waar kan ik terecht voor een bare trio

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Misschien even de zoekfunctie gebruiken?
Of naar pagina 4 gaan.
Staat een hele topic

Janalcohol

Toogplakker
16 nov 2019
57
29
duur valt wel mee, ik dacht 300 all in voor 1u en, wat dan ook echt 60 minuten seks is. dus dat is opzich niet het duurst. denk dat bij veel trio de trio prijs 350 tot 400 is

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Klopt, het zijn dezelfde dames, pendelend tussen Amstelveen, Hoorn en `s Heerenberg.
Reislustig stel :lol:

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Vriendje3 zei:
Misschien even de zoekfunctie gebruiken?
Of naar pagina 4 gaan.
Staat een hele topic

Hi,

Dat andere topic is doorgelezen maar dat gaat toch meer over bare trio's waarbij maar 1 dame aanwezig is, gaat toch vooral over het plannen om met meerder mannen een dame bare te vullen :)

Grtz,
R.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
indomen zei:
Waar kan ik terecht voor een bare trio iemand tips ?

Hi,

Kijk eens op sexjobs, kies voor dames van plezier trio met twee dames en vink de keuze bare sex aan.

Is geen garantie dat het allemaal echt is maar dan heb je in ieder geval een overzichtje.

Succes.

Grtz,
R.

Sjaakvaak69

Toogplakker
24 aug 2019
85
15
Rita en Adelle ontvangen toch meestal op hetzelfde adres?
En als je de booker van die €130,- valse foto's Profielen van die Russische meiden appt, is dat ook vast wel mogelijk…. Dan is het ook nog eens een verrassing welke 2 je treft 🤣

A

Anonymous

Guest
De dame die janoost voorstelt (Jaimy):

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/100-procent-geile-dame-heeft-nu-zin-_8035100
Heb ik bezocht, in een privehuis in Amersfoort. Contact was snel gelegd en afspraak direct kunnen maken. Helaas!
Want het bleek een van mijn slechtste ervaringen tot nu toe te zijn.

Deed geen nzc, pijpte belabberd, was veel dikker en lelijk, rook helemaal niet lekker van boven en onder.
Betaalde voor een half uur en had zelfs een doosje bonbons meegenomen voor haar. Letterlijk na 10 minuten begon ze te mekkeren dat de tijd voorbij was, niet eens de helft van de tijd voorbij. Bijzonder schaamteloos gedrag van haar kant. Toen ik zei dat ik nog geen kwartier binnen was begon ze te lullen dat we veel eerder waren begonnen. Heb het maar gelaten voor wat het was.

2 uur heen en weer rijden en €150 verspild voor 10 minuten belabberd stoeien met een waardeloze koe :p

Ervaring was zo slecht ben serieus aan het overwegen om te stoppen met wandelen haha. Oprecht bedankt voor de tip janoost, zou me duizenden euros kunnen besparen de komende jaren XD

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Chatbabe zit meestal op dinsdag en donderdag vanaf 9.30u/10u een koppel uit sint truiden. De naam kan altijd anders zijn maar er zit maar 1 koppel op uit sint truiden dus niet moeilijk te vinden.
Vooraan de 40, zij klein mollig hij groot en normaal gebouwd.
Ontvangen die 2 dagen enkel tijdens de middag.
Vragen 90 voor bare trio.
Misschien ben je hier wat mee.

Terug
Naar boven