Waarom zo weinig leden die iets neerschrijven ?

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
LekkerZonder zei:
Heb ik overigens geen enkel probleem mee, alleen je visie op hetgeen waar je niet aan mee wilt doen is nogal negatief.

Nee, mijn visie is niet negatief, maar gebaseerd op de realiteit en op heel veel ervaring op diverse andere fora. (waar zeg ik niet mee te willen doen???)
Mijn punt is, dat de meesten alleen schrijven, als ze dat echt willen, over de drempel durven stappen en niet meteen door allerlei kritiek worden overspoeld. Bovendien kunnen sommigen gewoon hun ervaringen niet onder woorden brengen.
Tenslotte kun je mensen ook niet dwingen om te schrijven.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Mijn mening: een forum als dit is bedoeld voor ervaringsuitwisseling.
Daar zit wederkerigheid in.
Of wel; met elkaar uitwisselen.
Eenzijdigheid is dus uit den boze.
Net als in een huwelijk: het moet van 2 kanten komen.

Betekent overigens niet dat het exact een op een hoft te zijn.

Maar nooit schrijven of zeer weinig schrijven: in mijn ogen geen reden om aan en forum deel te nemen.

Ik heb gezegd!
;)

Noorman

PS Als je niet durft help ik je wel te schrijven!
Geef een PM.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Ik zou zeggen : heb een beetje geduld.

Het forum bestaat slechts enkele maanden en moet nog wat groeien.

Voor veel leden bestaat er nog wat drempelvrees, maar op termijn komt dat wel goed.

nightcrawler

Toogplakker
21 mei 2015
77
13
Vind het ook spijtig dat de minderheid ervaringen deelt.

Maar zoals reeds aangehaald, bestaat het Forum nog niet zo lang.
En meer dan 1000 leden vanaf Maart, das toch ni min hé.

En wat me opvalt is het volgende.
Als je de ledenlijst bekijkt via datum van inschrijving versus Recensies. Dan valt het op, dat diegene die reeds vanaf Maart erbij waren,
Toch de meerderheid is die schrijft, en hoe korter naar vandaag hoe minder.

Das een normale tendens uiteraard.
Je moet ook nog rekening houden, met diegene die zelden of nooit inloggen, en dus ook quasi niks lezen.
Maar je hebt dan ook wel diegene die alle dagen inloggen (zoals ik tegenwoordig :lol: ) Maar dan niks delen.

Da zijn idd die Fucking :?: Droogneukers :?: of hoe noemen jullie da hier :cry:

Ze hebben geenen drempelvrees veur continu scheef te poepen, mor dan wel drempelvrees iets neer te schrijven.
Ben ni mee, maar ja, ik ben uiteraard niet iedereen hé.

See Ya

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Nou ik ben elke dag wel een paar keer op de site. Heb een enkele reviews geschreven, maar niet zo veel.
Ik kom naar deze site om te zien of er nieuwe dames zijn of dames waar ik ver van weg moet blijven.

Het geld om 3x per week naar de dames te gaan is er niet en dat geldt voor meerdere mensen hier. Vind het dan ook niet vreemd dat niet iedereen een review schrijft.

A

Anonymous

Guest
SS_Trunks zei:
Nou ik ben elke dag wel een paar keer op de site. Heb een enkele reviews geschreven, maar niet zo veel.
Ik kom naar deze site om te zien of er nieuwe dames zijn of dames waar ik ver van weg moet blijven.

Het geld om 3x per week naar de dames te gaan is er niet en dat geldt voor meerdere mensen hier. Vind het dan ook niet vreemd dat niet iedereen een review schrijft.
En dat is het juist.
Het is tegenwordig andere tijden en vele gaan op een andere manier met hun geld om. Ik ook.

Vind het beetje onodig dat leden hier nu zit zich zelf te verontschuldigen vanwege geld en zo voort. Is helemaal niet eens nodig want als je niet wil schrijven is dat ook helemaal prima! Wat de reden ook mag zijn.

