Wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Oke ook weer opgehelderd klasse Robbie dat je reageert en lekker ding eerlijk is eerlijk uiteraard heb ik Dewi ook weleens geneukt na een bevriend forumlid mij haar nummer gaf en je staat er niet goed op bij Dewi ze vind je nogal dwingend
Lees je even mee slimmerik. Ze leest mee hier en dit schreef ze me.

Bijlagen

• Screenshot_20230903_220822_Kik_Original.jpeg
    Screenshot_20230903_220822_Kik_Original.jpeg
    220,8 KB · Weergaven: 305

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Ik heb geen flauw idee wie het bij het rechte eind heeft en Dewi (mooie naam overigens) heb ik zelf nog niet de eer gehad om te mogen ontmoeten, maar boy oh boy ik heb popcorn in de hand 🍿🤼🥊

@m1ichel het was maar een grapje hé, lag er toch dubbel en dik op 🙈

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
LD; je kraamt weer een hoop onzin uit en Dewi reageert panisch als ze iets nieuws ontdekt. Lees onderstaande link maar eens aandachtig door en trek dan je conclusies. Trouwens dat ze je nog accepteert na al dat gestalk van je daar mag je geluk mee hebben maar ze vond je zielig en had medelijden met je.

https://www.google.com/url?sa=t&sou...QQFnoECA0QAQ&usg=AOvVaw31wv4OAwZGM75CwITW-FDr
Genitale wratten veroorzaakt door HPV-virus: "Niet gevaarlijk volgens SOA-AIDS, WÉL gevaarlijk volgens het RIVM:

RIVM over baarmoederhalskanker , VEROORZAAKT door HPV virus

Ik kan me voorstellen dat 'als de bloemkolen er op staan' menig DVP dan denkt: nu even niet :eek:

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Ja ik weet dat ze meeleest nou kom op Dewi je leest mee, ik zou zeggen: kom er maar in........
Ik begreep juist dat ze hem er NIET meer in wil

genitalewrat2.jpg

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
"Cliënt heeft door zijn mentale toestand helaas niet het vermogen om zijn seksuele driften tijdelijk te kunnen beteugelen"

really geen enkele rechter gaat dit serieus nemen mag ik hopen?

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@Pietjemeteenrietje :

Was ook een beetje sarcastisch bedoeld. En een grap- maar met een kern van waarheid natuurlijk.

Als je genitale wratten hebt dan ga je- wat mij betreft- niet neuken maar 💊 behandelen. Maar als je heel graag wilt geloven, dat je met genitale wratten prima rond kan wippen in de aantallen waarin het gebeurt bij dit lid, dan heb je een mentaal probleempje in mijn ogen.

Het kan natuurlijk ook dwangmatig 🤪 zijn, een verslaving. Ook daar kan je je aan laten helpen trouwens.

In de praktijk komt dit niet zomaar bij de rechter ⚖️ trouwens. OM heeft er geen tijd 📆 voor en zal er geen prioriteit aan willen geven. Een aangeefster hebben we ook nog niet zomaar en als we die al hebben dan moet ze door het circus van die aangifte.

Als bovendien dan de veel-wippert zich beroept op alleen de site van SOA-AIDS Nederland, dan komt die er nog mogelijk goed mee weg ook. Als alleen de informatie van het RIVM beschikbaar zou zijn, dan zou het mogelijk wel strafbaar te stellen zijn.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Ik begreep juist dat ze hem er NIET meer in wil

genitalewrat2.jpg
Dit is ieder geval niet Dewi d'r kut, die heb ik kortgeleden nog gevuld en zo hard groeit de bloemkool niet. ;)

""Genitale wratten worden vrijwel altijd veroorzaakt door hpv type 6 en 11. Hpv is een heel besmettelijk virus dat heel makkelijk wordt overgedragen door seksueel contact.""

Bron

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Leden, check zeker waar die Robbie uithangt. Zie zijn posts en verwittig ook de dames dat ze hem a. Weigeren en ... b. Zichzelf laten testen.

