Wenxin China Massage Dortmund Gieseweg1 LILY

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Gisteren avond deze salon binnen gestapt.
Geen afspraak gemaakt gewoon zo maar.
Werd voorgesteld aan 4 dames maar lieft, er zouden er 7 aanwezig zijn!
Van de vier sprong Lily er uit door haar geile blik.
Op de kamer aangegeven 1 uur lekker massage te willen. Dit was €50.
Niet verder gevraagd of extra's kon daar ik gevoel had dit zeker te kunnen gezien haar geile blik en haar harde tepels door haar T-shirts prikte verklapte dat ze geen BH droeg!
Ik naakt op de tafel, gelukkig geen handdoek over me heen waardoor ze mooi
Uitzicht had op me volle ballen en half harde pik.
Ze masseerde heerlijk stevig, echt lekker.
Na een kwartiertje of zo likte ze aan me oor en vroeg zacht of ik happy ending wilde. Geil…
Ik vroeg hoeveel dat was, antwoord 7.
Ik weer wat meer mogelijk?
Ze zei body to body voor 90 en met blazen zonder 120.
Ik weer, en wat nog meer?
Zij…. Terwijl ze geil keer ficken ohne schatzi fur 150!
Ik zij graag alles baby.. ze glimlachte en kleden zich meteen uit.
Mooie tietjes met harde speentjes, glad geschoren kutje….
Ze kroop op me rug en gaf me een geile body to body.
Daarna likte ze me billen, rimde geil en nat en trok me harde paal naar achteren en zoog me heerlijk.
Toen me omgedraaid en zij on top zich zelf 2 keer klaar gereden terwijl ik haar tepels hard trok.
Haar op de rug op de tafel gelegd, benen in me nek haar hard geneukt en volgespoten.
Zij weg om denk ik snel haar kutje te spoelen.
Terug op de tafel ging ze me heerlijk masseren aan de voorkant.
Me pik ging snel weer omhoog. Ze pijpte me heerlijk nat en diep.
Toen kroop ze weer on top om wederom zich zelf klaar te rijden en ik haar kutje weer mocht vullen. Ze likte me pik mooi en schoon en ging ze weer uit de kamer om te wassen.
Ik me zelf aangekleed en toen ze terug kwam mijn € afgegeven en met een big smiley afscheid genomen.
Het is een druk bezochte salon wand de bel ging heel waak!!!
Weet niet of het standaard is in deze salon om AO te doen maar de meeste salons doen het wel!

Veel plezier medegenieters.

https://wenxin-massage.de

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Vandaag voor werk weer in Dortmund.
zo gepland dat ik even momentje voor me zelf kon hebben.
Wenxin aangedaan. 3 dames beschikbaar.
Lili toch weer gekozen😆
Ik hoefde niks te zeggen….
Vol zoenen, uitkleden, op de tafel zittende werd ik heerlijk gepijpt. Ze klede zich uit en klom op de tafel en op kleine GGD.
Wederom heerlijk klaar gereden.
Ik stond op knappen dus het was snel gedaan en mijn hete zaad gegeven.
Hierna nog een kwartiertje massage van mij rug.
Douchen en hub naar volgende afspraak.
Heerlijk zo'n adresje om voor €70 je ballen te laten klaarmaken😜

Laatst bewerkt:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Vandaag toch LiLy weer bezocht!
Was zoals gewoonlijk weer zo geil dat de ballen op knappe stonden.
Was weer in Dortmund voor werk.
Tussendoor werk afspraak gemaakt voor half uurtje.
Lily begreep waarvoor ik kwam en zonder iets te zeggen kleden ze zich ook uit toen ik na douchen in de kamer kwam, ze knielde en nam mujn keiharde pik in haar mond en zoog me af terwijl je zachtjes me pik aftrok met met andere hand mijn ballen welke heet stonden masseerde!
Ik spoot binnen een paar minuten haar keel in en ze slikte braaf!!
Hierna op de buik voor lekkere massage rug en schouders.
Na een tien minuten streelde ze mijn ballen weer en nam me half harde pik onder langs naar haar mond om me hard te pijpen.
Moest me omdraaien waarna ze op me kwam zitten met werkelijk een klets natte kut.
Ze reed zich zelf en mij klaar…. Jeetje binnen 30 minuten 2 x keihard spuiten pfffff geil.
Hub weer kort douchen en na 35 min nadat ik binnen kwam weer in de auto naar afspraak😜
Was weer super, volgende keer weer een ander kutje daar proeven ook al weet ik dat Lily daarna weer de keuze zal zijn😌