A

Anonymous

Guest
als je niet zo vaak ga wandelen heb je ook niet veel te melden ..

als je eens 1 pareltje ontdekt ( die nzc niet aanbied, maar wel doet ) is het de afweging waard of je haar hier meld of niet ...
a we hebben de drooggeilers :roll:
b we hebben ook de belterroristen die van zo'n parel een gesloten mossel maken !! :twisted:

maar van bekende dvp hier waar ik ook ervaringen mee heb daar plaats ik dan wel een reactie bij ..

discretesex

Toogplakker
28 apr 2015
31
0
Dames die ik bezoek hebben liever niet dat er word geschreven omdat ze elke keer andere ervaring hebben.

A

Anonymous

Guest
Ik volg dit topic alweer een tijdje en wat een slap gezever allemaal.

We hebben allemaal
Dames die we gewoonweg niet melden omdat: a ze dat absoluut niet willen dat je dat meldt. B dat zijn er de dames waarvan jezelf niet wild dat die bekend worden. C en dan zijn er de dames waar je wel eens geluk hebt en iedere x weer terugkomt en waarvan je niet weet of ze het wel of niet op prijs stellen dat je die dames recenseert.

Zo af en toe laat ik een pareltje los waarvan het niet bekend is dat die bare gaan. Leonie Wormerveer en Layla Vlaardingen zijn daar voorbeelden van.

Maar kom op waarvan het bekend is dat ze bare gaan en er volop mee adverteren moeten gewoon gerecenseerd worden.

Wat nou drempelvrees, niet kunnen schrijven, of weet ik veel wat allemaal.

En idd de bel, mail, appmaffia moeten gewoon de ........ Krijgen.

Die klote drooggeilers die 100x appen en niet afspreken wat voor fun is daar nu aan?

Glijmiddel

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
discretesex zei:
Dames die ik bezoek hebben liever niet dat er word geschreven omdat ze elke keer andere ervaring hebben.

Ik denk dat de meeste dames die hier beschreven staan dat liever niet hebben, behalve dan die er openlijk me adverteren.

Heb je dat aan hun gevraagd of je hen mocht recenseren of kwamen ze daar zelf mee?
Bedenk je wel dat als ze met jou bare gaan dat ook met andere mannen doen.

Je kan toch wel een of twee dames recenseren, ze weten toch niet dat jij het bent.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
discretesex zei:
Bedoel je echt te zeggen dat je hun toestemming vraagt?
Zouden we dat allemaal doen zou deze forum best leeg zijn.

De bel, app en SMS mafia. Tja, dat is pas safe sex. Haha....

A

Anonymous

Guest
Na het sluiten van het vorige nzcforum zijn er mogelijk nog velen die niet weten dat het nieuwe forum is opgestart. Ik ben het pas ook vorige week terug te weten gekomen!

A

Anonymous

Guest
discretesex zei:
ik vraag dat gewoon ja

of heb ik nu gewoon de pech dat ik enkel zulke er uit kies :lol:
Niet te geloven dat je hun vragen. Vooral dames die r niet mee adverteren. Lekker slim.

discretesex

Toogplakker
28 apr 2015
31
0
betreft niet enkel hier recensies, geld ook voor alle andere fora of ik ze nu zonder of met condoom heb geneukt
ik respecteer hun mening

A

Anonymous

Guest
had ook een dvp waar ik nzc mee had volgens haar was ik de enige . :roll:
heb haar op een ander nzc forum besproken , waardoor de belmafia haar plat belde ...
naderhand heb ik er geen nzc meer mee gehad ..

dus als ik nu een dvp die geen bare aanbied na een lange tijd toch over heb kunnen halen om bare te gaan met mij ...
wil ik daar wel zeker van zijn dat ik van haar langer kan genieten ...het heeft me veel overreding gekost om haar zover te krijgen .

