Waar is topic over Merel, Vaassen gebleven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Sinds een weekje heb ik schijnbaar geen toegang meer tot het topic van Merel te Vaassen.
Is die offline gehaald, zoekfunctie vindt ook niet veel meer???

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Denk dat moderator topic gesloten heeft.
Dit ondanks recensies betrouwbare schrijvers hier en op girlrevieuws.

Er zijn er echter hier leden die nog nooit een fatsoenlijke recensie hebben geschreven die menen dat ze fake is. Leden heroes en ik dacht iets van langelul. Leden die appen en gluren naar het kleur vinkje. En dan is iemand gelijk fake.
En nu hoor je ze waarschijnlijk niet meer. Een vrouw die hun afwijst is geblokkeerd hier. Doel bereikt voor hen en ze kunnen weer lekker gratis hier meelezen en zich bevredigen op recensies van anderen zonder zelf een bijdrage te leveren.

Verder ik dacht lid potentebeer die het vreemd vind geen reactie te krijgen op een whats app haar te mogen vol pompen. Tja potentebeer gewoon naar de Duitse clubs gaan met goedkope Roemenen en Bulgaren die je niet verstaan. Anders zouden die je zelfs afwijzen

Werkelijk ziekelijk niveau hier van aantal leden. Lees steeds meer recensies van Leden die alleen de term volpompen volblaffen nog kennen.

Triest gebeuren dat zelfs de moderator hier aan meewerkt en topic weghaalt.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ja erg jammer inderdaad. Ik had een berichtje geplaatst over Merel. Daarmee wilde ik de bevestiging geven dat ze echt was. Deze dame is niet fake! Jammer dat alleen lezende lezers weer hun zin krijgen.

dapsbsc

Toogplakker
9 sep 2022
132
12
Gewoon de users waar je een hekel aan heb, of onzin komen verkopen hier toevoegen, hoef je het ook niet te lezen

Beheer vijanden
Vijanden zijn gebruikers die standaard genegeerd zullen worden. Berichten door deze gebruikers zullen niet volledig zichtbaar zijn.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
gerald zei:
Werkelijk ziekelijk niveau hier van aantal leden. Lees steeds meer recensies van Leden die alleen de term volpompen volblaffen nog kennen.

Echt hé.
Ik bezoek al meer dan 20 jaar dames zc, nooit een probleem gehad qua gezondheid.
Maar wat ik hier het laatste jaar allemaal lees heeft me toch doen besluiten om vanaf nu op safe te spelen.
Akkoord, de vetzakkerij dat men hier tegenwoordig neerpent heeft altijd bestaan en is niets recent. Maar toch...wanneer je het nu zo openlijk allemaal leest denk je toch 2 x na want tenslotte steek JIJ je naakt Jefke wel in die poes waar al die verzakken al hebben ingezeten. Tort daar geen probleem, maar waar die kerels voordien hebben in gezeten en op welke manier ze daar hebben ingezeten is mij toch wel beginnen gaan zorgen te baren.
Wanneer ik lees dat er zijn die kicken op "choco" op hun piemeltje en dan zo die poes in gaan om daarna eens in een vent z´n achterste gaan te wroeten en dan terug een ander poes in en daarna afwisselen met een vrouw nog een andere kerel z´n kont gaan uit te likken en... dan gaan ze hun charel leuk in die poes steken waar jij de dag er na of ´s avonds gaat mee spelen...

Neen merci, bare neuken is fijn en zolang het allemaal proper en beschaafd is heb ik er geen probleem mee om een publieke vrouw op mijn beurt te hebben.
Maar al die andere rest breekt het voor mij af.
Nogmaals ja dat heeft altijd bestaan en ik heb tot nu toe een ongelooflijke chance gehad. Maar ik neem het risico niet meer.
Ik denk echt dat dit milieu een vd jaren gaat ontploffen en er heel veel heel rare diagnoses gaan krijgen bij dokters.
Het is te ver aan het gaan.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Hier zitten inderdaad nogal wat triestige figuren op die waarschijnlijk wel meer fantasie dan echte actie hebben maar effectief wel vetzakken zijn. Forums als dit zijn een hele goede leidraad om te zien waar je best ver van wegblijft ipv wie je 'ook wel eens wil doen'

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
cedric zei:
Dame is gestopt (gaat emigreren). Topic is dus niet meer van toepassing.

Is ze gestopt? Of neemt ze alleen geen nieuwe klanten meer aan?

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Ik hoop haar begin komend nieuwjaar nog wel ff te treffen….

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
@potentebeer
zie ook topic Sofie uit Ulft. Dames (of planners) worden overspoeld met honderden whatsappjes.

Vaak ook nog appjes door fakers

We gaan er hier tegenwoordig van uit geen reactie of kleur vinkje is niet blauw is fake of is gestopt.
Slaat nergens op

Je kunt die optie ook gewoon uitzetten dat een ander het ziet dat bericht gelezen is.

In jammer genoeg eerder topic van merel die verwijdert is doordat de vinkjes bende het direct als fake verklaarde heb je al aangegeven dat je haar had benaderd om haar te mogen volpompen. Beesten worden nog netter benaderd als vrouwen blijkbaar.
Lijkt me niet zo vreemd dat je geen reactie dan krijgt en misschien en ik geef haar gelijk ben je wel geblokkeerd.

Bij mij reageerd ze gewoon. Jammer genoeg nog niet kunnen afspreken i.v.m afwijkende agenda's

Voormalig lid 34624

Snuffelaar
17 dec 2022
17
32
Als test heb ik gisteren Merel geappt, tot op heden heeft ze nog niet gereageerd en is mijn bericht nog niet gelezen. Ik denk dat het terecht is dat de topic van Merel verwijderd is.

• Haha
Waarderingen: piet

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Ze negeert jou das nu wel duidelijk.
Heb haar gister kort gesproken en ik zie ook vandaag blauwe vinkjes….

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven