Wenxin China Massage Dortmund Gieseweg1 LILY

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Afgelopen avond…. 8,5 uur gelden bij Lily, 90 minuten super geil gehad. Had gevraagd of mamasan mij eens welke masseren samen met Lily. Ze wilde eerst niet omdat zij niet meer masseerde zei ze. Ik zei haar dat ik had gehoord dat ze gouden handen had en graag eens door haar gemasseerd wilde worden. Dan een vier handen massage samen met Lily☺️
Gisteren was dan oke om 19:30 uur.
Dus ik ruim op tijd daar. Lily was nog bezig zei ze dus zij zou beginnen. Ik uitkleden, douchen. Ik was naakt en zij kwam kamer binnen. Ze keek naar me lul welke al wat omhoog kwam. Ze glimlachte en zei gaan maar liggen op je buik.
Ik zei kleed jij je ook uit anders komt er olie op je mooie kleding. Ze zei oke maar hou me slipje en BH aan. Was niet het spannendste setje maar haar harde tepels prikte mooi door de stof en haar zwarte schaamhaar zag je mooi omdat de slip doorzichtig was.
Ik op me buik en zij heerlijk me masseren. Ze raakte vaak me volle ballen aan wat opwindend was waardoor me pik keihard werd en het pijn ging doen op me buik liggende met pik naar beneden. Je merkte dit en zei zacht omdraaien.
Ik draaide me om en mijn pik stond staal hard omhoog. Je keek geil maar zei niks.
Ze masseerde me borst, buik, benen en toen pakte ze me pik en begon deze in de olie te zetten. Ik dacht dat wordt dus een handjob!
Maar na een tijdje zachtjes gedaan te hebben nam ze me pik in haar mond en begon me zalig nat en diep te pijpen en toen kwam Lily de kamer binnen!
Ze keek niet eens verbaasd, deed haar badjas uit. Ik moest dwars op de tafel gaan liggen, benen omhoog en zij knielde voor de tafel en begon ballen te likken en zakte af naar me aars om me heerlijk te rimmen.
Mamasan (weet nog steeds haar naam niet) deed haar setje uit en boog over me heen en nam me pik in haar mond om verder te gaan met nat diep pijpen.
Dit hebben de dames zeker een 10 minuten gedaan en toen 🎆 ontplofte me ballen en spoot ik mamasan haar mond goed vol.
Ze keek geil, toonde haar volle mond en slikte alles door. Zo geil dit😜.
En toen ging het snel…. Mamasan in de kleren, kusje en weg!!!
Lily zei ik zo andere klant dus douchen en aankleden!!
15!minuten later zat ik in de auto. €150 lichter maar wat een ervaring🤗

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
202
Afgelopen week Kiki volgespoten, 100 euro all in
kleedde zich eerst uit, dan massage half uur, totdat ik me daarna omdraaide
ze kroop vervolgens op me (b2b) en mijn keiharde lul schoot zomaar ineens in haar poesje
ik mocht niet teveel lawaai maken maar kon haar probleemloos volspuiten

• Like
Waarderingen: ggd

Blackbanana001

Toogplakker
18 aug 2025
72
35
Afgelopen week Kiki volgespoten, 100 euro all in
kleedde zich eerst uit, dan massage half uur, totdat ik me daarna omdraaide
ze kroop vervolgens op me (b2b) en mijn keiharde lul schoot zomaar ineens in haar poesje
ik mocht niet teveel lawaai maken maar kon haar probleemloos volspuiten
Hoe ziet kiki eruit?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
@ggd

Lees in je recensie van afgelopen donderdag 90 minuten massage/sex en 150€ lichter maar de kosten zijn die dan niet hoger want 1 uur is toch 150€?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
@ggd

Lees in je recensie van afgelopen donderdag 90 minuten massage/sex en 150€ lichter maar de kosten zijn die dan niet hoger want 1 uur is toch 150€?
Klopt, niet geneukt. Was eigenlijk PZC. Normaal 90 per uur. Nu 90 min met 1,25 dame. Daarom was 150 reeel😉

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Eindelijk weer even de tijd gehad om Lily vol te spuiten. Zo maar langs gegaan. Lily was bezig dus moest wachten. Mamasan, weet nog steeds haar naam niet🥺
Was te druk zei ze om mij te masseren zei ze met een knipoog. Dus helaas niet haar kunnen proberen te neuken.
Lily keam in badjas de kamer binnen welke meteen uit ging zodat ik haar kon vastpakken en al tongzoenend zij mij kon uitkleden. Ze was snel klets nat zodat ik haar meteen zonder voorspel kon penetreren en heerlijk haar hard heb kunnen neuken. Zelf kreunde ze en kwam snel klaar waarna ik mijn volle ballen leeg spoot in haar kletsnatte poes.
Ik op me buik gaan liggen en zij me heerlijk stevig een half uur gemasseerd. Had ik ook ff nodig. De knopen weg gemasserd, hete douche genomen en naar me 1e afspraak.
Zo heerlijk voel je je hierna. Ballen leeg en heerlijk relax😊

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
202
Ik was deze week met Zara, maar daar kreeg ik het niet voorelkaar
ook niet met bijbetalen
via de vertaalapp zei ze dat het niet mocht van de baas

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Tja…. Niet alle durven het om zogenaamd meer te bieden dan massage!
Ik heb daar nu 4 dames gehad en alle doen het voor de flappen!
Zelfs mamasan pikt een extraatje mee.
Of…. Je was niet haar type🤔

30 aug 2025
215
233
Dat laatste lijkt me onzin.
Die dames krijgen zoveel verschillende gasten over de vloer.
Het maakt hun echt niet uit wie je bent of hoe je eruit ziet.
Als het geld oplevert ben je welkom.
Misschien wat enthousiaster bij een leuk uitziend iemand maar welkom
ben je altijd bij de dames.
Ik ben ook geen adonis maar nooit geweigerd en nzc ook nooit geweigerd
bij Chinese dames.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Als je eruit ziet en verzorgd bent als catweazle kan ik begrijpen dan je geweigerd wordt. En er lopen heel veel catweazle figuren rond als wandelaar.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Er zijn ook heel veel spuuglelijke chinese dames waar ik nog geen massage van wil hebben. Ik ben ook geen adonis maar ik heb wel respect voor mijzelf. 👍 En laten we eerlijk zijn meer dan 50% van de vrouwen die nzc doen zijn niet bepaald knap. 1/3 van de dames hier zou ik niet doen.

Laatst bewerkt:

Blackbanana001

Toogplakker
18 aug 2025
72
35
Er zijn ook heel veel spuuglelijke chinese dames waar ik nog geen massage van wil hebben. Ik ben ook geen adonis maar ik heb wel respect voor mijzelf. 👍 En laten we eerlijk zijn meer dan 50% van de vrouwen die nzc doen zijn niet bepaald knap. 1/3 van de dames hier zou ik niet doen.
Nou volgensmij ben jij wel een griekse god hoor 😜

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Meestal na een paar dates plus verzorgd en schoon zijn plus geen hork zijn plus de dame ook laten genieten plus wat extra euries. Dit zijn de magische woorden bij de Chinezen. Zeker t geld haha, uiteindelijk heb ik bijna overal bare geneukt

Terug
Naar boven