ik weet dat dit niet heel sociaal tegenover jullie maar hebben we niet allemaal een pareltje die je voor je eigen wil houden

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Heb mijn enige bare "recensie" ooit (spermagames, Wülfrat) toevallig vorige maand op het ijsberenforum geplaatst omdat ik (hoewel vermoedelijk een van de eerste bezoekers/leden van dit forum) na mijn eerste bezoek en inschrijving alhier stelselmatig niet kon inloggen en ook stelselmatig géén reactie kreeg als ik aangaf mijn wachtwoord vergeten te zijn. Dacht eerlijk gezegd al dat dit een slapend forum was geworden waar de eigenaar niet meer naar om keek totdat ik gisteren na een zoveelste poging eindelijk eens wel een nieuw wachtwoord kreeg door gemaild. Heb dat soort problemen incidenteel ook elders dus kan ook aan mijn computer/software/modem/provider of hoe het allemaal ook heten moge liggen (mac snowleopard, thans ge-upgrade met Yosemite).

In het gangbang hoekje van hookers behoorde ik in zekere zin tot die 1% veelschrijvers, al was er in mijn geval eerder sprake van langschrijver dan van veelschrijver want mijn spaarzame gangbang recensies besloegen vaak meerdere bladzijden per recensie waar al snel 15-24 uur werk per recensie in zat. Vervolgens ging die gangbang hoek zonder waarschuwing vooraf op slot en kreeg men op vragen daarover alleen te horen "ga een ander er maar mee vervelen en val ons er niet mee lastig", zijnde het officiële commentaar van de hookers beheerders op de gangbang-veelschrijvers. Toen die hookers-gangbang hoek in sterk geredigeerde vorm weer werd opengesteld bleken meerdere van mijn met pijn en liefde geschreven pareltjes verdwenen te zijn. Heb daar sindsdien dan ook geen recensies meer geplaatst :-(. Zit ook niet te wachten op het zoveelste nzc forum dat straks weer zonder waarschuwing vooraf uit de lucht wordt gehaald, daarmee alle input voorgoed naar de eeuwige jachtvelden helpend.

Dat werkt ook door op mijn input op andere sites. Heb de afgelopen weken voor het eerst weer eens een 4-delige recensie geschreven over mijn belevenissen op de bukakeparty van GWR, éénmalig omdat ik die mede had georganiseerd en het er maar eens van moest komen (ben daar een van de lurkers). Omdat die recensie erg in de smaak viel (bij het handjevol lezers van die rubriek) zullen ze zo'n review daar voortaan vast wel vaker van me willen zien, maar zoals gezegd heb ik het in principe wel gehad met het schrijven van dat soort tijdrovende recensies, al is het ook voor mezelf een prachtig document om te bezitten.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
he ik blijf dat niet zeggen he.
Maar goed nog 1x dan I, beloof plechtig op mijn plechtige communie zieltje dat ik het forum niet zomaar uit de lucht zal halen.
En als ik het ooit beu ben dart ik het online zet en er een overnemer voor zoek!

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Waarvan acte, vrees dat ik om voornoemde reden een lees-achterstandje heb :).
Is overigens een hele geruststelling, waarvoor dank.

A

Anonymous

Guest
Gezien hoe veel topics die veranderen in modder gooien tussen leden valt 'r weinig te recenseren.

Meerderheid van reacties heeft niets te maken met het onderwerp, maar een lid vind het allemaal prima zo......
Heel dit topic slaat nergens meer op, net al een paar andere, maja, af en toe wel leuk.

Ik zeg niet dat topics helemaal schoon moet zijn want we zijn niet Jehova's. Maar als zo veel topics worden gedomineerd door alles behalve de recensie zelf is het wel zonde en kan mij voorstellen dat vele hierdoor niet ens wil recenseren!?

Fijn weekend.

Terug
Naar boven