Warmweer 36 graden

Keesbare

Toogplakker
20 jul 2020
214
102
Neuken met dit warmweer 36 graden of slaan jullie over. Ik heb het idee hoe warmer het word hoe geiler ik word. 😜🙃

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Bij deze warmte is mijn geilheid nog meer dan anders.:D
Ben dan ook gisteren namiddag bij een dvp geweest(Maylee-massage in Gent)
Op de kamer stond er een ventilator.(y)
Was te doen om te neuken.:)
En sta vandaag al terug heet.;)

SemX30

Toogplakker
21 apr 2025
35
32
Wilde deze week een date met mijn vaste dame plannen. Maar is het te warm.

In ieder geval zie ik haar volgende week wanneer de temperaturen weer dalen 😀

mr Sensei

Toogplakker
16 okt 2024
92
84
ik heb wel de indruk dat de dames het bij warm weer drukker hebben en is ook nog net voor de vakantie, juli en augustus wordt er minder gevogeld bij de madeliefjes ?

Geduld is een schone deugd ! onthouding om nog beter te kunnen knallen !

johndk

Toogplakker
1 jul 2024
147
170
Bij warm weer drukker? Geloof dat maar niet. Daarom er meerdere dames acties aan het doen zijn..

Bij 25 graden misschien ja, maar niet bij deze temperaturen

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
hete kamer, ventilator, geen airco, kamagraatje op, was mijn hart als een gek aan het kloppen en overal zweet zelfs op mijn rug. persoonlijk niet heel fijn dus ik pas meestal zulke dagen

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Voor mij hoeft het ook niet. Alleen met airco is het goed te doen, maar dan moet je die (of de dame) wel hebben thuis.
Ik word ook niet geiler van warm weer. Ja, in het voorjaar met 20-25 graden wel, maar niet met 35 of nog hoger zoals nu.

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Je moet al veel moeite doen om NIET geil te worden met dit weer, maar of het een legendarische beurt zou worden betwijfel ik.
Daarnet (ja ik weet het...) condooms, maar ook red bull gaan halen in het Kruitvat en als je ziet in welke niemendalletjes sommige vrouwelijke klanten erbij liepen, krijg je echt wel zin. (Zonder of met lullenmuts).
Het meisje aan de kassa vroeg of ik alles goed gevonden had, waarop ze van mij een antwoord kreeg met dikke knipoog:
Ja hoor, Ben nu helemaal klaar voor het weekend!

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
64
41
Bij raamdames is het altijd te warm op de kamer. In de winter staat altijd de verwarming op max en nu is het helemaal heet. Ga liever naar een club of huis met airco deze dagen.

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Lekker weertje om in de tuin in de jacuzzi te bubbelen met een Dame..... mij hoor je niet klagen. Alleen zorgen dat je haar Poes volspuit en niet de jacuzzi. Anders wordt ze chagrijnig dat het water ververst moet worden.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.106
Je moet al veel moeite doen om NIET geil te worden met dit weer, maar of het een legendarische beurt zou worden betwijfel ik.
Daarnet (ja ik weet het...) condooms, maar ook red bull gaan halen in het Kruitvat en als je ziet in welke niemendalletjes sommige vrouwelijke klanten erbij liepen, krijg je echt wel zin. (Zonder of met lullenmuts).
Het meisje aan de kassa vroeg of ik alles goed gevonden had, waarop ze van mij een antwoord kreeg met dikke knipoog:
ga je haar neuken?

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
ga je haar neuken?
Inmiddels was de temperatuur al opgelopen tot 39,6 graden in de schaduw...
Was ook niet echt mijn type en ben nu veel te loom om mijn snedige praat ook om te zetten in daden.
Volgende week (als het iets dragelijker is) nog maar wat condooms gaan halen en geheel toevallig van mijn veel te hoge stapel winkelwaren laten vallen voor de voeten van zo een schaars gekleed exemplaar...

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Van hoe de vrouwen er nu bij lopen, word ik ook goed geil. Man man man :love:. Maar niet van het warme weer zelf.
Het is trouwens Kruidvat (met een d). Een kruitvat (met een t) is heel wat anders :).

Terug
Naar boven