Wie heeft er een vaste onbetaalde fuck buddy naast zijn relatie?

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Tijdens mijn huwelijk ging ik regelmatig met een vaste persoon vreemd in rendez-vous hotel + dvp bezoekjes. Nu happy single. Als ze verzorgd zijn steek ik mijn lul erin als de kans zich voordoet en als ze met me willen neuken natuurlijk.

Voormalig lid 47592

Snuffelaar
24 okt 2024
2
3
Al een paar jaar geniet ik van een second love. Begint bijna op een echte relatie te lijken en soms denk ik wel eens, ik ga weg bij mijn vrouw en ga met haar verder. Alleen heeft ze een agressieve ex die haar en haar kinderen intimideert en bedreigd

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
soms denk ik wel eens, ik ga weg bij mijn vrouw en ga met haar verder.
Oprecht benieuwd - zonder dus te oordelen- hoe je het zou ervaren als je erachter komt dat je vrouw een andere kerel heeft. Waar ze lekker mee neukt en zich op dit moment beraadt of ze jouw niet moet verlaten voor hem.

Laat maar eens weten als je wilt (y)

Lovelyboy

Snuffelaar
26 sep 2025
5
19
Toen ik in januari van dit jaar op mijn werk aankondigde te gaan wisselen van werkgever kreeg ik opeens een appje van een vrouwelijke collega. Ze gaf aan dat ze het wel heel erg jammer vond dat ik ging vertrekken. We appte wat heen en weer en spraken een keer af om wat te gaan drinken. Sindsdien komt ze elke 2 weken bij me langs en sexen we heel wat af.
Zij is getrouwd en heeft van haar man toestemming om buiten de deur te neuken. Ze hebben 1 regel: vaginaal neuken alleen met condoom. Zij is dus een echte Hotwife. Ik neuk haar vaak in haar kleine kontje wat dan wel weer zonder condoom mag.
Ze gaat wel eens naar huis met mijn zaad nog in haar reet. Bij thuiskomst wordt ze dan nog eens goed genomen door haar man waardoor beide gaatjes vol zitten met zaad.
Wat een geile donder is deze dame, geen handeling of standje is haar te gek. Anaal, vaginaal, spermaslikken, snowballing, plassen onder de douche, het kan allemaal bij haar.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
hoe je het zou ervaren als je erachter komt dat je vrouw een andere kerel heeft. Waar ze lekker mee neukt en zich op dit moment beraadt of ze jouw niet moet verlaten voor hem.
Heb ook in die situatie gezeten, met een leuke SL (second love, niet life) en als je dan soms verdwijnt voor een paar uur of nacht in de 'ideale wereld' dan ga je ooit fantaseren hoe het zou zijn om van second love first love te maken.
Altijd bij elkaar, 3 keer per dag neuken, niet meer met je 'zus' op de bank.

Maar jouw vraag: wat als je vrouw dit zou doen?
Ik zou het toejuichen, neuk er maar op los zou ik zeggen en als je dan tot de conclusie komt dat je wilt vertrekken prima dan is dat zo.

Adrian

Snuffelaar
3 jun 2024
24
16
Toen ik in januari van dit jaar op mijn werk aankondigde te gaan wisselen van werkgever kreeg ik opeens een appje van een vrouwelijke collega. Ze gaf aan dat ze het wel heel erg jammer vond dat ik ging vertrekken. We appte wat heen en weer en spraken een keer af om wat te gaan drinken. Sindsdien komt ze elke 2 weken bij me langs en sexen we heel wat af.
Zij is getrouwd en heeft van haar man toestemming om buiten de deur te neuken. Ze hebben 1 regel: vaginaal neuken alleen met condoom. Zij is dus een echte Hotwife. Ik neuk haar vaak in haar kleine kontje wat dan wel weer zonder condoom mag.
Ze gaat wel eens naar huis met mijn zaad nog in haar reet. Bij thuiskomst wordt ze dan nog eens goed genomen door haar man waardoor beide gaatjes vol zitten met zaad.
Wat een geile donder is deze dame, geen handeling of standje is haar te gek. Anaal, vaginaal, spermaslikken, snowballing, plassen onder de douche, het kan allemaal bij haar.
Lucky bastard 🤣

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Ik 2, eentje heeft een relatie ook maar die gaat vreemd vermoed ze dan gaat ze met mij vreemd als een soort wraak.
En de andere houdt van een snuifje en feestje dus als dat in huis is kan ik haar zo bellen.

