waarom wel anaal zc, maar niet vaginaal

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Hallo,

Een tijdje geleden contact met een dame die niet adverteerde zonder. Uiteindelijk ernaar gevraagd en anaal zonder condoom mocht, vaginaal niet. Ik heb de dame hier op forum recensie gegeven.

Nu, terug n contact met een dame. Ook nog eens gepolst en hier net hetzelfde. Anaal zonder condoom kan, vaginaal niet. Van deze dame moet ik nog recensie schrijven.

Wat zou de reden zijn dat vaginaal niet kan en anaal wel? Want voor zover ik weet, voor je gezondheid loop je toch net meer risico bij ontvangen van anaal? Of zou dat louter te maken hebben met eventueel zwanger worden???

A

Anonymous

Guest
Van anaal kan zij niet zwanger worden. Goedkope anti conceptie. Ik vind het geen bezwaar, bare is bare

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
heb dat ook wel eens mee gemaakt, en toen ik daar om vroeg, kreeg ik een vaag verhaal, dat de doc had gezegd, dat mocht er een soa komen, de vagina daar dan geen last van zou hebben, maw bij bv chlamidia, ( die niet altijd zichtbaar is), zou de dame nog steeds vruchtbaar blijven, etc.

of dat waar zou zijn geen idee, ben geen doc, maar ik kon haar ing niet van gedachte doen veranderen.
wie weet hebben meerdere vrouwen dat gehoord, en doen ze het daarom.

• Like
Waarderingen: roje

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Oud topic, maar ondertussen toch al verschillende dames tegen gekomen die niet adverteren met nzc. Nzc in poesje kan niet, maar anaal kan soms wel ( bv als je recente soa test hebt die aantoont dat je 'iets hebt).
Op zich vind ik dat wel geile gedachte.

Bij deze: kent er iemand een dame die niet adverteert met nzc,.maar het anaal wel toelaat? Kan ook via pm, ik kan er ook wel uitwisselen. Liefst dames van max 30 jaar.

Vaak wel wat duurdere prijzen, maar ik kan ermee leven.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Tijdens corona was er Laura (zij had als ik het me goed herinner de website lauradelight.be). Erg slank en atletisch, zij kwam uit West-Vlaanderen maar ze had ook een flat in Woluwe. Nzc deed ze liever niet (soms mocht het even kort) maar anaal zc was nooit een probleem. Jammer genoeg is zij helemaal van het toneel verdwenen.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ja, klopt. Al.zitten zoeken naar Laura, maar vind ze niet meer. Zij was inderdaad 1 van de dames waar dat kon. Vriendelijk, knap lijf, deed wat ze beloofde....

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
Agnezka uit Veenendaal doet voor weinig anaal zc. Maar ze adverteert momenteel vreemd genoeg niet met anaal meer. Een andere dame is Maya die vaak in Arnhem en Amersfoort zit. Haar advertentie is nu offline. Een slanke Roemeense met rood haar.

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
rede is , dat zij voor welke rede dan ook '' jou '' wel je plezier gunt . van zonder jasje je snikkel in een warm flexibel strak sappig gaatje naar binnen douwen . om vervolgens te pompen alsof je verzuipt . om daarna je kwakje te kunnen dumpen zoals dat voor '' jou '' goed voelt . maar tegelijke tijd een soort van zekerheid te kunnen hebben ( ongeacht zij enige vorm van bescherming draagt ) dat het geen lange termijn gevolgen voor haar kan hebben . en zeker als we mogenlijke onbekende achterliggende relaties en of culturen in consideratie nemen . die mogenlijk ook een grote invloed spelen in het leven van de '' Dame ''

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Vandaag een dame in glazen straatje. Ze was nieuw, Bulgaars. Sprak beetje Engels. Toen ik vroeg naar seks zonder condoom, was het noppes. Kon niet. Beetje teleurgesteld, vroeg naar andere diensten, pijpen zonder condoom, kon ook niet. Allemaal met condoom zei ze. Anaal kon wel zei ze. Beetje getwijfeld, maar had goesting en beter anaal met condoom, dan geen seks.
Eerst betalen, mocht me uitkleden en ze ging haar douchen. Ze kwam weer, deed condoom erover en begon wat te pijpen. Was eigenlijk niet super. Ondanks dat ze er goed uitzag, maar condoom en slechte pijpkunsten kregen hem niet echt hard. Ik dacht al, ja, sebiet anaal, dat lukt niet met zo een slappe lul.
Ze vroeg of ik anaal wou proberen, ik zei ja, wil wel proberen, maar of het gaat lukken... Ok zegt ze, ze trekt condoom eraf en zet zich in doggy, met haar kontje naar mij. Ik dacht efkes, wat krijgen we nu? Nuja, lul was direct weer paraat, schoof hem kontje in en dan blijven pompen tot ik klaar kwam. Duurde wat lang voor haar, maar ze zei er niets van.

Op einde informeerde ik nog eens naar dat anaal zonder condoom ? Ze zei me, dat had je toch gevraagd? Omdat ik eerst vroeg naar seks zonder condoom en erna pijpen zonder condoom, ging ze er van uit toen ik gewoon anaal vroeg, dat het ook zonder condoom was :). Niet dat ik dat niet wou, maar omdat zowel seks als pijpen zonder condoom niet mogelijk was, en daar was ze wel duidelijk in (ze zei alles met condoom), ging ik er dus verkeer van uit dat anaal zonder ook wel noppes ging zijn.