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
202
VrASD0.jpg

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Afgelopen donderdag ochtend vroeg voor mijn eerste meeting in Dortmund toch even naar de salon.
3 dames beschikbaar.
Lily keek me ondeugend aan en likte haar lippen geil.
Haar toch weer gekozen.
Ik gaf aan half uurtje ivm werk afspraak.
Zij knielde voor me, knopen los van jeans, pik eruit gehaald, was al half stijf.
In haar mond en zuigen totdat hij keihard was. Haar broek met slip naar beneden, met billen op de tafel zitten, benen open.
Haar kut lippen waren al vochtig.
Mijn harde paal door de lipjes gehaald en toen in een keer tot aan de ballen erin grrrrrrrr
Heerlijk tongzoenend langzaam me zelf en haar klaar geneukt😛
Haar goed volgespoten, nat doekje om pik schoon te vegen, pik opgeborgen en haar de 70 euries gegeven. Hub naar me eerste afspraak😎
Zo heerlijk als je geil bent om dit soort adresjes te hebben om voor dit bedrag je zaad te mogen spuiten in zo'n heerlijk kutje……
Ik weet dat er veel meer Nederlanders zijn welke haar neuken maar toch gek dat niemand hier iets over schrijft🤔

TheLicker

Toogplakker
10 jun 2024
70
81
volgens mij zeg jij tegen je klanten altijd: nee, ik kom wel naar jullie, kleine moeite! en vervolgens eerst naar Lily haha

Tingi

Toogplakker
8 mei 2019
38
95
Gisteren was het dan zover. Na het lezen van het enthousiaste relaas van GGD over Chinese masseuse Lily wist ik…. daar moet ik eens naar toe. Gisteren geweest. vooraf een sessie van 5 kwartier geboekt, kosten van die sessie was 60 euro. Even gedoucht, betaald bij mamasan, en op de tafel gaan liggen. Lily begon met masseren, er was nog niets afgesproken over extra's. Maar laat ik eerlijk zijn: daar was ik voor gekomen. Dus heel snel na het begin streel ik haar billen en meteen daarna start zij het gesprek. Met handen en voeten want haar Duits is niet perfect. Veel later gedurende de sessie blijkt overigens dat ze redelijk Engels spreekt. Ze komt overigens niet uit China, maar uit Taiwan.
Terug naar waar het om gaat…. Lily geeft aan dat er opties zijn voor pijpen zonder en body to body. Leuk, maar ik kom voor nzc. De rest is leuk voor erbij zeg maar. Na wat gepraat komen we 100 euro extra overeen voor pzc, tikken en neuken zonder. Overigens zegt ze dat we heel stil moeten zijn, mamasan weet niets van haar bijverdienste. Of dat echt zo is weet ik niet, maar de salon straalt naar buiten toe uit dat je er alleen massages kunt krijgen. Maar meer is dus mogelijk, maar wees discreet.
Terug naar de actie.
Ik was al erg geil dus meteen na het extra bedrag afgerekend te hebben, leg ik haar op de massagetafel. Benen in mijn nek en hoppa…. de kleine jongen er zo in. Of ze was heel geil, of er was net een voorganger geweest…. Hoe dan ook… ze was zeer zeer nat van binnen.
Ze geniet er zelf merkbaar van, en ze werkt goed mee. Kortom, een fijne sessie. Na de eerste ronde weer wat masseren, tot na een kwartier de kleine weer recht overeind staat. Het rimmen liet me niet onberoerd en op naar neukronde 2. Nu Lily bovenop gezet en dat bevalt goed. Ze beheerst de schuif en wip techniek goed, en het is weer erg geil. Na een minuut of 10 kom ik weer heftig klaar en zij ook.
Ze probeert uiteindelijk nog een derde ronde, pijpend kom ik klaar en dan gaat de kleine slapen.
Nog keurig massage tot einde tijd en dan heerlijk even douchen.
Mamasan geeft aan dat ik altijd van harte welkom ben een volgende keer.
Samenvattend: GGD heeft perfect beschreven wat je kunt verwachten. In de comments zie je een foto van Lily, ze is nu wel wat ouder. Maar haar service is echt heel goed, denk een van de beste keren bij een Chinese dame. Taiwanees dan, in dit geval.
Het was voor mij wel 2,5 uur rijden en ook weer terug. Leuk voor een keer in de vakantie, maar kans dat ik weer ga is daardoor klein. Zou ze bij mij in de buurt wonen dan zou ik haar wekelijks zien. Echte aanrader dus als je in de buurt bent. Kosten all in: uur 150 (incl rimmen, pzc, btb, nzc). Ik deed 5 kwartier, dan kost het 160 all in.