Ik licht Villa Venus in zodat ze gepaste juridische maatregelen kunnen nemen om hun geregistreerd personeel te vrijwaren van onheil en ziektes

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Lees je even mee slimmerik. Ze leest mee hier en dit schreef ze me.
Tja LD, heb dames idd ook wel eens horen zeggen dat jij behoorlijk opdringering bent en blijft aandringen als je iets wilt. Dus wat Zonder moeite zegt klinkt mij niet onbekend.
Als jij dat bij dames vervolgens gaat navragen zullen ze natuurlijk met jou meepraten, want je bent tenslotte een klant en brengt geld in het laatje.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ach ja. Zoveel verschillende dames zie ik niet meer hoor ben al een jaar verknocht aan mijn suikernichtje en die zien jij en anderen hier zeker niet. Wel een ander select gezelschap.
Dus ik zou niet weten wie er wat zou kunnen zeggen. Misschien 1 dame uit mijn huidige lijstje en dat maakt nog geen meervoud.
En v.w.b.. het meepraten deze dame in kwestie kwam er zelf mee.
Jij kent me niet en ik ken jou niet en dat zal ook nooit gebeuren. Maar het is geinig om te horen dat mijn naam rondgaat bij de dames en tegen een willekeurige voorbijganger over mij begint.😂

Maar steek vooral je kop in het zand met zo een gast die bewust rond blijft neuken met soa's.

fijne dag,
lD😁

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
LD, ook ik kan beamen wat Hagelslag en Zonder moeite schrijven, dus laten we aannemen dat dit ook algemeen bekend is. Dat jij een hoog potent haantje bent, kunnen meerdere leden maar ook meerdere dames beamen. Aangezien mevrouw in kwestie dit jaar,2023, meerdere keren positief getest is, zou ik graag jouw wandelgangen willen weten.. jij bent immers de enige constante factor die dame wekelijks kwam/kom afvullen zc. Ik heb ook het gevoel als ik tussen de regels door lees, dat jij jaloers bent op Robbie omdat ie zo vaak en lekker neukt en zelfs jouw favorietje afvult en dat kan een haantje niet hebben. Het haantje zal ook niet bij de dame aangegeven dat ie positief is, nee, want dan valt het haantje van het stokje.
Maar ook mijn popcorn is bijna op, en ik weiger om aan de paprika chips te beginnen want ik wil dit weekend nog lekker gaan witten.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
He wat jammer nou xx.
ik heb begin dit jaar aangegeven dat ik iets opgelopen had (chlamydia) en dat hier netjes vermeld en wel mijn verantwoordelijkheid genomen destijds ook richting de desbetreffende dames waar ik was geweest. Dus sorry kerel gelul in de ruimte van jou.
en onder mijn recensies kan je precies zien waar ik dit jaar geweest ben en hoe vaak.
en ja daar zitten meiden bij die ofwel niet adverteren of die jullie niet gaan meemaken.

En jaloers? Schei eens uit. Die gast is gewoon ziek. Reist stad en land af om alleen aan zijn eigen gerief te komen en liefst zo goedkoop mogelijk. Want o o als ze in Duitsland 5 euro duurder zijn geworden. En of ze niet aanwezig zijn als meneer langs komt. En ik heb ooit een trio met hem gedaan, was onverwachts, nou hij maakte weinig klaar op dat moment. Maar toen wist ik dat allemaal nog niet.

En ach ik kwam al jaren bij o.a. Vanessa als ie me echt zo vervelend zou vinden zou ik ze destijds ook niet zowat twee wekelijks zijn.
Niets is voor altijd. En anders dames genoeg er komt altijd wel weer wat voorbij zo gaat het al jaren en zo zal het blijven.

ik snap heus wel dat er een aantal de pik op mij hebben maar dit is niet mijn probleem.
Ik ken aardig wat medewandelaars inmiddels prive waar ik leuke gesprekken mee hebt. Die mij veel beter kennen en ook over mij eerlijk hun mening zeggen. Daar heb ik meer aan als dit soort geneuzel.

ik ga weer verder genieten van de zon.

groet,
LD😁

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Blijkbaar is iedereen bv dat verhaal waar Robbie dagen aan een stuk aan het wenen was omdat ie er niet op mocht zonder condoom al vergeten.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@lekker ding

Ik heb geen hekel aan je en wat je neukt moet je zelf weten ik zit niet in jouw kring zullen we maar zeggen.

Dewi is denk ik de enige die we allebei geneukt hebben, en wat me opviel ze is vaak positief getest op soa's en ze vond je enorm dwingend en veeleisend en je wil je zin hebben koste wat kost.

Lekker ding ik zit in een andere kring en we neuken allemaal meiden die nergens bekend zijn dus dat is niet iets waar je trots op hoeft te zijn dat hebben we allemaal

Wat Dewi betreft prima meid maar veel te godsvrezend en denkt dat ze in de hel komt als ze een paydate gehad heeft maar er komen er bij Dewi veel met een soa want ze heeft vaker een soa.

Lekker ding je moet doen wat je goeddunkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven