Wat is recensie schrijven

Cobratje

Toogplakker
30 jul 2015
59
0
Beste Leden creampie nzc lovers, Moderador

Ik wordt een beetje moe van verschilende leden van forum die prive dingen van de dames op forum zetten.
Speculeren kunnen wij allemaal over die dames, Speculeren dat ze zwanger zijn of leugens vertellen.

Vind dat moderador streng in moet wezen, en moet in grijpen en het berichje verwijderd moeten worden als de leden dat opgemerkt.

Forum is bedoeld om ALLEEN je ervaring te delen.

Kijk eens naar je zelf hoe wil jij behandeld zien worden met repect toch ?
Wees dankbaar dat deze dames voor ons zijn.

Maak je bericht zo naturel mogelijk
Bijvoorbeeld :

Mooie dame gastvrij netjes of rommelig enz
kleine borsten of grote of hangers enz.
was een voor jou veilige omgeving , bed maakte veel geluid enz
lekker vol gespoten enz
ervaring vaatbaar of niet
eventueel cijfer er bij

Nogmaals de oproep hoe wil je zelf behandeld zien worden ?!

Vriendelijke Groet
Cobratje

A

Anonymous

Guest
Recensie zal weergave van date moeten zijn en inderdaad met respect geschreven.
Toch hoor ik dat gereggeld reviews hier worden geweigerd? Waarom?
Misschien goed om dat helder te krijgen want nieuwelingen schrikt dit welicht af.

Cobratje

Toogplakker
30 jul 2015
59
0
Klaassbare zei:
Recensie zal weergave van date moeten zijn en inderdaad met respect geschreven.
Toch hoor ik dat gereggeld reviews hier worden geweigerd? Waarom?
Misschien goed om dat helder te krijgen want nieuwelingen schrikt dit welicht af.

Dankje wel Klaasbare want laatste tijd is weer raak op forum er zijn personen denken dat ze echt alles mogen schrijven en vind ook dat forum beheerders moeten in grijpen.

hou de eer aan je zelf, hoe zou jij of u behandeld zien worden stel eens voor dat jou prive dingen op het forum komen bijvoorbeeld over je kinderen of je vrouw of vriendin of je familie dat wil toch niemand.

Wij moet deze dames koesteren die geil en bare creampie zijn waar je graag komt

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Cobratje zei:

Waar staat dat in de regels van dit forum?
Volgens mij is een groot verschil van dit forum met het dode forum Hookers juist dat hier niet specifiek alleen hersenloos gerecenseerd hoeft te worden en we gewoon met elkaar binnen bepaalde grenzen informatie kunnen delen.

A

Anonymous

Guest
Cobratje zei:
Beste Leden creampie nzc lovers, Moderador

Ik wordt een beetje moe van verschilende leden van forum die prive dingen van de dames op forum zetten.
Speculeren kunnen wij allemaal over die dames, Speculeren dat ze zwanger zijn of leugens vertellen.

Vind dat moderador streng in moet wezen, en moet in grijpen en het berichje verwijderd moeten worden als de leden dat opgemerkt.

Kijk eens naar je zelf hoe wil jij behandeld zien worden met repect toch ?
Wees dankbaar dat deze dames voor ons zijn.

Maak je bericht zo naturel mogelijk
Bijvoorbeeld :

Mooie dame gastvrij netjes of rommelig enz
kleine borsten of grote of hangers enz.
was een voor jou veilige omgeving , bed maakte veel geluid enz
lekker vol gespoten enz
ervaring vaatbaar of niet
eventueel cijfer er bij

Nogmaals de oproep hoe wil je zelf behandeld zien worden ?!

Vriendelijke Groet
Cobratje

Onzin wat je allemaal vertelt..... @Dilemma heeft gelijk. Als een dame je iets vertelt en je toestemming geeft om te delen dan mag je dat delen. Fora zijn er o.a. om ervaringen te delen, maar het gaat ook verder dan dat zoals bijv. het waarschuwen van medewandelaars tegen malafide lui en dan hoeft er nog niet eens een daadwerkelijke afspraak gemaakt te zijn en zo kan ik nog veel meer punten aanhalen, maar dan wordt jij weer moe want jij wordt nogal snel moe dus naar jou gaan we uiteraard niet luisteren. NAW gegevens mag je niet delen en je mag niet schelden op fora en voor de rest mag alles binnen bepaalde kaders zoals door @Dilemma aangegeven en anders begin je maar lekker een eigen forum, want om hier de moderator ook nog even de les te komen lezen gaat wel heel erg ver!

De groeten

Terug
Naar boven