Wie heeft er een vaste onbetaalde fuck buddy naast zijn relatie?

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Nu al jaren niks meer, maar ooit was het anders.
Als ik zo direct goed herinner... Allen terwijl in relatie was. Een collega van me ongeveer een half jaar tot een jaar mee gespeeld, nog een andere collega en nog eens een collega.
Daarnaast m'n vrouw haar beste vriendin een tijdje, paar jaren later de helft van een lesbisch koppel die ik terug heb kunnen "resetten naar fabrieksinstellingen".
Enkele jaren geleden weer iemand van de werkvloer en daarna niks meer van deze aard.

Cornflake

Toogplakker
10 okt 2023
28
14
Maar waarom? Heeft zij geen zin, is de fut uit de relatie?
Relatie begon mooi. Elke dag 5 keer poepen zc, pijpen alles kon en mocht en overal. en tijdens zwangerschap kreeg ze een dikke e-cup met gigantische tepels waar de melk uit spoot… Beste tijd van men leven.
Na bevalling viel alles weg. Vanaf toen niks meer daarom dat ik hier zit.

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Relatie begon mooi. Elke dag 5 keer poepen zc, pijpen alles kon en mocht en overal. en tijdens zwangerschap kreeg ze een dikke e-cup met gigantische tepels waar de melk uit spoot… Beste tijd van men leven.
Na bevalling viel alles weg. Vanaf toen niks meer daarom dat ik hier zit.

Misschien toch overwegen om er een einde aan te maken? Ik ben vroeg naar prostituees beginnen gaan om zonder condoom te neuken en heb altijd al een gezonde seksdrive gehad. Zoveel mogelijk verzorgde vrouwen neuken zonder condoom is altijd al een doel geweest. Toen mijn nu ex-vrouw leren kennen én in het begin: alles kon en mocht quasi altijd meermaals per dag.

Toen had ze een nieuwe job => meer geld, maar meer druk. De tweeling is er gekomen. Op een gegeven moment de eerste keer dat ik haar terug kon neuken was begin mei had haar niet kunnen neuken vanaf eind oktober. Ben er dan uit gegaan omdat het een zeer geforceerd gedoe was. De klik was weg en samen hebben we besloten om als vrienden uit elkaar te gaan. Momenteel is ze al maanden thuis met een burn-out. Seksloos gehuwd of samen zijn is toch niet fijn.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Hey waar of welke site vinden jullie ze , ik woon omgang st job , ik ben singel en xi´ ook wel proeven van fuck buddy
Mijn ervaringen met fuck buddies in een notendop:
- Aziatische leren kennen tijdens werk in Azië. Paar jaar vaste fuck buddy of eigenlijk vriendin in m'n tijd daar.
- zelf gereageerd op een advertentie van een dame en dat groeide uit tot een relatie van paar jaar puur voor de sex allebei, zeer regelmatig geneukt
- zelf een advertentie gezet om dames een pleziertje te bieden, massage en meer. Daar kwam op gegeven moment een leuke fuck buddy uit voort, ook jaartje geduurd.
- second love site, toch wel 5 a 6 verschillende dames mogen ontmoeten en neuken waarvan een paar meer dan een keer. Nog steeds aan de gang.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Heb inmiddels een goeie fuckbuddy gevonden weer en al meerdere keren mogen neuken. Dame is echt zaadgeil en wil graag volgespoten kutje hebben om thuis haar man te laten uitlikken naderhand. Een wens die ik graag regelmatig laat uitkomen

Als zij in de in de Regio Rotterdam tot 1 uur rijden woont mag je mij ook voorstellen bij haar.
Help haar graag aan zaad.

Any6

Toogplakker
3 jan 2023
46
82
- schatje in een stadje waar ik voor werk kom. Zo 1à2 keer per jaar houdt ze mn hotelbed warm voor me

- in eindhoven prostituee waarmee ik nummers heb uitgewisseld. Heb haar eens mee naar een tangoworkshop gevraagd en sindsdien is ze een onbetaald contact die ik iedere 2 maanden ofzo weleens bezoek

- ex uit mn studententijd maar die velt me alleen als ze tussen relaties zit

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
1 in Zuid Oost Azië. Ja ik weet dat ze zo een ander bed instapt als ik weer weg ben. Typisch voor daar, zo bekostigen ze een luxer leventje. Mij best allemaal, jammer dat ze blijft volhouden dat ik "the only one" ben, ik lach ik er daar en dan hard om.

