Waar kan men terecht voor nzc terwijl de dame er niet met adverteert in België?

jens32

Ervaringsdeskundige
16 jun 2021
262
90
Ik heb al ondervonden dat je bij 'veel' dames terecht kan voor intiem zonder condoom terwijl ze er niet met adverteren. Al diverse malen meegemaakt. Ze wensen er niet met te koop te lopen zou je kunnen verwoorden. In Oost en West Vlaanderen heb ik er al een enig maal kunnen ervaren.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Tja, waar. Overal en nergens. Hangt van zoveel dingen af: van de dame, van haar humeur, van jou en jullie klik... Zeker bij dames die er niet mee adverteren heb je bovendien nooit de garantie dat ze het bij jou ook zonder zal doen, zelfs als je weet dat ze het met anderen heeft gedaan.

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
260
282
@jens32 Je zou inmiddels ook kunnen begrijpen dat iemand met een beetje verstand dat hier niet openbaar gaat maken. Grote kans dat je het verziekt voor jezelf en de dame

jens32

Ervaringsdeskundige
16 jun 2021
262
90
Ik wil gewoon zeggen dat er dames zijn die er openlijk met adverteren en ook een groep dames zijn die dat niet doen maar het dan wel voorstellen via telefoon of whatsapp of …

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Er zijn zo wel wat dames.... ze willen er niet mee adverteren om zelf nog de keuze te hebben met wie ze nzc doen en niet verplicht te worden doordat het bij de mogelijkheden staat, maar dikwijls kan het wel voor een meerprijs.
Ik regio Hasselt zijn er wel wat heerlijke milfjes die dat doen.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Als eenboud vertrouwd forum lid met me wil delen in Antwerpen zou ik blij zijn. Helaas kan ik momenteel het plezier niet wederzijds gunnen. Daarom dat ik het nu liever op voorhand meld

Terug
Naar boven