"Waar kan ik terecht voor" opslitsen

"Waar kan ik terecht voor" opslitsen in België en Nederland ?

• JA, goed idee

Stemmen: 20 66,7%
  • NEEN, liever niet

Stemmen: 9 30,0%
  • WEET NIET / GEEN MENING

Stemmen: 1 3,3%

• Totaal stemmers
    30

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Hoi,

Naar analogie met de rubriek "Wie heeft ervaring met" stel ik voor om ook de rubriek "Waar kan ik terecht voor" op te splitsen in een deel voor België en een deel voor Nederland.

Wat denken jullie hiervan ?

Om het eerlijk te laten verlopen plaats ik er een pol bij ;)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Nee liever niet omdat je dan in beide onderdelen de zelfde vragen krijgt en het is denk ik veel werk voor de moderators om het te gaan splitsen. Nu kan je in 1 onderwerp zien waar je in België of Nederland terecht kan voor wat je zoekt.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Beetje dubbel gevoel hier over, maar uiteindelijk toch liever niet, omdat je dan inderdaad heel veel dubbel gaat krijgen. Ik zelf woon bijv. een klein uurtje van antwerpen af, dus als er soms een daar een hele goede tip voorbij komt vind ik dat best intressant, als dat dan ook al gesplitst word moet je weer op 2 plaatsen gaan kijken.

Ik kan me echter wel indenken dat voor mensen uit regio Amsterdam of uit regio Brussel wat minder van toepassing is en dat deze mensen er meer last van ondervinden dat het zo door elkaar staat..

Voor de 'wie heeft ervaring met' kan ik het uiteindelijk wel snappen, dat is heel gericht op een specifieke locatie. Maar voor het 'wie heeft ervaring met' zijn er genoeg vragen die maar door een beperkt aantal dvp aangeboden word en dan is het toch wel fijn om ook de mogelijkheden bij de belgen of andersom bij de nederlanders te horen lijkt me...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nou kan je blij maken, ik ga het ieder geval niet uitsplitsen, heb net Wie heeft achter de rug, was wel even zat..

dus die 64% die nu " voor " gestemd heeft, heeft wat mij betreft pech.
Al druk zat met editen en moven.

Terug
Naar boven