Waar vind je echt hele knappe vrouwen voor nzc..

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
Omdat ze niet adverteert, je dus een beetje geluk moet hebben om er één te vinden, komt Puber69 haar straks bij je brengen als je dat schikt @Hansie001 .

Nee, nu zonder gekheid: Hoe bedoel je "Heel benieuwd naar jou dame"? Denk je dat hij hier een foto gaat plaatsen, hele verhalen gaat houden over haar of haar gaat vragen of hij haar met jou -en anderen eventueel- mag delen?

Hansie001

Snuffelaar
3 aug 2019
15
5
@Benny de Beuker bedoelde eigenlijk meer hoe hij haar gevonden heeft en hoe bv dat contact is gelopen op die ad van hem

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
@Hansie001 : Precies dat wat je nu schrijft ("bedoelde eigenlijk meer hoe hij haar gevonden heeft en hoe bv dat contact is gelopen op die ad van hem") , dat schrijft hij al eerder.
En nee, ze adverteert niet. Ze reageerde toendertijd op een advertentie van mij. Je moet dus een beetje geluk hebben om er een te vinden.
Oftewel een advertentie zetten en kijken of daar een dame op reageert. Een beetje geluk hebben dat ze ook werkelijk knap is zoals waar dit topic over gaat.

Als je knappe vrouwen wilt hebben dan mag een beetje creativiteit van je worden verwacht. Ga dus niet vragen "waar adverteerde je precies" en "wat stond er in je advertentie" enzovoorts. Als je met ieder stapje hulp nodig hebt dan gaat het -zonder heel veel geluk- waarschijnlijk toch allemaal niet zo goed lukken.

Als je alles precies doet zoals @Puber69 , dan kan het ook nog altijd zijn dat hij er heel anders uitziet dan jij, en de hele knappe dame na eerste kennismaking bij hem wel bleef daten maar bij jou en anderen niet.

Nou, een gelukkig en vreugdevol wippend 2026 gewenst, vol met creativiteit hoe een knappe dame te daten 👩‍❤️‍👨

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Ze reageerde simpelweg op een advertentie van mij, 8 jaar geleden.

Eerste date was een Blind Date. Op een warme zomerdag. Ze was wat verlaat, dus ik zat even te wachten op terras van het hotel met een koude klets. Ik zag in mijn ooghoek plotseling een strakke Latina komen aangedarteld, met enige haast, in een dikke Audi, kort rokje, hakjes, slank, zeer verzorgd. Het zal haar toch niet zijn, schoot in mijn gedachten. Vast niet, maar de app ging, met het berichtje "ik ben er". Dus ik de lobby in, en inderdaad, het was deze prachtige verschijning. Al kletsend naar de kamer gelopen. Op de kamer bleek dat zowel zij als ik condooms waren vergeten. Nou, ik zag er betrouwbaar uit, dus vind ze zonder condoom gebruiken ook prima.

Kortom, proberen en geluk hebben.

Wederzijds beviel het, dus elk jaar een aantal keer afgesproken.

Wouter_35

Toogplakker
8 okt 2024
49
57
Voor mij is een wat kleinere (170 /155) mag beetje stevig en niet al te jong ( 35 /50) en gewillig type gescheiden buurvrouw het lekkerst en geilst.

Tijdens de sex wel graag met wat kinky hoerige kledij (kousen laarzen)zonder verder al te veel lichaam opsmuk.

bluedorade

Toogplakker
4 jun 2016
53
68
Voor mij gewoon de klik, waar zij zich goed bij voelt en ik. De rest volgt vanzelf. Vertrouwen geven en haar ware aard komt zelf wel naar boven, zelden van de eerste keer.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Die zijn er zeker wel. Ik heb er eentje inmiddels acht jaar lang gedate, nooit condoom gebruikt. Ze was 23 jaar oud bij de eerste date. Inmiddels dus 31 jaar. En nee, ze adverteert niet. Ze reageerde toendertijd op een advertentie van mij. Je moet dus een beetje geluk hebben om er een te vinden.
8 jaar aan één stuk, heeft die dan nooit een "vriendje"? Ikzelf heb ook 3 contactjes, waarvan die ene ook 31 is. Neuk haar al 15j, met tussenpozes, want als die een "gangstervriendje" heeft hoor ik haar hele tijd niet.

brunettelover

Snuffelaar
9 jan 2026
4
5
Dit is zo subjectief.......
Als je op Kinky of elders kijkt zie je genoeg knappe dames.
Maar het ligt er maar aan wat jij knap noemt.
Misschien vind ik dame A erg knap of mooi, jij misschien totaal niet.
En dame B vind ik niks maar iemand anders juist weer wel.
Dus de vraag is niet te beantwoorden mijns inziens.

Terug
Naar boven