Huisvriend
Ervaringsdeskundige
- 6 jul 2015
- 271
- 83
Is dat de gewone of de super? En hoe is de kwaliteit?Bij Cupido in Eindhoven hebben ze heel veel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat de gewone of de super? En hoe is de kwaliteit?Bij Cupido in Eindhoven hebben ze heel veel
Ja maar, daar heb ik dus niets aan!Alles wordt idd discreet geleverd. Er staan op de verzendverpakking enkel uw naam en adres gegevens op. Mijn vrouw heeft mij al enkele keren die post gegeven zonder te weten wat erin zit![]()
Ik heb je een paar dagen geleden een PM gestuurd maar helaas nog steeds geen bericht terug gehad met daarin het door jou genoemde telnr.Pm me maar voor telnr..verkoopt niet per strip maar eerder in bulk
Vertel mij eens hoe dan?kamagra4u.nl.
Hier kun je kiezen voor de optie waarbij ze het desgewenst naar een postnl pakketpunt sturen.
Werkte prima bij mij.
Hey inderdaad, ik zie het nu ook. Dit is interessant voor mij.Je adres invullen en verder gaan, daarna krijg je de optie bij post.nl afhaalpunt ophalen.
Is deze site betrouwbaar ?Vertel mij eens hoe dan?
Eenmaal in het bestelmenu krijg je alleen maar een optie te zien voor een ander afleveradres dan je eigen huisadres.
Er is echter geen optie voor een Postnl afhaalpunt te zien.
https://www.kamagra4u.nl/epages/945...n=ViewMultiCheckoutAddress&ObjectID=115952696
Wijze keus ,of met Paypal betalen ,je krijgt altijd terug .Ja dat klopt.
Order geplaatst maar niet afgerekend.
Het adres van het PostNL afhaalpunt wordt echter pas achteraf aan de hand van het woonadres bepaald. Dat vind ik al eigenaardig.
Daarnaast betaal je ook achteraf, door een overboeking te doen naar een buitenlands rekeningnummer (LTxxx). Dat vertrouw ik niet.
Heb daarom niets betaald en laat de order voorlopig maar open staan.