Waar bestellen jullie Super Kamagra

Janalcohol

Toogplakker
16 nov 2019
57
29
Weet iemand toevallig de contactgegevens van Will die in de omgeving van Goes altijd actief was met pilletjes of van Tom (als ik het goed heb) uit Roosendaal.
Graag een pm, hartelijk dank alvast ☺️

ErickVermaal

Toogplakker
23 nov 2021
47
61
Kamagrabestellen.eu weer volledig in de lucht. Pakketje kwam binnen 2 werkdagen! Makkelijk via ideal. Ander pakketje (handmatig overmaken naar een bank in Litouwen) kwam in 3 werkdagen aan, kamagra24.nl . Prijs nagenoeg hetzelfde.

paddo

Toogplakker
11 apr 2015
36
8
Op 11 November een bestelling geplaatst bij Kamagrabestellen.eu. status staat "bestelling afgerond", maar tot op heden niets ontvangen. Contact opgenomen via email zonder reactie. Volgens de website kan je ze ook contacteren via whatsapp, maar weet niet meteen hoe dit werkt. "Druk op het icoontje", God mag weten waar dit icoontje te vinden is.

paddo

Toogplakker
11 apr 2015
36
8
Ik ga het nog even afwachten. Indien de bestelling bij kamagrabestellen.eu echt niet in orde komt, bekijk Ik bovenstaande adressen. Toch teleurgesteld, Las hier op het forum nochtans positieve zaken over kamagrabestellen.eu

befslet

Toogplakker
7 apr 2015
117
51
Bestaat er ook een middel om je erectie langer vol te houden zodat je niet te snel klaar komt?

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Ben in Atnwerpen aangekomen, met mijn super-kamagra.
Morgen is de test, zal jullie mijn ervaring delen.

pcb3359

Toogplakker
19 okt 2018
43
8
Hallo
Na 2 maand betaald maar niets ontvangen, zijn verschrikkelijke bedriegers kamagra sops veranderen constant, betalingen naar Oostblok, ongeooflijk

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Ben in Atnwerpen aangekomen, met mijn super-kamagra.
Morgen is de test, zal jullie mijn ervaring delen.
En dus..........nam voor bezoek een super-kamagra......het had weinig nodig een keiharde paal te krijgen.
Het duurde echter ook veel langer, tot ejaculatie te komen.
Weet dus niet, of het nu meewerkt of juist blokkeert.
Zal dit weekend nog een tweede poging wagen, en jullie vertellen, hoe die verloopt.

Terug
Naar boven