TheLicker

Toogplakker
10 jun 2024
70
81
en dat kwartiertje meer voor 10 euro extra gaf je de 3e ronde, klopt? slim en waar voor je geld!

Tingi

Toogplakker
8 mei 2019
38
95
Ja dat klopt. Maar ik had een andere reden. Ik moest er speciaal voor vanuit Nederland naar toe rijden en dan vind ik een uurtje wat aan de korte kant. De optie van 75 minuten stond gewoon op de site. En ik heb het vermoeden (maar @ggd weet er vast het fijne van) dat je gewoon een vaste toeslag betaalt voor extra's die anders dan gewoon massage zijn. Ik betaalde 100 extra en ben daarvoor 3x aan mijn trekken gekomen. Moet je dus wel nog afspreken zodra de massage begonnen is. Ik deed dat vrijwel meteen nadat ik op de tafel lag, anders ben je al een groot deel van de tijd kwijt. Maar afgezien van het feit dat alles op een massagetafel afspeelt, was het een hele goede en fijne ervaring

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Klopt. Extra 100 en dan heb je alles all in. Of te well: tongzoenen, pijpen zonder, rimmen met tong naar binnen, spuiten in de mond, neuken zonder, als ze heel geil is neuken in haar kontje maar niet te diep, vier vingers in haar poes tot te klaar komt, komt zelf ook veel klaar, ballen likken en zuigen, klaarkomen waar je maar wil, meerdere keren klaarkomen, samen douchen. Deze toeslag geld voor alle massage duren. Of nu half uur is of anderhalf uur. Half uur kost 30, uur 50, 75 min 60 en anderhalf uur 70.
Als je voor top feestje wil gaan en lekker vaak spuiten in haar gaatjes dan is anderhalf uur super.
Oja, andere en mamasan mogen niet weten dat ze extra's doet…. Zo genaamt! Maar ze neuken allemaal je ballen leeg voor €! Haha!!

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Ik ben helaas nog niet terug in NL dan wel Duitsland! Als ik weer aan denk moet bijna spuiten☺️

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Krijg net een appje van haar dat ze graag in haar kontje genomen wil worden. En wanneer ik nu weer kan komen, veel te lang geleden!
Ja dat klopt ben helaas nog niet in de gelegenheid geweest pfffff

Iemand al haar kontje volgespoten?

TheLicker

Toogplakker
10 jun 2024
70
81
haha wat geil dat ze dat vraagt.. voor mijn geen kontjes, maar het idee dat ze dit vraagt aan je. Ze zijn gewoon supergeil

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Eindelijk weer🤩
Moest voor me werk even in Dortmund zijn.
(Momenteel alleen werk buiten Europa helaas)
Dus ik had de mogelijkheid om Lili weer te zien en mogen neuken.
Afgelopen maandag al gereserveerd.
Gisteren avond dan heer weer gezien.
Weinig woorden (via vertaal app) gewisseld.
90 min 3 keer haar kusje volgespoten.
Ze was zoals altijd kletsnat en zeer gulzig.
Saludos medegenieters

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Eindelijk weer terug in Duitsland voor werk. Dus ook weer de geile asia ladies kunnen afvullen. Dus vandaag eerst Lili mogen vereren met een bezoek. 90
Minuten pure sex. 1 x mondje gevuld, was al na 5 minuten, stond op knappen.
Hierna 2 x haar kutje welke weer kletsnat was volgespoten. Ze heeft me ook zalig lang gerimd mmmm zo geil is dat.
Mama san gaf me een knipoog toen ik weg ging😉
Eens kijken wie ik volgende week ga bezoeken….

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Welke massage kies je dan ? :p
Moet binnenkort Dortmund passeren. Zijn daar in elk massagehuis extra's te scoren?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
In elke Chinese massage salon zijn extra's te krijgen.
Bij Lily all the way als je heb kunnen lezen.
Gewoon vragen om full program !!!!!

Terug
Naar boven