zaten ze al discreet in mijn brievenbus !
Rapper kan niet !
Thx Betterinbedshop !

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Jaren bij ene Peter gehaald, contact gegevens ooit op Sexjobs gevonden, daar stonden de Kamagra advertenties gewoon. Helaas contact kwijtgeraakt, nu de door @Sephiroce geteste beterinbedshop maar eens genomen. Ben benieuwd.

Dit keer ook voor Vardenafil gekozen, hoop dat dat beter bestand is tegen innemen met voor of na een maaltijd. Maakt timing wat makkelijker :)
Nu een week later nog niks in huis.... Ben benieuwd ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Beterinbedshop krijgt van mij een koude douche. Ze bevestigen dat mijn bestelling nu een week geleden op de post is gegaan naar ik heb niks ontvangen.

Ik had niet gekozen €10 extra te betalen voor track & trace (bestelling was maar klein) dus ik zal ook achter het net vissen.

Wij versturen zakelijk tientallen tot honderden brieven en kleine pakketjes en dat gaat echt vrijwel altijd goed.... Ik vraag me af of de webshop het echt verzonden heeft....

wdanny50

Toogplakker
13 mrt 2023
28
15
Beterinbedshop krijgt van mij een koude douche. Ze bevestigen dat mijn bestelling nu een week geleden op de post is gegaan naar ik heb niks ontvangen.

Ik had niet gekozen €10 extra te betalen voor track & trace (bestelling was maar klein) dus ik zal ook achter het net vissen.

Wij versturen zakelijk tientallen tot honderden brieven en kleine pakketjes en dat gaat echt vrijwel altijd goed.... Ik vraag me af of de webshop het echt verzonden heeft....
Ik heb diverse bestellingen gedaan bij Beterinbedshop en die zijn altijd keurig binnen gekomen. Normaal gezien binnen een week.

Terug
Naar boven