Voormalig lid 47302

Snuffelaar
9 okt 2024
10
2
Vandaag een dame in glazen straatje. Ze was nieuw, Bulgaars. Sprak beetje Engels. Toen ik vroeg naar seks zonder condoom, was het noppes. Kon niet. Beetje teleurgesteld, vroeg naar andere diensten, pijpen zonder condoom, kon ook niet. Allemaal met condoom zei ze. Anaal kon wel zei ze. Beetje getwijfeld, maar had goesting en beter anaal met condoom, dan geen seks.
Eerst betalen, mocht me uitkleden en ze ging haar douchen. Ze kwam weer, deed condoom erover en begon wat te pijpen. Was eigenlijk niet super. Ondanks dat ze er goed uitzag, maar condoom en slechte pijpkunsten kregen hem niet echt hard. Ik dacht al, ja, sebiet anaal, dat lukt niet met zo een slappe lul.
Ze vroeg of ik anaal wou proberen, ik zei ja, wil wel proberen, maar of het gaat lukken... Ok zegt ze, ze trekt condoom eraf en zet zich in doggy, met haar kontje naar mij. Ik dacht efkes, wat krijgen we nu? Nuja, lul was direct weer paraat, schoof hem kontje in en dan blijven pompen tot ik klaar kwam. Duurde wat lang voor haar, maar ze zei er niets van.

Op einde informeerde ik nog eens naar dat anaal zonder condoom ? Ze zei me, dat had je toch gevraagd? Omdat ik eerst vroeg naar seks zonder condoom en erna pijpen zonder condoom, ging ze er van uit toen ik gewoon anaal vroeg, dat het ook zonder condoom was :). Niet dat ik dat niet wou, maar omdat zowel seks als pijpen zonder condoom niet mogelijk was, en daar was ze wel duidelijk in (ze zei alles met condoom), ging ik er dus verkeer van uit dat anaal zonder ook wel noppes ging zijn.
Naam? Waar zat ze precies? Dagshift?

beerke1966

Toogplakker
18 feb 2024
104
50
Naam? Waar zat ze precies? Dagshift?

Misschien omdat ze anaal ni zwanger kunnen worden,? kweet ni is maar een veronderstelling.

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
Een andere mogelijke reden is dat ongeveer 75% van de vrouwen last heeft van vaginitis.

Vaginitis is geen SOA, maar een vaginale infectie veroorzaakt door een schimmel, Candida albicans.

Vaak als anale penetratie wordt gevolgd door vaginale penetratie zonder de penis te wassen, omdat de microbiële flora van het rectum anders is dan die van de vagina, krijgt de vrouw vaak last van vaginale infecties. Op dezelfde manier kan het vingeren van de vagina met dezelfde vingers na het vingeren van de anus een vaginale infectie veroorzaken.

Vaginitis veroorzaakt zeer onaangename jeuk bij de vrouw. En er zijn steeds meer antibiotica-resistente stammen van Candida albicans.

Na anale geslachtsgemeenschap verdient vaginale geslachtsgemeenschap met condoom daarom de voorkeur.

:unsure:

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Vaginitis veroorzaakt zeer onaangename jeuk bij de vrouw. En er zijn steeds meer antibiotica-resistente stammen van Candida albicans.

Na anale geslachtsgemeenschap verdient vaginale geslachtsgemeenschap met condoom daarom de voorkeur.

:unsure:
Of even goed wassen misschien?

En helemaal terecht verder.
Alleen snap ik wel dat Candida steeds "resistenter" lijkt te worden worden tegen antibiotica.
Antibiotica helpen namelijk toch al niet tegen schimmels. Dus als je de bacterien die candida in evenwicht houden killt met antibiotica, zal candida eerder opleven dan in zijn schulp kruipen. Niet zozeer kwestie van resistentie.
Maar misschien wordt Candida ook wel resistenter tegen antischimmel medicatie...

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
De candida wordt niet resistenter tegen de antibiotica.
Die trekken zich niets aan van antibiotica, simpelweg omdat candida dus idd geen bacterie is.
Hij leeft ook niet extra op van de antibiotica.
Je hebt voor een hardnekkige candida gewoon een goed middel tegen schimmelinfectie nodig, dat is het.
De omstandigheden bepalen of en hoe hardnekkig een candida kan zijn.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Dat krijg je als verschillende personen van alles gaan gebruiken om het even schoon te spoelen of zoiets dergelijks, in de topic soa's wordt er over geschreven of het de normaalste zaak is. Als je iets denkt te hebben even een anti biotica kuurtje en het komt goed.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
308
353
Yep. En dan kan Ferry al dan niet terecht stellen dat sekswerkers weinig verstand van SOA's hebben, maar de gemiddelde bezoeker van de sekswerkers en zelfs dit forum, hebben er ook vaak weinig kaas van gegeten. Wie weet.... helpt een kuurtje daar ook wel tegen

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Hij leeft ook niet extra op van de antibiotica.
Nou ik heb dat wel eens te horen gekregen toen ik na een antibioticakuur last van Candida had. De uitleg klonk plausibel: de antibiotica kunnen ook wel bacterien waar ze niet voor bedoeld zijn aantasten, waardoor het normale evenwicht op bijvoorbeeld de huid verstoord wordt. En schimmels als Candida die daar deel van uitmaken zich meer kunnen ontwikkelen en de verschijnselen opleveren. Opleven als het ware, of voor een uitbraak zorgen wat heftiger gezegd.

Terug
Naar boven