Waar is topic over Merel, Vaassen gebleven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Tuurlijk, wat jij wil geloven….
Sorry hoor, maar zoek gewoon een andere dame en laat insinuaties over haar achterwege!

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Hahahha, bottebeer krijgt zijn zin niet en nu huilen als een klein kind wat zijn snoepje niet krijgt.
Echt lachwekkend, grote bek op dit forum, maar toch kleuterkuh blijken te zijn.

20 aug 2022
1.328
767
@Yuri Ik deel op dit forum in ieder geval mijn ervaringen.
Wanneer ik jou threads doorneem, zijn het allemaal oneliners en voegt het niets toe aan delen van ervaringen met de dames.
Enige waar jij je mee bezig houd, is het in stand proberen te houden van topic 'Merel', waar totaal geen nieuwe belevenissen aan toegevoegd worden.
Dus schrijf iets wanneer je iets te melden hebt en ieder forumlid iets aan heeft, i.p.v. dat gezever over Merel,

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Ik word hier zo vrolijk van…
Gefrustreerde mannetjes! Krijgen hun zin niet dus dan maar ontkennen…. Nou lekker blijven ontkennen hoor. Ik weet beter…

En ja misschien ben ik kort van stof, ik heb geen behoefte om hele verhalen te verzinnen. 6 van de 10 verhaaltjes hier heeft alleen in iemands hoofd plaatsgevonden.

Voormalig lid 34624

Snuffelaar
17 dec 2022
17
32
Uit de reacties die lid yuri geeft in dit topic blijkt wel dat het hem.enorm frustreert dst het topic van fake merel verdwenen. En dat de weg is, is terecht heb ik afgelopen dagen zelf mogen ervaren.

• Haha
Waarderingen: piet

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Escape56 die 17 december lid is geworden en inmiddels 7 berichten heeft geschreven. Allen over merel. Als je behalve bijdrage over iemand die je nog nooit hebt bezocht niets bij te dragen hebt ga lekker ergens anders spelen.

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Escape56 zei:
Uit de reacties die lid yuri geeft in dit topic blijkt wel dat het hem.enorm frustreert dst het topic van fake merel verdwenen. En dat de weg is, is terecht heb ik afgelopen dagen zelf mogen ervaren.

Wat mij frustreert is dat een stel losers hier er blijkbaar voor kunnen zorgen dat iemand wordt weggezet als fake terwijl de heren zelf nogal fake zijn…
Denk dat het goed is als moderators waarde hechten aan de mensen die de dame daadwerkelijk wel hebben bezocht en niet aan de huilende kleuterkes die hun zin niet krijgen. Kan natuurlijk zo zijn dat er een moderator tussenzit die ook geen contact krijgt, dan ben ik verder snel uitgeluld natuurlijk….

Voormalig lid 34624

Snuffelaar
17 dec 2022
17
32
Tijdperk merel is voorbij. Ze reageert nergens meer op. Van een medeforumlid heb ik begrepen dat merel gaat emigreren en daarom is gestopt met ontvangen van heren. Dit topic kan derhalve ook offline gezet worden door een moderator.

• Haha

Voormalig lid 34624

Snuffelaar
17 dec 2022
17
32
Yuri en Gerald,

Alweer een heel epistel geschreven door jullie met een hoop wollig en verheven taalgebruik maar jammer opnieuw niets waar wij nzc forumleden iets aan hebben

Hoe groter jullie tekst hoe duidelijker dat je niets interessants te delen hebt hier
Jullie zijn misschien nog wat groen achter de oren/ballen maar kwantiteit staat niet voor kwaliteit

Maar goed, jullie zitten in de hoek van de hoerenverdedigers en die hebben ook recht op hun mening, alleen komen jullie over als een vreselijk irritante personen die hier nog geen enkele ervaring hebben gedeeld en alleen maar negatieve commentaar zit te leveren als iemand ook maar een slecht woord heeft over te hoge prijzen, fake profiel, slechte kutservice, afspraken niet nakomen, afzetterij, enz. waar dames zich aan bezondigen.

Jullie geven nooit positieve commentaar op goede ervaringen die gedeeld worden, laat staan dat je zelf concreet bijdraagt zonder anderen af te zeiken

Nogmaals, wat is je doel om op dit forum te zitten? Whatever, laat maar, not interested

• Haha

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Wie de schoen past trekke hem aan.
Epistel, hoor wie het zegt.

20 aug 2022
1.328
767
Ik zou zeggen onderwerp 'Waar is topic over Merel, Vaassen gebleven?' slotje erop en geen nieuw onderwerp met 'Merel Vaassen' meer toestaan.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: topic gesloten!

Een nieuwe topic hierover zal 'direct verwijderd' worden en de topicstarters én antwoorders riskeren een ban van minstens 1 week!

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven