Welke shemale bezoeken voor een eerste keer ?

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Eikel70 waar is wie te vinden? Als je de advertentie leest, lees je het antwoord op je vraag!

Eikel70

Snuffelaar
2 dec 2022
10
0
Dank zag ik ff niet. Paula ziet er erg goed uit! En op de wallen? Die Dominique klinkt goed en zag fotos waarop ze erg sexy eruit zag! Maar helaas te heftig voor eerste keer dus.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Eikel70 op de Wallen, Emily. Voor de een is ze (ver) over de houdbaarheidsdatum heen, voor de ander niet. Wel een lekkere gfe, voornamelijk bottom, maar ook wel eens top.

Eikel70

Snuffelaar
2 dec 2022
10
0
Anal.ist thanks. Ik heb haar hier opgezocht en weet waar ze zit.
Ik ga binnenkort eens mijn eerste ervaring meemaken. Dank voor de tips

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Dit onderwerp is afgesplitst vanaf onderwerp Dominique - Amsterdam.

Dat ons nieuwe Lid Eikel70 zijn vraag in het ander onderwerp stelde kunnen wij nog inkomen.
Dat de reagerende leden er op gaan reageren zonder de Meldknop te gebruiken met het verzoek om het af te splitsen stelt ons teleur.
Door de reacties werd het een zooitje in het oorspronkelijke onderwerp en dat vinden wij jammer.
Graag hier op letten in het vervolg.

Mvg Moderatorteam

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
@Anal.ist je had het in een ander topic over vergelijking aziatische met latina..ga ik Emilly vergelijken met Dominique, Paloma en zelfs Paula dan komt ze er ook niet best af. Hoogstens 11cm . Maar goed wil je een bttm is ze prima alleen zoals ergens anders ook al aangegeven kan ze nogal ruw zijn. Ze gaat als je niet uitkijkt droog op je lul zitten wat niet zo prettig is. Daarom zou ik haar niet voor een eerste keer aanraden met als ik Dominique en Paloma dat niet zou doen. Wel Amanda en Paula. Paula haar kracht is dat ze goed mannen aanvoelt en zeker als je zegt dat het je eerste keer is. En dat heeft Amanda ook. Beide dames niet te klein geschapen maar ook niet te groot.
Over Emilly lees ik de laatste tijd slechte dingen. Dat ze klanten voor niks laat komen, mij ook gebeurd overigens en boos wordt als je niet bare wil. Kortom als je het mij zou vragen dan zou ik voor Amanda of Paula voor een eerste keer kiezen. Ik ben inmiddels wel wat gewend en dat hardcore van Paloma en Dominique kan ik hebben. Vroeg je me een half jaar geleden of Emilly geschikt was had ik waarschijnlijk ja gezegd. Maar met die idioterie van haar de laatste keer ( niet alleen bij mij) zou ik haar afraden. Bij de ramen zou ik ook niet weten wie ik daarvoor zou moeten aanraden. Op Paloma en Dominique als ze er zijn is er eigenlijk niks meer de moeite waard. Maar dat is mijn mening.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Scapula je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen. Emily is voor Zuid-Amerikaanse begrippen inderdaad klein geschapen en dan heb ik hele niet over de lichamelijke.

Er zijn onder de (Zuidoost) Aziatische ladyboys ook enkele uitschieters te benoemen; zoals bijvoorbeeld Long Mint en Jasmin en zo zullen er nog wel een paar zijn.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Scapula je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen. Emily is voor Zuid-Amerikaanse begrippen, inderdaad klein geschapen en dan heb ik het niet over de lichaamslengte.

Er zijn onder de (Zuidoost) Aziatische ladyboys, ook enkele uitschieters te benoemen; zoals bijvoorbeeld Long Mint en Jasmin en zo zullen er nog wel een paar zijn.

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Ik ben een aantal keren bij Emilly geweest en ze is meer bttm en dat zal.ook wel te maken hebben dat ze vrij klein geschapen is. Op zich was het niet zo slecht alleen ze is vrij lomp en ruw en als het niet je eerste keer is dan kan je dat nog wel bijsturen en afremmen. Dat heb je niet met Paula en Amanda. En ik vind Amanda persoonlijk een prachtige stijlvolle shemale.

En net als Paula voelt ze mannen goed aan en voor een eerste keer is dat heel prettig. En ook voor herhaling. Paloma en Dominique zijn puur hardcore met hun enorme lullen. Lekker voor een ervaren bezoeker maar niet voor een eerste keer.
Aangezien ik het aanbod op kinky ook niet denderend vind zou ik Paula of Amanda adviseren voor een eerste keer. Hebben ook geen slechte recensies. Iedereen vindt die twee wel goed.

Voor mij is het een duidelijke keus wat betreft een eerste keer. Paula is geloof ik een jaar jonger dan Emilly maar het verschil is wel te zien. Denk ook dat dat komt omdat Emilly nu geblondeerd haar heeft wat haar ouder maakt en staat ook niet bij een latina. Buiten dat zou ik ook niet gelijk bare gaan bij een eerste keer met een shemale.

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Maxima is geen "echte" latina . Veel te groot en grof gebouwd. En van nature donkerblond.
Emilly en haar collega's hebben van nature zwart haar. Dat vind ik ook de charme van een latina. De jaren beginnen te tellen. Ze is al zeker bijna 30 jaar hier en een hoop vaste klanten van weleer zijn bejaard en komen niet meer. De gedachte is blondes have more fun dus met die waterstofperoxide aan de gang. Verkeerde keus naar mijn mening. Kijk Dominique en Paloma en ook Paula kleuren hun haar ook alleen dan hun orginele kleur. En omdat ze ouder worden en klanten willen houden proberen ze er jonger uit te zien en begrijpelijk. En worden ze makkelijker. Dus ook bare. 20 jaar geleden deed Dominique geen bare. En Emilly zeker niet en er was veel minder mogelijk maar toen had je geen kinky.
Je had Sarita's transsexuelen op de Rozengracht en die paar op de wallen. Bij Paula stond echt een wachtrij. Die dagen zijn allang voorbij. Dominique zei me ooit: als ik geen klanten genoeg meer krijg dan stop ik. Denk dat dat moment al is aangebroken want zie haar nooit meer.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Scapula zei:
Maxima is geen "echte" latina . Veel te groot en grof gebouwd. En van nature donkerblond.

Je zou de blonderende Latinas de kost moeten geven. Feitelijk doen we dat via onze belastingcenten al voor Maxima 😉 Die andere Argentijnse Maxima kan daar alleen maar van dromen.

PS Je hoeft alleen maar naar de uitgroei te kijken en je weet het.

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Je ziet het ook aan hun gezicht. Het " staat " ze niet. Ik val juist op latina's vanwege dat mooie donkere haar. Wil ik een blondje dan is erg geen hand vol maar een land vol.
Wat betreft shemales: sommigen vinden dat ze godinnen zijn die zich alles kunnen permiteren en daar vallen wat mij betreft oa Emilly en Suzana Pires onder. Dominique en Paula hebben dat niet en dat is ook een reden voor hun populariteit.

Terug
Naar boven