1 hier in de polder. Oude vriendin waarvan de man op de grote vaart zit. Dus daar wip ik nog wel eens langs 😉

1 ontmoet op een seminar in het Hilton Schiphol. Haar man was spreker (zeer bekende Nederlander) en we zaten naderhand lekker te praten. Zegt ze zo zomaar, "kun jij niet even een kamer boeken hier?" We zijn nu een jaar of wat verder en spreken sporadisch af in een hotel. Haar man (steenrijk) noemt ze haar portemonnee 🤣 En ze heeft nog wat meer zaaddonoren, ze is er eerlijk en open over

Allen bare uiteraard. Niet dat ik wekelijks ergens lig te neuken, niet eens maandelijks. Gewoon de een 2x per jaar, de ander misschien 4 keer etc. Zoiets

Ja, ik neuk ook nog wel eens een hoertje bare omdat het gewoon ongecompliceerde seks is. Volspuiten, weg, geen gezanik verder. Geen telefoons verscholen houden, geen hotels boeken. De dames weten dat ik een relatie heb en willen zelf ook geen gedoe, ze willen dit zo. Alleen mijn partner weet van niets.

Ik was niet op zoek maar het overkwam me gewoon. Ja, ik zie er goed uit en praat makkelijk, dat helpt. Wel meer kansen gehad maar het is ook eens genoeg 😂

Daarnaast nog mijn partner maar daar zit niet veel fut meer in na auto ongeluk een 10 jaar geleden, leeft met pijn. Een beetje een verdrietig verhaal. Ik heb het zo wel goed voor elkaar, ik kom ruimschoots aan mijn trekken en thuis is het pais en vree.

Laatst bewerkt:

johnass

Snuffelaar
11 mei 2022
23
25
Ik 70+ heb een relatie waarmee ik geen echte intimiteiten meer mee heb; dat is zo gegroeid maar we hebben het gewoon goed samen. Een buurvrouw 80+ van mij heeft diabetes 2. Elke veertien dagen doe ik haar freestyle sensor vervangen, het was een keer, haar trui moest uit, dat ze geen bh aanhad; ik zei dat geeft toch niet en ik genoot van haar voor haar leeftijd nog stevige borsten met harde tepels. Dat was heel heel aantrekkelijk. Ze was zo blij met de hulp die ik haar gaf dat ik ze haar wel mocht aanraken, dit liet ik mij welgevallen. Van het een kwam het ander en nu, niet elke veertien dagen maar toch regelmatig belanden we op haar bed en, geloof me of niet, ze heeft een kutje van een jonge meid waar een scheut amandelolie voor nodig is om bij haar binnen te komen hoewel ik niet heel groot geschapen ben. Het kost me wel moeite m'n gereedchap op sterkte te houden maar genieten doen we. Waar diabetes al niet goed voor is.
Ik hoop een andere keer wat foto's te kunnen maken.

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Al hele tijd vaste gratis fuckbuddy. Heb ik ook beschreven in de verhalen rubriek. Sinds kort spontaan weer via chat contact met een vroegere fwb. Haar huidige fwb heeft haar op lullige manier laten zitten. Toen ze daar over begon weer even herinneringen met haar opgehaald dus hopelijk komt ze weer in de stemming. Al jaar of 5 geleden dat ik haar neukte. Ze was best lekker.

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Ik 70+ heb een relatie waarmee ik geen echte intimiteiten meer mee heb; dat is zo gegroeid maar we hebben het gewoon goed samen. Een buurvrouw 80+ van mij heeft diabetes 2. Elke veertien dagen doe ik haar freestyle sensor vervangen, het was een keer, haar trui moest uit, dat ze geen bh aanhad; ik zei dat geeft toch niet en ik genoot van haar voor haar leeftijd nog stevige borsten met harde tepels. Dat was heel heel aantrekkelijk. Ze was zo blij met de hulp die ik haar gaf dat ik ze haar wel mocht aanraken, dit liet ik mij welgevallen. Van het een kwam het ander en nu, niet elke veertien dagen maar toch regelmatig belanden we op haar bed en, geloof me of niet, ze heeft een kutje van een jonge meid waar een scheut amandelolie voor nodig is om bij haar binnen te komen hoewel ik niet heel groot geschapen ben. Het kost me wel moeite m'n gereedchap op sterkte te houden maar genieten doen we. Waar diabetes al niet goed voor is.
Fantastisch verhaal. Geeft alleen maar moed dat we ook op latere leeftijd gewoon kunnen genieten van de mooie dingen die op je pad komen 😉😉😉.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Voor je gereedschap kun je toch gewoon een pilletje slikken? Werkt als een raket! Letterlijk en figuurlijk 😉

Terug
Naar boven