Wie heeft er een vaste onbetaalde fuck buddy naast zijn relatie?

johnass

Snuffelaar
11 mei 2022
23
25
Voor je gereedschap kun je toch gewoon een pilletje slikken? Werkt als een raket! Letterlijk en figuurlijk 😉
ik ben daar wat huiverig voor. lees mijn bericht van sept. '22 maar.
ik heb later zo'n pil verpulverd en een deel genomen met toch nog duizeligheid en een misselijk gevoel. dan maar accepteren wat het is...

Mooi verhaal. Herken het probleem, ook zonder condoom. Ben 73.
Heb onlangs voor het eerst een pil "Super P-Force" ingenomen een goed half uur voordat ik naar een afspraak ging.
Heb onderweg, net van huis, de dame, een oud-buurvrouw af moeten zeggen, ik werd doodziek en kotsmisselijk, het kouwe zweet brak me uit.
Kon nog net op tijd in het woongebouw waar ik woon een wc bereiken en ben aan alle kanten totaal leeggelopen. Wat een bende en ellende.
Moet er achteraf wel om lachen. Een volgende keer een kwart of half pilletje, of beter nog geen twee wijntjes vooraf..

Laatst bewerkt:

MichaelVerpaalen

Toogplakker
10 mrt 2019
67
86
2021 (Corona net voorbij) via SA, Belgisch Limburg toen 29 jaar, knappe meid, met top figuur (vooral dat kontje, heerlijk) en een mooi getrimd geil driehoekje (houdt niet van helemaal kaal). Voormalig top 3 Miss Belgisch Limburg, pittige prijs (500 voor middagje), wel zonder condoom.

In het echt nog veel knapper en sexier. Bleek dat ik haar 1e date was op SA, weinig serieus vertelde ze en ze wilde daar net stoppen. De sex was OK (niet wauw), kon merken dat ze wat nerveus en onwennig was, ze had ook moeite met klaarkomen.

Daarna contact gehouden via app, af en toe tussendoor. Ze was gestopt op SA (trouwens ze zat ook op Only Fans waar ze ook gestopt was). Leuk contact ze kreeg nog ff relatie en toen die uit was, gevraagd of het niet weer eens tijd was voor een date. Ze vertelde dat ze er eindelijk eens weer aan toe was en met mij goed was bevallen, alleen de "setting" vond ze wat onwennnig (betaald worden), overeengekomen leuke avond, als gewone date, lekker eten en hotelkamer (dus onbetaald), die avond en nacht was bloedgeil, ze is wel 5 of 6 keer klaargekomen, bed helemaal onder gesquirt, ze heeft lekker alles van mij geslikt (en haar lippen expressief en lachend afgelikt met mijn sperma) terwijl ik de 1e keer niet eens in haar mond mocht klaarkomen. Uiteindelijk haar kontje ook ontmaagd.

dat was in 2023, sindsdien zien we elkaar een paar keer per jaar (althans als ze tussen relaties zit), heel leuk contact beiderzijds

Michel010

Toogplakker
6 mei 2022
35
163
Bij mij is het andersom. Ik ben de vaste fuckbuddy van een vrouw die in een relatie zit. Vorig jaar op vakantie leren kennen. Zij is van omgeving Antwerpen en ik Rotterdam. Eerste paar avonturen heb ik in de verhalen rubriek omschreven. Inmiddels spreken we 1 a 2 keer per maand af en gaan alle remmen los. Afgelopen weekend hebben we zelfs een trio gedaan met haar beste vriendin. Super ervaring!

Terug
Naar boven