Vaak bel ik ze als ik echt zin in ze heb, meestal rond het weekend, ben ze ook weken Totaal beu

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik heb sinds anderhalf jaar een vaste fuckbuddy. Zij is de schoonmoeder van een jongere collega van me. Zij heeft toestemming om buiten de deur te neuken alleen niet met Jan en alleman. Ik heb haar ontmoet tijdens een bbq bij m'n collega thuis en we hadden meteen een klik.
Nu spreken we gemiddeld 1x per maand af, en gaan dan naar een luxe hotel of privesauna. Ook wel eens bij mij thuis afgesproken wat ook geen probleem is omdat ik single ben.

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Toen ik dit verhaal las had ik zoiets van: Hoe dan.

Werk in omgevingen waar amper tot geen vrouwen werken, de plekken waar had ik vroeger vrij snel raak qua geile chats. Maar allemaal te schijterig om echt af te spreken.

Tot afgelopen zaterdag ik op het veld stond samen met een moeder. E
De eerste snaps zijn gestuurd en afspraak is gemaakt. Eens kijken of ik ook bij de club kom haha
Update van mijn kant: Na een keer zoenen en voorzichtig wat voelen werd ze nerveus en gaf ze aan dat het niet goed voelde. Dus nog niet lid van de club.

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Al een paar jaar geniet ik van een second love. Begint bijna op een echte relatie te lijken en soms denk ik wel eens, ik ga weg bij mijn vrouw en ga met haar verder. Alleen heeft ze een agressieve ex die haar en haar kinderen intimideert en bedreigd
Als ik Second Love website lees dan zie ik alleen maar verhalen van 50+. Is dat het publiek daar?

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
Naast dat ik al 14 jaar getrouwd ben en we al bijna 20 jaar samen zijn heb ik 2 vrouwen ernaast een van 40 en een van 50.
Die van 40 neuk ik 1x per 2maanden en is vrijgezel. 'Die van 50 neuk ik 1x per 3 maanden en is getrouwd.

Daarnaast ga ik geregeld bij een dvp op bezoek of naar een barebang.

Ik laat me elke maand testen.

Vind het idee wel geil dat ik mijn zaad in zoveel mogelijk vrouwen achter laat…

30 aug 2025
215
233
O sorry hoor, valt me nog mee dat je me niet gerapporteerd hebt
Ik mag toch wel gewoon een reactie geven die ook nog klopt?
Ik wist niet dat je zo snel op je tenen was getrapt, daar gaat het helemaal niet om man!
Gewoon even op het topic wijzen maar kennelijk is dat teveel en mag dat niet?
Tjonge jonge wat een ophef.
Rapporteren? Dat is toch niet nodig, je bent echt apart hoor.

Willem_Bull

Snuffelaar
28 mei 2025
9
3
Op dit moment even niet, maar in de afgelopen 15 jaar heel wat. Lang een open relatie gehad met mijn ex (en nu ook met mijn huidige vriendin), daarnaast ben ik actief in het BDSM wereldje, dus heb ik regelmatig een subje zelf of ter "test" :) Als Bull veel afgesproken met cuckold-stelletjes en de dames van die stellen en dan ook nog de nodige secundaire relaties en friends-with-benefits gehad.

Omdat we recentelijk een tijd in het buitenland waren, moet ik het weer even opnieuw adem inblazen, maar dat zal in de komende maanden wel vanzelf weer gaan gebeuren. Mijn geluk is wel dat mijn vriendin bi is, dus soms mij laat gaan en soms gezellig meedoet en soms haak ik ook bij haar en een vriendin aan. Heel vervelend :))

Terug
Naar boven