WO opleiding?Terwijl jullie hier allemaal haat om mei gooien, heb ik al wat reacties terug mij vrouwen die graag een kinderwens hebben.
Toch ff je Nederlands ophalen dan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WO opleiding?Terwijl jullie hier allemaal haat om mei gooien, heb ik al wat reacties terug mij vrouwen die graag een kinderwens hebben.
Nee dat niet, maar wat jij nu zegt dat is totaal iets anders dan wat jij wil snotneus.Van waar al die haat? Zijn homos en transgenders ook ziek volgens jou. It is all love
U spreekt het percies goed.van de 150 miljoen zaadcellen uit een kwakje .... moet net zo eentje als tietenlikker de winnaar zijn ?? de mensheid gaat helemaal naar de kloten !
U heeft 100% gelijk.Sommige fantasieën moet je voor jezelf houden en een fantasie of droom laten blijven.
Ik denk dat tietenlikker nog even moet nagaan welke wettelijke verplichtingen hij heeft als biologische vader. En dan ook nog eens bedenken of hij voor 21 jaar 24/7 bereid is om er voor het kind te zijn, om nog te zwijgen over wat zijn relatie met de moeder van het kind zou moeten zijn.
Het klinkt net zo eng als die spermadonor met meer dan 500 kinderen.
Kortom beter verder gaan met dromen en de administrator vragen dit onderwerp te verwijderen.
Staan de LSD of champi's in promotie misschien?zie post 39 waar iemand anders andwoord op iets dat duidelijk voor tietenlikker is bedoeld; dubbel account?
Over Nederlands gesproken het is precies niet perciesU spreekt het percies goed.
Het ging mij er niet om , om het kind op te voeden ben je gek? Ik wil er alleen een paar verwekken bij een dvpSommige fantasieën moet je voor jezelf houden en een fantasie of droom laten blijven.
Ik denk dat tietenlikker nog even moet nagaan welke wettelijke verplichtingen hij heeft als biologische vader. En dan ook nog eens bedenken of hij voor 21 jaar 24/7 bereid is om er voor het kind te zijn, om nog te zwijgen over wat zijn relatie met de moeder van het kind zou moeten zijn.
Het klinkt net zo eng als die spermadonor met meer dan 500 kinderen.
Kortom beter verder gaan met dromen en de administrator vragen dit onderwerp te verwijderen.
Ja en je zit de boel te besodemieteren zie ik aan je schrijfstijl, man ga wat zinnigs doen met je leven, kneusje ben jeNou het zal je verbazen maar ik ben Wo afgestudeerd