fritzhohen
Ervaringsdeskundige
- 21 mei 2015
- 320
- 45
Gezocht: Oudere rijpe dame liefst vol met ongeschoren doos. Omgeving Amsterdam
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er hier 1 in de 70 met een behaarde doos, die is gratis en lust hem maar al te graag.Blijkbaar willen ze geen geld verdienen.
LekkerIk heb er hier 1 in de 70 met een behaarde doos, die is gratis en lust hem maar al te graag.
Hele oude dames volpompen is super geil
Veel dames kun je gratis zonder rubber nemen.Dat is best wel interessant. Ook dat die gratis is. Kan ik contactgegevens krijgen. Mag via persoonlijk bericht.
Welke datingsite?Veel dames kun je gratis zonder rubber nemen.
Ik vind de meesten via datingsites, kost wel meer tijd maar vaak heb je voor langere periode een gratis neukertje
neem aan dat je de sites die ik noem wel ken.Welke datingsite?
Als dat voor jou werkt dan moet je dat zeker doen kerelJe kan ook een willekeurig verpleeghuis ingaan, genoeg op leeftijd en behaard![]()
Oke bedanktneem aan dat je de sites die ik noem wel ken.
Lexa
Tinder
Badoo
Happn
En tal van anderen
Ja klopt, dat wist ik ook al langere tijd. kost enkel beetje veel moeite steeds AHhah.. en in verpleeghuizen die daar dat bedoel ik natuurlijk niet!Veel dames kun je gratis zonder rubber nemen.
Ik vind de meesten via datingsites, kost wel meer tijd maar vaak heb je voor langere periode een gratis neukertje
Nee dat bedoel ik niet he!Je kan ook een willekeurig verpleeghuis ingaan, genoeg op leeftijd en behaard![]()
Ja daar heb ik meer geluk!Grappemakers zijn er altijd fritz zul je toch naar duitsland moeten.